Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Yoroiookami
Nie 16 Sty, 2011 21:53
State
Autor Wiadomość
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Czw 13 Sty, 2011 21:20
State
Heloł :I wie ktoś jak zrobić state'a do skilla, który będzie odnawiał bohaterowi część HP co turę?
 
 
Tekjumen 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 14
Wysłany: Pią 14 Sty, 2011 16:46
Powiem Ci że widziałem gdzieś na necie skrypt ale nie powiem Ci gdzie bo to było dosyc dawno jeszcze przez reinstalką ;/ ale jak poszperasz to na bank znajdziesz!

EDIT: A jednak! http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=2355

Licze na "pomógł" ;)
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sob 15 Sty, 2011 13:07
Można ewentualnie zmodyfikować def 'slip_damage_effect'.
Skorzystaj z tego:
Spoiler:

Kod:
module Ayene
  POISON_ID = 3   # ID statusu Poison
  REGEN_ID = 30   # ID statusu Regen
end

class Game_Battler   
  def slip_damage_effect   
    if @states.include?(Ayene::POISON_ID)
      self.damage = self.hp / 10
      if self.damage.abs > 0
        amp = [self.damage.abs * 15 / 100, 1].max
        self.damage += [rand(amp+1) + rand(amp+1) - amp, 1].max
      end
      self.hp -= self.damage     
    elsif @states.include?(Ayene::REGEN_ID)
      dam = -(self.maxhp / 10)
      if dam.abs > 0
        amp = [dam.abs * 15 / 100, 1].max
        dam -= rand(amp+1) + rand(amp+1) - amp
      end
      self.hp -= dam
      self.damage = 0 if self.damage == nil
      self.damage += dam         
    end 
    return true
  end 
end 


UWAGA! By status działał w bazie danych przy nowo utworzonym statusie Regen (trzeba jego id podać w skrypcie) należy zaznaczyć opcję 'Slip Damage'. Program będzie rozpoznawał, czy to poison, czy regen i odpowiednio odejmie lub doda obrażenia.
Wielkość dodawanego HP przy regenie podana jest w tej linijce:
Kod:
dam = -(self.maxhp / 10)

Czyli 1/10 maksymalnego HP. Można edytować wyrażenie w nawiasie i dać np. rand(50) - czyli losowa liczba w przedziale od 0 do 49 ;-)
________________________


 
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Nie 16 Sty, 2011 21:53
Dziękuję bardzo wam obojgu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene