module Vehicle_MakeOver
Boat_to_Land = true #Change the boat to a landvehicle. [true/false]
module Boat #Settings for the boat (or landvehicle if Boat_to_Land = true).
Speed = 4 #Szybkość łudki! [liczby dodatnie]
GraphicName = "Vehicle" #nazwa grafiki (musi być w folderze Character). ["nazwa"]
GraphicIndex = 0 #index grafiki 0-7, topleft-bottomright. [number: 0-7]
end
module Ship #Settings for the ship.
Speed = 5 #Use any number, including decimal numbers! [positve number]
GraphicName = "Vehicle" #Save the file in the Character folder. ["name"]
GraphicIndex = 1 #The index goes 0-7, topleft-bottomright. [number: 0-7]
end
module Airship #Settings for the airship.
Speed = 6 #Use any number, including decimal numbers! [positve number]
GraphicName = "Vehicle" #Save the file in the Character folder. ["name"]
GraphicIndex = 3 #The index goes 0-7, topleft-bottomright. [number: 0-7]
end
end
################################################################################
################################################################################
# WARNING!! #
# Don�t touch below if you don�t know what you are doing!! #
################################################################################
################################################################################
class Game_Vehicle < Game_Character
alias refreshing refresh
alias get_on_with_it get_on
alias get_off_with_it get_off
def refresh
refreshing
case @type
when 0; @move_speed = Vehicle_MakeOver::Boat::Speed
when 1; @move_speed = Vehicle_MakeOver::Ship::Speed
when 2; @move_speed = Vehicle_MakeOver::Airship::Speed
end
end
def get_on
get_on_with_it
case @type
when 0
@character_name = Vehicle_MakeOver::Boat::GraphicName
@character_index = Vehicle_MakeOver::Boat::GraphicIndex
when 1
@character_name = Vehicle_MakeOver::Ship::GraphicName
@character_index = Vehicle_MakeOver::Ship::GraphicIndex
when 2
@character_name = Vehicle_MakeOver::Airship::GraphicName
@character_index = Vehicle_MakeOver::Airship::GraphicIndex
end
end
def get_off
get_off_with_it
case @type
when 0
@character_name = $data_system.boat.character_name
@character_index = $data_system.boat.character_index
when 1
@character_name = $data_system.ship.character_name
@character_index = $data_system.ship.character_index
when 2
@character_name = $data_system.airship.character_name
@character_index = $data_system.airship.character_index
end
end
end
################################################################################
if Vehicle_MakeOver::Boat_to_Land
class Game_Map
def boat_passable?(x, y)
return passable?(x, y, 0x01) if !$game_map.airship.pos_nt?(x, y)
end
def airship_land_ok?(x, y)
return passable?(x, y, 0x08) if !$game_map.boat.pos_nt?(x, y)
end
end
end
################################################################################
Autorem jest SojaBird
Pamiętajcie!
Łódka nie będzie pływać po wodzie po użyciu tego skryptu!
Ja tylko przetłumaczyłem kawałek instrukcji ( chyba najważniejszą część )
________________________ Obecny projekt - Chwilowo brak
Ostatnio zmieniony przez Czeliosss Sro 25 Sie, 2010 12:15, w całości zmieniany 1 raz
Poprawiłem gramatykę i dodałem [code].
Ogólnie dobre i można wykorzystać jako samochód. Przydatne.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
jak już mówiłem znajduje się on na forum ale w innym miejscu, więc go tu przeniosłem.
ale ma jedną dużą wadę. nie można podczas gry zmienić animacjii pojazdu.
Może coś wymyślicie, bo ja sięna skryptowaniu nie znam.
________________________ Obecny projekt - Chwilowo brak
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum