Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Ayene
Pon 02 Maj, 2011 09:19
przygoda życia
Autor Wiadomość
oeksy30 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 19
Skąd: ta ciekawość?
  Wysłany: Pią 28 Sty, 2011 14:06
przygoda życia
jest to gra o nudnym tytule lecz o według mnie nie najgorszej fabule.

bohaterowie:

główny bohater: (na początku gry wybieramy jego imię) jest to przyjacielski, miły, spokojny i surowy mag.

Mike: (przyjaciel naszego bohatera) przyjacielski, miły, spokojny i łatwo wybacza.

i jeszcze jeden bohater który pozostanie tajemnicą do wydania pełnej wersji gry.

fabuła: nasz bohater doczekał się wyczekiwanego przez całe życie dnia. wreszcie miał ruszyć ze swoim przyjacielem w przygodę. lecz po drodze napotkali zbójów którzy będą im towarzyszyć przez cała grę. więcej nie powiem

screeny:


gra niewiadomo kiedy wyjdzie, to zależy jak szybko będę ją robił ale myślę że pod koniec wiosny lub w środku lata będzie.

skrypty:
na razie wszystkie z ultimateam.pl (autorów i nazwy skryptów podam w napisach końcowych i DEMA i Pełnej Wersji gry.

inne grafiki typu characters:
battlersy z rpg maker XP
characters to kilka własnych dużo z internetu.

muzyka:
narazie tymczasowa ale zamierzam zrobić trochę sytuacji gdzie będzie muzyka z poza podstawowego RTP i z poza XP'ka

TO CHYBA WSZYSTKO. ;->

PROSZĘ O KRYTYKI I OCENY. WIEM ŻE MAPPING NIE JEST JAKIJŚ NADZWYCZAJNY ALE MAPKI ROBIĘ JAK UMIEM
 
 
Barto91 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 3
Skąd: Jestem?
Wysłany: Pią 28 Sty, 2011 14:26
Wiosny lub w środku lata... Człowieku po co dodałeś ten temat?
Mapping: Nie za bardzo fascynujący 4/10
Fabuła nic nie powiedziałeś. Co to jest? : 2/10
Ocena gry: 3/10 ...
________________________


 
 
oeksy30 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 19
Skąd: ta ciekawość?
Wysłany: Pią 28 Sty, 2011 14:37
1.nie będę przecież opowiadał całej fabuły (wg. mnie to że bohater ma przeżyć przygodę jest wystarczające a nie powiem jaką bo jak powiem początek to wszyscy sobie będą zmyślać resztę i nikt nawet nie odpali tej gry.

2.Co to jest? to zwykła tajemniczość (nic nadzwyczajnego)

3.pokaż swój mapping żebym wiedział jak mam się naprowadzać na zrobienie mapy
 
 
kamillo112 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 262
Wysłany: Pią 28 Sty, 2011 14:53
oeksy30 napisał/a:
1.nie będę przecież opowiadał całej fabuły (wg. mnie to że bohater ma przeżyć przygodę jest wystarczające a nie powiem jaką bo jak powiem początek to wszyscy sobie będą zmyślać resztę i nikt nawet nie odpali tej gry.


Człowieku z twojej fabuły wiem tylko tyle że jakiś gości z przyjaciółmi wybiera się na jakąś wycieczkę i po drodze dołączają do nich zbóje i ma tym się kończy,a powinieneś jeszcze napisać cel tej wycieczki co bohater i jego przyjaciele mają zrobić, jaki mając cel w twojej grze.

a grę oceniam na 2/10

gdyby fabuła była lepsza lub lepiej byś ją opisał było by lepiej a tak to jest słabo.
I jeszcze jedno
oeksy30 napisał/a:
jest to gra o nudnym tytule lecz o według mnie nie najgorszej fabule.


Chyba o nudnym tytule i najgorszej fabule
 
 
oeksy30 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 19
Skąd: ta ciekawość?
Wysłany: Pią 28 Sty, 2011 15:32
przepraszam za problemy. jeżeli potrzebne jest dokładne wyjaśnienie fabuły to napiszę w tym poście

nasz bohater doczekał się dnia na który dość długo czekał. ma wyruszyć do zamku Arcadum gdzie ma dostać swoje pierwsze zlecenie. jednak po drodze napotyka 3 zbujów starego, dorosłego i młodego. zbuje ichnapadają.w walce nasi bohaterowie wygrywają i zabijają tego starego. reszta uciekła. po następnym krótkim kawałku drogi zaczynają się robić śpiący więc idą do wsi obok której właśnie są. po dotarciu do zamku dostają instrukcje co mają zrobić.
poza tym powiem tyle że zbuje będą nas dość często spotykać.a dokładnie to my ich.

lepiej?
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Pią 28 Sty, 2011 16:23
Nierozumiem po co napadają ich bandyci! To nie ma logicznego związku z fabułą....


P.S Popraw błędy ortograficzne. Zdania zaczyna się od dużej litery. Zbóje a nie zbuje.
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
Fushigi 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 44
Skąd: we mnie ta moc?
Wysłany: Pią 28 Sty, 2011 17:11
Ja mam zdanie takie jak przedmówcy, fabuła dosyć słaba. Napisałeś sam początek gry, a jak dla mnie to powinien być ogół gry, tj żeby nie opowiadać co po kolei będzie się działo z wszystkimi bohaterami etc. Zainstaluj sobie przeglądarkę która wychwytuje błędy ortograficzne, jak robisz błędy takie w grze to proponuję najpierw wszystkie dialogi w wordzie napisać żeby mieć pewność. Mapy - bez rewelacji, jak patrzę na góry to przychodzi mi na myśl ,,Go to spam" (jak to mój brat powiada patrząc na moje mapy :D). Jak wydasz demo/pełną wersję to napiszę więcej. Pamiętaj - nikt cię nie pogania więc możesz na spokojnie robić wszystko ;).
________________________
 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Pią 28 Sty, 2011 18:06
Nie ma za bardzo co oceniać, aaale...
Plusy:
- Err... Niestandardowe tilesety?
- Może jeszcze inne niż standardowe chary...
- I fabuła bez wybrańca/potężnego artefaktu/bękarta króla elfów. Tak mi się zdaje.
Minusy:
- Dom straszy pustką i piecem hutniczym w pokoju
- Bezsensownie umieszczony fortepian i niepotrzebnie długie i wąskie korytarze
- W górach różne miejsca są na różnej wysokości, ale poziom niby zostaje ten sam!
- Klony. Klony! Klony!!! KLONY!!!
- Wszystko jak od linijki.
- Most w charakterze... Podjazdu?
- W labiryncie dziwnie wygląda dolna krawędź...
- Nieczytelny opis, mało co z niego wiem.
- Bohater idzie gdzieś z kumplem i napadają ich zbóje, a potem idą do wioski. Super.
- Po co idą? Dlaczego na nich napadają?
- Jakiś wioskowy mag, który ni z tego ni z owego idzie do zamku po jakieś zlecenie?
- Idą spać do wsi. Fascynujące.

Moje rady?
Jak dajesz klif o wysokości 8 kratek, to niech taką wysokość ma na całej długości. Może być wysunięty, ale wysokość musi się zgadzać! Jeśli gdzieś ma być wyższy, zaznacz to dodając drugi"poziom". Nie rób map samym zaznaczeniem prostokątnym! Te "kolumny" połączone mostami lepiej wyglądałyby jako nieregularne. Co do samych mostów - lepiej zrób je na zdarzeniach, żeby można było pod nimi przejść, a na przełącznik przejść po nich. Dwa identyczne kamienie obok siebie to za dużo. A od 23 dostaję odruchu wymiotnego. Jak robisz duży dom, to musisz go jakoś zapełnić! Obrazy na ścianach, stołki, spękana podłoga, mysia dziura, półki, książki... I staraj się realnie to umiejscawiać - co robi fortepian w jakiejś kanciapie? Lepiej usuń ściankę działową i powiększ salon! Byleś go tylko umiał wypełnić. Dlatego nie radzę domów większych niźli 20x20. Labirynt to nawet niezły pomysł, przyznam. Ale wygląda jakby codziennie chodził doń ogrodnik, plewił go, przycinał krzaczki, etc. Dodaj jakieś kwiaty na ziemi, trochę kolorków na ściany (kafelki z mchem) i zrób coś z tą dolną krawędzią, bo pani Perspektywa się w grobie przewraca. Znaczy, przyśpiesza - po przewracać się zaczęła po zobaczeniu klifu. Co do fabuły, to rozpisz ją jakoś porządnie! Możesz rzucać ogólnikami, ale niech tyczą się całej gry. Jak nazywa się król? Gdzie mieszka nasz bohater? Dlaczego te zbóje im towarzyszą? I pisz ważne fakty, bo naprawdę nie trzeba mi wiedzieć, że idą nocować w wiosce. Chyba, ze tam rozwija się fabuła!

Plusy: 3
Minusy: 12
3/12 => 1/4 => 25% = 2,5/10
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
FilipsO 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 236
Skąd: z nikąd
Wysłany: Nie 30 Sty, 2011 11:03
Ortografia i duże litery nie bolą.
________________________
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do pozostałych 11% wklej to do swojego podpisu.

Moja Gra MMORPG Erathia:
 
 
Valdali 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 421
Skąd: Reykjavik
Wysłany: Nie 30 Sty, 2011 11:08
może jest dysortografem xd?
________________________
Moje anime w RPG Makerze. Zapraszam!
ZOBACZ :!: :!: :!:
Spoiler:

Moimi Mistrzami i Wielkimi Nauczycielami są: Melvin i Angius!

Dziennik Krejzolów:
Ayene
Angius
Melvin
Yoroiookami
CrasheR
Finwe

Moi ziomale :D

 
 
 
 
FilipsO 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 236
Skąd: z nikąd
Wysłany: Nie 30 Sty, 2011 17:17
Ja też jestem :-> Ale jak się człowiek uprze to się nauczy ortografii.
________________________
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do pozostałych 11% wklej to do swojego podpisu.

Moja Gra MMORPG Erathia:
 
 
oeksy30 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 19
Skąd: ta ciekawość?
Wysłany: Sob 26 Lut, 2011 11:54
mam kilka screnów a dokładnie poprawione poprzednie i kilka nowych

Spoiler:


Spoiler:

http://zapodaj.net/08e9c6e1fe51.bmp.html


przerobiony dom

Spoiler:

http://zapodaj.net/8f0c66600dbf.bmp.html


labirynt

Spoiler:

http://zapodaj.net/a7ad5f798a07.bmp.html


góry


a teraz nowe:



Spoiler:

http://zapodaj.net/080583b71580.bmp.html


kopalnia osaczona przez wilki

Spoiler:

http://zapodaj.net/abc644e33779.bmp.html


scenka farmy




fabuła uległa zmianie więc teraz mogę przedstawić jej trochę dłuższy fragment

Spoiler:

Nasz bohater doczekał się dnia na który dość długo czekał. Ma wyruszyć do zamku Arcadum gdzie ma dostać swoje pierwsze zlecenie. Jednak po drodze napotyka 3 zbójów starego, dorosłego i młodego. Zbóje napadają ich .W walce nasi bohaterowie wygrywają i zabijają tego starego. Reszta uciekła. Po następnym krótkim kawałku drogi bohaterowie idą na wieś pod którą są kanały które zaprowadzą ich prosto do zamku. Po dotarciu do zamku dostają instrukcje co mają zrobić. A dokładnie mają zmierzyć się z grupą rycerzy napadającą pobliskie wioski. Okazuje się że to nie są zwykli rycerze...



Charakter bohaterów także uległ niewielkiej zmianie więc przedstawię ich od nowa:



Spoiler:

http://zapodaj.net/3106f614e601.bmp.html
http://zapodaj.net/4e5059a1aad5.bmp.html


imię: (sami wybieramy)
klasa:mag
cel w życiu: zawsze marzył o staniu się arcy magiem
charakter:zawzięty, trochę naiwny, spokojny ale czasem wpada w szał

Spoiler:

http://zapodaj.net/cbb662860f5a.bmp.html
http://zapodaj.net/5b7ebbf51eae.bmp.html


imię:Mike
klasa:mag
cel w życiu: kiedyś jego matka wypłynęła w daleki rejs i odtąd nigdy jej nie widział (chce ją spotkać
charakter:pracowity, spokojny, mądry, samodzielny lecz niestety często brakuje mu wiary w siebie

no to chyba na razie na tyle a termin wyjścia dema i pełnej wersji może się przedłużyć wraz z przedłużeniem fabuły...(przykro mi)
________________________
http://www.grzegomonia.co...hotesty,12.html :wyśmiewacz:

A ty jak wypadniesz w tym teście?

jak pomogłem to daj "pomógł" a jak nie pomogłem to nie dawaj.
 
 
Rubicante 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 63
Wysłany: Sob 26 Lut, 2011 17:26
Proponowałbym zmienić tytuł, mi jakoś nie pasuje. Oczywiście nie narzucam się, jeżeli tobie pasuje to zostaw ;-)
________________________
Umieszczam link do oficjalnego Bloga Zwiczych Opowieści: http://zwiodimus.webnode.com/
Ściągnij wszystkie wydane przezemnie gry. Zwicza paczka, zawiera wszystkie gry z serii Zwicze Opowieści i nie tylko: https://docs.google.com/open?id=0B4N6KsFzHdTlLVB3QlUybDV5RTQ (Waga 330 mb)
 
 
oeksy30 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 19
Skąd: ta ciekawość?
Wysłany: Sob 26 Lut, 2011 18:42
Mi też tak się zdaję. Tytuł ten był wymyślany przed dziesiątkami zmian jakie dokonałem i dla tego teraz nie pasuje.
________________________
http://www.grzegomonia.co...hotesty,12.html :wyśmiewacz:

A ty jak wypadniesz w tym teście?

jak pomogłem to daj "pomógł" a jak nie pomogłem to nie dawaj.
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sob 26 Lut, 2011 23:52
Góry nadal zbyt symetryczne, w domu nadal bezsensowne ustawienie fortepianu.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene