Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Nhadala
Czw 19 Lip, 2012 10:17
HOW
Autor Wiadomość
HerosNiebios20 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 37
Skąd: PrG
Wysłany: Sob 29 Sty, 2011 22:50
HOW
Gra jest dopiero robiona ma tylko 20mapek ale pierwsze zdjęcia już są będę je codziennie dodawać.
Kod:

Spoiler:





 
 
Shlizer 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 138
Skąd: /var/tmp
Wysłany: Sob 29 Sty, 2011 23:54
Hmm.. no ok.
- czemu nagle znika grunt i pojawia się niebo? akcja nie dzieje się na okrągłej planecie, tylko płaskiej?
- czemu wał przeciwpowodziowy jest tak dziwnie ustawiony?
- co symbolizują kolejno: grób, szkielet, kawałki szkła i pień położone obok siebie?
- rozumiem, że to mapa świata i postać gracza jest nienaturalnie wielka, ale w takim razie grafika otoczenia powinna zachować proporcje, a tu mamy jedno drzewo gigantyczne, inne maciupkie, szkielet niemal wielkości zamku itd.
________________________
Aversum Framework Demo
Aktualnie pracuję nad NSO =p
 
 
HerosNiebios20 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 37
Skąd: PrG
Wysłany: Nie 30 Sty, 2011 09:29
Już pisze
Postanowiłem stworzyć niebo ale jeśli się nie podoba to mogę usunąć.
Szkło i grób pokazują że trwała tam jakaś walka i osoba przegrana umarła i postawiono jej grób.
Nie jest to wał przeciwpowodziowy.
 
 
HerosNiebios20 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 37
Skąd: PrG
Wysłany: Nie 30 Sty, 2011 09:30
Zamek
Jest to nieproporcionalne ponieważ robiąc mapę nie miałem jak zrobić większego zamku ale już wiem i własnie poprawiam więc jak skończe to wyśle screena
 
 
HerosNiebios20 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 37
Skąd: PrG
Wysłany: Nie 30 Sty, 2011 09:49
Screen
Tutaj poprawiony jeśli coś nie tak to piszcie a poprawie

Spoiler:



 
 
Shlizer 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 138
Skąd: /var/tmp
Wysłany: Nie 30 Sty, 2011 10:39
1. Posty się edituje (taka mała ikonka u góry z prawej strony), a nie pisze kilka pod rząd.
2. Pagórki wyglądają jak kopce kreta. Tak ma być?
3. Teraz zamek niestety przypomina celę więzienną albo chałupę ekscentryka, który z obawy przed grabieżą zamontował metalowe drzwi.
4. Wciąż nie wiesz do czego służą rogi elementów mapy:


to tak na szybko zaznaczone błędy..
No i inna sprawa, że budynek powinien mieć wyraźnie zaznaczone brzegi. Popatrz choćby na te przykłady (nie są perfekcyjne, ale zawsze jakiś początek): http://img210.imageshack....lesampleoq0.png
http://i576.photobucket.c...rowe/castle.jpg
http://i7.photobucket.com...aroCastleVX.png
http://finaltear3.site90.net/FT1/castle.jpg
________________________
Aversum Framework Demo
Aktualnie pracuję nad NSO =p
 
 
HerosNiebios20 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 37
Skąd: PrG
Wysłany: Nie 30 Sty, 2011 10:51
Połowy tych elementów z zdjęć nie mam w RPG Makerze ale są fajne przy okazji jestem zielony w tym więc nie potrafię robić takich map
________________________
Siemka
 
 
HerosNiebios20 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 37
Skąd: PrG
Wysłany: Nie 06 Lut, 2011 16:34
Wracam
Przeniosłem projekt do RPG Maker XP

Spoiler:







Proszę o wyrozumiałe oceny bo ja dopiero zaczynam przygodę z RPG Maker
________________________
Siemka
 
 
Itaki 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 278
Skąd: z Arvorii.
Wysłany: Pon 07 Lut, 2011 19:48
Ehh naucz się robić mapy i ciesz się, że jak na razie Czeliosss ci nie napisał.
________________________
Proponuje:

http://r9.fodey.com/2141/...37ef9c849.0.gif
http://grawbank.tk/959/dajcie_na_piwo
http://grawbank.tk/797/daj_dla_biedacka_ < tu musisz wcisnąć!



SIEMANO Gość
 
 
 
Drawestien 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 127
Wysłany: Wto 08 Lut, 2011 18:58
Most to...Porażka ale ten namiot to mapka *podstawa*
Hmm...popracuj nad nimi.
 
 
Nexus 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 23
Wysłany: Wto 22 Lut, 2011 14:47
Twoje mapki to tragedia. Ale się nie przejmuj ćwicz a będą lepsze
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene