Zamknięty przez: Ayene Sob 15 Sty, 2011 12:37 |
Wywoływanie skryptów |
Autor |
Wiadomość |
525Jojo
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2010 Posty: 64
|
Wysłany: Sob 08 Sty, 2011 17:45
|
|
Wywoływanie skryptów
|
Wiem jak wklejać skrypty do gry ale mam pytanie jak je wywoływać? |
________________________ Pozdro dla Billa G.
|
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Sob 08 Sty, 2011 17:49
|
|
|
Emm...większości skryptów nie trzeba wywoływać, wystarczy je umieścić nad Main w Edytorze Skryptów. Jeżeli masz skrypt który tego wymaga, to na pewno w instrukcji jest napisane co musisz wywołać. Tak czy inaczej robisz to przechodząc na ostatnią stronę edycji zdarzeń (3)-> "Script..."
Nic trudnego |
|
|
|
525Jojo
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2010 Posty: 64
|
Wysłany: Sob 08 Sty, 2011 17:52
|
|
|
Dzięki. A jeszcze mam pytanie jak robić mapy żeby nie były "puste"? |
________________________ Pozdro dla Billa G.
|
|
|
|
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Sob 08 Sty, 2011 18:55
|
|
|
Wypełnić je elementami tileseta. |
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
|
|
|
|