Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Ayene
Pon 02 Maj, 2011 09:19
[Zapowiedź] Portal - Droga z piekieł
Autor Wiadomość
Fushigi 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 44
Skąd: we mnie ta moc?
  Wysłany: Sob 15 Sty, 2011 03:21
[Zapowiedź] Portal - Droga z piekieł
Fabuła:

Spoiler:

Zakon Paladynów latem roku 568 ery teraźniejszej, wkroczył na ziemię Y-Landu rozpoczynając swoją misję którą otrzymali wprost od Boga. Jednak nie wypełniali tej misji zgodnie z przykazaniami, albowiem robili to orężem i ogniem, paląc, niszcząc i mordując. Musieli bowiem zjednoczyć wszystkie ludy i przypomnieć im o jedynym Panu Świata o Bogu Jedynym. Podczas krwawych wojen nie doznawali większych szkód od ras rozumnych, mocne ciosy zadawały jednak te bez mózgie istoty wskrzeszone przez Gildię Nekromantów która panowała na całym świecie. Oblężenie twierdzy jednego z nich trwało bardzo długo, aż cały rok wojska stacjonowały w okół fortyfikacji i próbowały dosięgnąć maga który tylko czekał aż przybędzie ktoś właściwy. Okazja nadażyła się gdy generał wojsk zakonnych Mathen, postanowił wyruszyć i zgładzić go. Losy świata zależały od tej walki, czy może od tego spodkania? Powiem tylko, że to ,,spotkanie'' miało ogromny wpływ na dalszą karierę generała który nigdy już nie był taki jak wcześniej, stał się w ogóle kimś innym...



Opis gry:

Spoiler:

W tej grze będziesz mógł wcielić się w generała wojsk. Z początku szanowanego wojownika, który będzie sławny wśród Zakonu Paladynów na wszelakie sposoby. Będziesz mógł zobaczyć kilka ogromnych państw z wyspy zwanej Y-Land. Podczas gry możesz udać się wszędzie gdzie zechcesz - nie ma ograniczeń, nie musisz iść tylko jedną drogą! Dzięki 25 broniom i 28 częściom zbroi - będziesz mógł drogi graczu, stanąć do walki przeciwnko 40 plugawym bestiom i potworom. Gra zawiera bardzo dużo materiałów RTP, więc niektórzy mogą od razu wyłączyć ten temat ; ). Jest to móje piersze poważne demko w VX, umieszczone na forum. Oczywiście wiem że nie jestem mistrzem ani nawet nie jestem dobry w tym fachu jednak postanowiłem wam to coś pokazać. :D. Narazie jest to tylko swego rodzaju Wstęp, jednak chcę wiedzieć co byście zmienili/dodali/usuneli/poprawili. Liczę na pomoc i pozdrawiam Fushigi.



Screeny:

Spoiler:

Scena z Nekromantą:

Obozowisko:

Kwatera Króla:



Użyte Skrypty:

Spoiler:

Rozszerzenie ekwipunku by KGC
Thomas Edison Skrypt by BulletXt
Walka w Czasie Rzeczywistym by Vlad
HUD by SojaBird
Nowy wygląd sklepu by Woratana



Użyte Materiały:

Spoiler:

Wszystkie użyte materiały tj. Tile, Muzyka, Wygląd Menu itp.
Zostały ściągnięte ze strony Twierdzy (www.rpgmaker.pl)!



