Zamknięty przez: Ayene Czw 27 Sty, 2011 10:57 |
Mapy |
Autor |
Wiadomość |
525Jojo
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2010 Posty: 64
|
Wysłany: Nie 23 Sty, 2011 19:04
|
|
Mapy
|
Czy da się wrzucić do gry mapy w formacie .png??? |
________________________ Pozdro dla Billa G.
|
|
|
|
Afro Ninja
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 24
|
Wysłany: Nie 23 Sty, 2011 20:08
|
|
|
to zależy, co masz na myśli. Jeżeli chodzi ci o wklejenie gotowej mapy jest to teoretycznie (niestety nie praktycznie) możliwe. |
|
|
|
525Jojo
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2010 Posty: 64
|
Wysłany: Nie 23 Sty, 2011 20:10
|
|
|
A praktycznie jak to zrobić? |
________________________ Pozdro dla Billa G.
|
|
|
|
Afro Ninja
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 24
|
Wysłany: Nie 23 Sty, 2011 20:16
|
|
|
Musisz pociąć to .png na paski szerokości 256 pikseli (takie, jak szerokość tilesetu), połączyć je w jeden długi tileset i wrzucić do projektu. Tam normalnie możesz przerzucić wszystko na mapę. Trochę jest roboty, ale jak masz czas to wyjdzie fajnie. Najgorsze jest to, że musisz ustawić przez które kafelki da się przechodzić, a jeżeli jest to duży obraz to będzie trochę roboty. |
|
|
|
525Jojo
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2010 Posty: 64
|
Wysłany: Nie 23 Sty, 2011 20:36
|
|
|
A da się jakoś inaczej? |
________________________ Pozdro dla Billa G.
|
|
|
|
Afro Ninja
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 24
|
Wysłany: Pon 24 Sty, 2011 16:59
|
|
|
To jest najprostszy sposób. Jakiś inny by się znalazł, ale byłoby dużo roboty. Możesz np. podstawić mapę jako panoramę, a potem poustawiać dwa rodzaje kafelek tak, że po jednych da się chodzić, a po tych drugich nie. Jest to trochę niemożliwe, bo kiedy tworzysz mapę nie widzisz panoramy. |
|
|
|
|