Shlizer
Preferowany:
Pomógł: 11 razy Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 138 Skąd: /var/tmp
|
Wysłany: Pią 28 Sty, 2011 01:43
|
|
Statystyki w menu ekwipunku
|
Skrypt napisany niedawno w kilka chwil - może się komuś przydać. Zmienia kolory statystyk w menu ekwipunku na zielone, jeśli statystyki rosną lub na czerwone jeśli maleją. Gdy statystyki nie ulegają zmianie nie pokazuje się strzałka z liczbą.
Zamieńcie metodę Refresh w oknie Window_EquipLeft (zostawiłem komentarze, żeby było Wam łatwiej ogarnąć gdzie wkleić).
Kod: | #--------------------------------------------------------------------------
# * Refresh
#--------------------------------------------------------------------------
def refresh
self.contents.clear
draw_actor_name(@actor, 4, 0)
draw_actor_level(@actor, 4, 32)
draw_actor_parameter(@actor, 4, 64, 0)
draw_actor_parameter(@actor, 4, 96, 1)
draw_actor_parameter(@actor, 4, 128, 2)
up_color = Color.new(100,240,100)
down_color = Color.new(240,100,100)
if @new_atk != nil
if (@actor.atk > @new_atk)
self.contents.font.color = system_color
self.contents.draw_text(160, 64, 40, 32, "->", 1)
self.contents.font.color = down_color
self.contents.draw_text(200, 64, 36, 32, @new_atk.to_s, 2)
elsif (@actor.atk < @new_atk)
self.contents.font.color = system_color
self.contents.draw_text(160, 64, 40, 32, "->", 1)
self.contents.font.color = up_color
self.contents.draw_text(200, 64, 36, 32, @new_atk.to_s, 2)
end
end
if @new_pdef != nil
if (@actor.pdef > @new_pdef)
self.contents.font.color = system_color
self.contents.draw_text(160, 96, 40, 32, "->", 1)
self.contents.font.color = down_color
self.contents.draw_text(200, 96, 36, 32, @new_pdef.to_s, 2)
elsif (@actor.pdef < @new_pdef)
self.contents.font.color = system_color
self.contents.draw_text(160, 96, 40, 32, "->", 1)
self.contents.font.color = up_color
self.contents.draw_text(200, 96, 36, 32, @new_pdef.to_s, 2)
end
end
if @new_mdef != nil
if (@actor.mdef > @new_mdef)
self.contents.font.color = system_color
self.contents.draw_text(160, 128, 40, 32, "->", 1)
self.contents.font.color = down_color
self.contents.draw_text(200, 128, 36, 32, @new_mdef.to_s, 2)
elsif (@actor.mdef < @new_mdef)
self.contents.font.color = system_color
self.contents.draw_text(160, 128, 40, 32, "->", 1)
self.contents.font.color = up_color
self.contents.draw_text(200, 128, 36, 32, @new_mdef.to_s, 2)
end
end
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Set parameters after changing equipment
# new_atk : attack power after changing equipment
# new_pdef : physical defense after changing equipment
# new_mdef : magic defense after changing equipment
#-------------------------------------------------------------------------- |
Jeśli chcecie inne kolory to zmieńcie liczby w nawiasach przy zmiennych up_color i down_color (liczby w nawiasie odpowiadają natężeniu jednego z kolorów podstawowych - kolejno: czerwony, zielony i niebieski od 0 do 255).
Np. dla wściekło zielonego będzie (0,255,0), biały (255,255,255) itd. |
________________________ Aversum Framework Demo
Aktualnie pracuję nad NSO =p |
|