Zamknięty przez: Ayene Pią 10 Gru, 2010 14:42 |
Wasze ulubione gry |
Autor |
Wiadomość |
Kable
Preferowany:
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 116 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pią 12 Lut, 2010 17:43
|
|
|
Moi Faworyci to :D
1.Mass Effect 2 ( Zdecydowanie i pierwsza część ;D gra nieziemska :D)
2.F.E.A.R. 2 Project Origin i Reborn
3.Call of Duty Modern Warfar 2
4.Dragon Age: Origin
5.Bioshock 2
6.Devil May Cry 4 ( szkoda że nie ma kolejnych części bo przeszedłem wszystkie poziomy trydności ;D )
7.Aliens Vs Predator ( póki co demo multi player jest świetny ^^ )
8.Assassin's Creed II
9.Risen
Pewno lista się zmieni bo sporo gorących premier :P |
|
|
|
Sage
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 11
|
Wysłany: Pią 12 Lut, 2010 20:11
|
|
|
Moje ulubione gry to:
1. Diablo II
2. Saper, Pasjans ^^
Ogólnie to nie gram teraz prawie wcale. Kiedyś dużo czasu poświęcałem na Counter-strike'a, ale uznałem że szkoda mi na niego czasu. |
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010 20:42
|
|
|
1. "Call of Duty 4: Modern Warfare"
45 poziom prestiżu |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
Hemp Gru
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 56 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Sob 27 Lut, 2010 12:06
|
|
|
1.TES IV:Oblivion
2.Mario Forever^^
3.Assasin's Creed
4.Gothic 3:Zmierzch Bogów
5.Gothic 2:Noc Kruka
6.Wszystkie części Stronghold(Twierdzy) |
|
|
|
pw115
Preferowany:
Pomógł: 10 razy Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 235 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sob 27 Lut, 2010 18:44
|
|
|
1 - Kompania braci
2 - Star wars force unleasched
3 - KOTOR
4 - naruto rise of ninja |
________________________ Pomocy:
http://pw115.myminicity.com/
|
|
|
|
Agumon
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Nie 21 Mar, 2010 14:48
|
|
|
1.Counter Strike |
________________________
|
|
|
|
Siekacz
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 44 Skąd: Rpg Maker VX
|
|
|
|
Flanagan
Preferowany:
Pomógł: 9 razy Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 181 Skąd: Ziemia
|
Wysłany: Pon 22 Mar, 2010 20:46
|
|
|
Wiem już tu pisałem ale zapomniałem dodać:
Gears of war!!!!! |
|
|
|
HiMones
Preferowany:
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 1 Skąd: Chocolandia
|
Wysłany: Czw 25 Mar, 2010 18:44
|
|
|
Golden Sun |
________________________ Szukam osób chętnych do projektu gry MMORPG!Temat w dziale MMORPG |
|
|
|
RtaMag2
Preferowany:
Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 137 Skąd: Piechy
|
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010 21:11
|
|
|
RPG, MMOMORPG może to to samo xD , Zręcznościowe , Przygodowe itp |
________________________
|
|
|
|
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010 21:22
|
|
|
Risen, Gothic, Logiczne, Przygodowe, Większość RPG i MMO. |
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
|
|
|
Amelanduil
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 464
|
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010 22:04
|
|
|
Diablo II ^.^ |
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
|
|
|
|
Sabikku
Nagrody:
Ranga RM:
Pomógł: 73 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 428
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 17:31
|
|
|
Final Fantasy (VI, VII, IX, X!), Kingdom Hearts (I i II), Fallout (I i II), Arcanum i Shenmue (I i II). Phoenix Wright na DS (cała seria!), Chrono Trigger, Mario R.P.G. LOSS, Abe's Oddysey/Exodus i Neverhood.
Oprócz tego paragrafówki i Barsawia. Dobrze zapamiętałem także Harvest Moon (wersje na GBA i DS) i Elite Beat Agents na DS. |
|
|
|
HESEE
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 145
|
Wysłany: Nie 18 Kwi, 2010 14:28
|
|
|
Moje:
1.Gothic 3
2.Gothic 2
3.Gothic 1
4.Assassins creed
5.Prototype
6.Gta IV
7.I chyba The sims 3 |
________________________ http://www.poomoc.pl/
Kilka kliknięć a pomożesz innym!
Czy naprawdę to jest duża strata czasu?
W ten sposób pomożesz innym!
Pomagam bezinteresownie! |
|
|
|
Amelanduil
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 464
|
Wysłany: Pią 07 Maj, 2010 17:01
|
|
|
HESEE napisał/a: | The sims 3 |
Nie rozumiem jak można cenić taką grę jak Sims. Już margonem lepsze jest...
Do moich ulubionych dodam:
Emperor: Battle for Dune
całkiem spoko RTS |
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
|
|
|
|
|