Zamknięty przez: Ayene Pon 01 Lis, 2010 11:50 |
Człowiek na smoku |
Autor |
Wiadomość |
Szymix
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Paź 2010 Posty: 23 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Nie 31 Paź, 2010 15:14
|
|
Człowiek na smoku
|
Więc mam chyba prostą prośbę. Czy może ktoś podmienić tego człowieka na smoku na tę drugą postać?
To jest smok, na którym ma być...
...ta postać.
Z góry dzięki. |
________________________
|
|
|
|
Bohun
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Paź 2010 Posty: 16
|
Wysłany: Nie 31 Paź, 2010 15:39
|
|
|
Ależ proszę.
|
|
|
|
Szymix
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Paź 2010 Posty: 23 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Nie 31 Paź, 2010 16:40
|
|
|
Wielkie dzięki, leci pomógł!
@Edit
Żeby nie tworzyć nowego tematu spytam tutaj. Czy można w jakiś sposób, a jesli tak to w jaki zrobić tak, żeby statek powietrzny (samolot, balon itp.) miał inną grafikę gdy stoi na ziemi niż gdy leci? |
________________________
|
|
|
|
Pagding
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Paź 2010 Posty: 28
|
Wysłany: Nie 31 Paź, 2010 19:59
|
|
|
W typowym zdarzeniu mógłbyś dać warunek "jeśli pojazd jest aktualnie prowadzony: zmień grafikę pojazdu na (i tu dajesz ten poruszający się pojazd). Jeśli się nie spełni: Zmień grafikę na (no i tak samo ;p). No i do każdego pojazdu dodajesz takie typowe zdarzenie (możesz również to dać w równoległym zdarzeniu, do mapy, na której znajduje się pojazd). Jakbyś nie rozumiał, daj znać o screenshota.
Ps: Nie wiem, czy taka metoda działa. Zaraz ją sprawdzę ^^
Edit:
Działa |
|
|
|
Szymix
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Paź 2010 Posty: 23 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pon 01 Lis, 2010 11:43
|
|
|
Działa Wielkie dzięki i temat do zamknięcia. |
________________________
|
|
|
|
|