Demo Prolog:
________________________
 
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Sob 15 Sty, 2011 11:12
Eem...jest no kilka rzeczy do poprawy. :I
Po piersze kilka błendów ortograficznych, które zdażają sie co jakis czas :shock:
No i akcja nieco za szybka, trudno się połapać co i jak, nie znamy w ogóle bohatera którym gramy, mieszkamy w wiosce której nie znamy, rozmawiamy z królem mieszkającym w budce z bambusa i przez to trudno się odnaleźć. I jeszcze...jeżeli inni uważają że to w Samehadzie wolno się porusza, to za prędkość poruszania się w twojej grze przybiją cie do krzyża. XD
Popracuj jeszcze nad tym, mi się podoba, ale musisz to dopracować :mrgreen:
 
 
Fushigi 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 44
Skąd: we mnie ta moc?
Wysłany: Sob 15 Sty, 2011 12:13
Dzięki za ocenę Yoro, teraz garść wyjaśnień. Gra jest szybka, ponieważ jest to wstęp do całej przygodny i właśnie na tym poznajemy tylko początki bohatera. W czasie gry cały czas będziemy mogli poznać w całości generała i kto wie, może uda nam się zmienić jego charakter? Gra jest bardzo szybka, ponieważ od razu wrzucani jesteśmy w wir wydarzeń które przytłaczają Mathena i doprowadzają do całkowitej zmiany w nim. I tak, to nie jest wioska a obóz (zamierzam dodać w menu ,,Lokację") paladynów, oblężenie trwa tak długo, że zdążyli wybudować kwatery domki ; D. Idę po słownik X.x.
________________________
 
 
 
RATI 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 72
Skąd: Lubin
Wysłany: Sob 15 Sty, 2011 21:01
- Po co HUD w intro?
- HUD znajduje się w złym miejscu, wiadomości go przesłaniają
- dlaczego "nie powinienem wchodzić" do domku w którego przejściu już praktycznie stoję o.O I to na "enter" ...
- dlaczego król musi to samo mi powtarzać po raz kolejny gdy wrócę do jego hmm...kwatery?
- skoro bohater zdezerterował i zmienił imię to przydałoby się ustawić sensowny warunek żeby nie można było ustawić tego samego ;) A druga sprawa, że gdy już nazwałem go tak samo, po wiadomości zmienił mu się face i się całe zdarzenie zapętliło...tak w kółko każe mi nazywać bohatera...mimo że za każdym razem nazywam go inaczej xD To koniec dema czy co? :>
Poza tym mapping kuleje praktycznie na każdym kroku... Ogólnie jest słabiutko ale pracuj pracuj a nuż coś z tego wyjdzie ;)
________________________
https://www.facebook.com/...122840511098876 - dołącz do grupy gry Magiczna Wieża[VX] na fb i śledź na bieżąco postęp prac nad projektem :P
 
 
Fushigi 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 44
Skąd: we mnie ta moc?
Wysłany: Sob 15 Sty, 2011 21:39
Dobra, kolejna garść wyjaśnień. Miejsce HUD'a jest już zmienione, hud jest w intro bo nie wiem jak to zmienić (xD), zapomniałem zmienić tego żeby nie włazić do króla sto razy, o zmianie imienia nie wiem jak zrobić żeby nie można było wstawiać tego samego, a i dalej nie ma gry więc dlatego jest taka mini pętla X.x. Ogólnie to dużo poprawek jest już, no ale nie widziałem tych co napisałeś dzięki wielkie. A mapping to chyba nie jest aż tak zły widziałem gorsze, jedno drzewko na całą mapę. xD
________________________
 
 
 
noruj 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 121
Wysłany: Sob 15 Sty, 2011 22:45
Co do imienia:
Masz tutaj konkretny warunek:
 
 
Fushigi 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 44
Skąd: we mnie ta moc?
Wysłany: Nie 16 Sty, 2011 12:36
Wpadłem na to, tylko teraz trzeba odpowiednio to zastosować żeby się nic ze sobą nie gryzło, za chwilę to naprawię.
________________________
 
 
 
noruj 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 121
Wysłany: Nie 16 Sty, 2011 16:27
A to problem?
Dajesz jakiś label przed wpisywaniem imienia, a gdy (warunek) imię jest takie same dajesz Jump to label i jakąś wiadomość przy okazji wyjaśniającą dlaczego tak jest.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene