Zamknięty przez: Ayene Wto 11 Sty, 2011 20:27 |
Pomoc w skrypcie |
Autor |
Wiadomość |
rpgmigara
Preferowany:
Dołączył: 23 Gru 2010 Posty: 39
|
Wysłany: Pią 31 Gru, 2010 09:51
|
|
Pomoc w skrypcie
|
Prosze o pomoc !
1.Wiem jak wywołać walke i żeby po walce powór znikał ale żeby to się działo na okrągło co trzeba zrobić???
2.Potrzebuje pomocy: chce żeby potworki były takie jak ludziki na planszy da się tak zrobić (podczas walki)??? |
________________________ Tworze gre potrzbuje pomocy przy skryptach . |
|
|
|
Bulooo
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 79 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Pią 31 Gru, 2010 10:25
|
|
|
TO NIE SĄ SKRYPTY, ogar kolego
1.
1 strona
<walka >
<Przełącznik A jest ON>
2 strona > warunek przełącznik a jest ON <
<walka>
<przełącznik A jest OFF>
2. Nie rozumiem 2 pytania |
________________________
Wiem że chcesz zagrać, a nie chce ci się przepisywać ip, Skopiuj: 80.72.37.12:27025
http://grawbank.tk/276/bulo < Zbieram na xBoxa |
|
|
|
michu1701
Dołączył: 12 Sie 2010 Posty: 2
|
Wysłany: Pią 31 Gru, 2010 11:35
|
|
|
Czyli chcesz aby po zabiciu potworka za jakiś czas się ponownie odnowił?
Jeśli tak to 1 strona powinna wyglądać tak:
1.Wywołaj walkę
2. Przełącznik "walka" jest ON
A drugą stronę ustawiasz na warunek, że przełącznik "walka" jest ON i warunek startu zdarzenia na Równoległe zdarzenie. Więc druga strona powinna wyglądać tak:
1.Czekaj:xxx (Czas w ile dany potworek ma się odnowić)
2.Przełącznik "walka" jest OFF |
|
|
|
Bulooo
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 79 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Pią 31 Gru, 2010 12:08
|
|
|
ehem... przecież to samo napisałem u góry, dodałeś tylko kilka rzeczy o które on nie prosił. |
________________________
Wiem że chcesz zagrać, a nie chce ci się przepisywać ip, Skopiuj: 80.72.37.12:27025
http://grawbank.tk/276/bulo < Zbieram na xBoxa |
|
|
|
|