Zamknięty przez: Ayene Pon 21 Lut, 2011 08:49 |
Help Me Ludzie |
Autor |
Wiadomość |
gaba2011
Preferowany:
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 8
|
Wysłany: Sro 26 Sty, 2011 19:20
|
|
Help Me Ludzie
|
Mam problem otoz czy mozna zrobic tak zeby inni gracze mogli grac nie sciagajac RPG Maker ? Slyszalem ze mozna zrobic na silniku Tibi Próbowalem ale zaduzo roboty Wiec mozna chociazby takie cos jak Margonem
Help |
________________________
|
|
|
|
Poster27
Preferowany:
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 136 Skąd: że znowu
|
Wysłany: Sro 26 Sty, 2011 19:28
|
|
|
A próbowałeś kliknąć przy tworzeniu instalki "dodaj RTP" czy coś w tym stylu? |
|
|
|
gaba2011
Preferowany:
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 8
|
Wysłany: Czw 27 Sty, 2011 11:50
|
|
|
Niet !!!! Nie działa ;( |
________________________
|
|
|
|
tracersgta
Preferowany:
Pomógł: 45 razy Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 612 Skąd: mam wiedzieć?
|
Wysłany: Czw 27 Sty, 2011 12:43
|
|
|
Hmmm... Spróbuj ściągnąć to: http://www.4shared.com/fi...c/RGSS200J.html i umieść w folderze z projektem. |
________________________ I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł"
|
|
|
|
Shlizer
Preferowany:
Pomógł: 11 razy Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 138 Skąd: /var/tmp
|
Wysłany: Czw 27 Sty, 2011 12:54
|
|
|
Albo raczej - wejdź w plik z rozszerzeniem ini (tam, gdzie masz plik wykonywalny gry) i zobacz jaką masz bibliotekę. Potem zgraj odpowiednią z tego tematu i dołącz do projektu (wrzuć do folderu z grą). |
________________________ Aversum Framework Demo
Aktualnie pracuję nad NSO =p |
|
|
|
Agumon
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Czw 27 Sty, 2011 18:24
|
|
|
Cytat: | A próbowałeś kliknąć przy tworzeniu instalki "dodaj RTP" czy coś w tym stylu? |
Cytat: | Niet !!!! Nie działa ;( |
Jak to nie działa??? Na 1000% powinno działać. W końcu po coś ten wybór jest. Jak ja tak robie to na każdym projekcie działa. Aha i jak tak dajesz to nie dawaj zakodowanej gry no bo wtedy nie zadziała xD |
________________________
|
|
|
|
Shlizer
Preferowany:
Pomógł: 11 razy Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 138 Skąd: /var/tmp
|
Wysłany: Pią 28 Sty, 2011 00:48
|
|
|
Agumon napisał/a: | Aha i jak tak dajesz to nie dawaj zakodowanej gry no bo wtedy nie zadziała xD | Zadziała, zadziała, tylko trzeba wiedzieć jak =p
Do autora: możesz napisać jaki błąd wyskakuje? |
________________________ Aversum Framework Demo
Aktualnie pracuję nad NSO =p |
|
|
|
Sabikku
Nagrody:
Ranga RM:
Pomógł: 73 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 428
|
Wysłany: Pią 28 Sty, 2011 01:01
|
|
|
"Sposoby są dwa. Pierwszy przydaje się tylko wtedy gdy gra korzysta z podstawowych zasobów programu i polega na zainstalowaniu u znajomego RTP programu ( ok. 25MB do pobrania ze strony producenta). Innym sposobem, najlepszym gdy korzystamy z własnych (lub znalezionych w internecie) zasobów, jest skopiowanie wszystkich potrzebnych plików (w użyciu mogą być jakieś dźwięki z RTP, windowskiny, etc.) do folderów gry. Po skopiowaniu zasobów otwieramy projekt w RPG Makerze, klikamy w zakładkę "Game/Gra" -> "Select RTP/Wybór RTP" i usuwamy "Standard" z pierwszego slotu. Ostatnią rzeczą jaką musimy zrobić jest skopiowanie biblioteki RGSS. Wchodzimy w katalog systemowy (C:\Windows\system32) odnajdujemy bibliotekę (RGSS100J.dll lub RGSS102E.dll) i kopiujemy ją do katalogu gry." |
|
|
|
|