Zamknięty przez: Yoroiookami Nie 16 Sty, 2011 21:53 |
State |
Autor |
Wiadomość |
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Czw 13 Sty, 2011 21:20
|
|
State
|
Heloł :I wie ktoś jak zrobić state'a do skilla, który będzie odnawiał bohaterowi część HP co turę? |
|
|
|
Tekjumen
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Lis 2010 Posty: 14
|
Wysłany: Pią 14 Sty, 2011 16:46
|
|
|
Powiem Ci że widziałem gdzieś na necie skrypt ale nie powiem Ci gdzie bo to było dosyc dawno jeszcze przez reinstalką ;/ ale jak poszperasz to na bank znajdziesz!
EDIT: A jednak! http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=2355
Licze na "pomógł" ;) |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Sob 15 Sty, 2011 13:07
|
|
|
Można ewentualnie zmodyfikować def 'slip_damage_effect'.
Skorzystaj z tego:
UWAGA! By status działał w bazie danych przy nowo utworzonym statusie Regen (trzeba jego id podać w skrypcie) należy zaznaczyć opcję 'Slip Damage'. Program będzie rozpoznawał, czy to poison, czy regen i odpowiednio odejmie lub doda obrażenia.
Wielkość dodawanego HP przy regenie podana jest w tej linijce:
Kod: | dam = -(self.maxhp / 10) |
Czyli 1/10 maksymalnego HP. Można edytować wyrażenie w nawiasie i dać np. rand(50) - czyli losowa liczba w przedziale od 0 do 49 |
________________________
|
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Nie 16 Sty, 2011 21:53
|
|
|
Dziękuję bardzo wam obojgu ;) |
|
|
|
|