Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sro 09 Lut, 2011 18:02
walka w czasie rzeczywistym
Autor Wiadomość
adri1200 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 11
Skąd: Kraków
  Wysłany: Czw 03 Lut, 2011 16:05
walka w czasie rzeczywistym
Siema! Mam problem ze skryptem "walka w czasie rzeczywistym"
Otóż przeczytałem instrukcje, lecz nie łapie dokładnie oco w niej chodzi
jestem zielony na temat zdarzeń. Chodzi mi dokładnie oto żeby ktoś mi to szczegółowo wytłumaczył krok po kroku! Z góry dzięki!!!
________________________
Stan projektu gry : "Wojna Maszyn"
-mapy 2%
-moby 4%
-fabuła 3%
-zadania 0%
 
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Czw 03 Lut, 2011 19:37
Nie jest to skomplikowane! Skopiuj wszystkie skrypty zpod działu "Materials" do swojego projektu. Następnie utwórz zdarzenie z wyglądem tego twojego potwora, i daj "Comment"(W polskiej wersjii "komentarz"). I wpisz tam:
Kod:
# Enemy ID - Zmień ID na ID potwora widniejącego w bazie danych;
# Die Erase - Usuń przeciwnika, gdy został pokonany;
# Die Self Switch A - Włącza Self Switch A, gdy przeciwnik został pokonany;
# Die Self Switch B - Włącza Self Switch B, gdy przeciwnik został pokonany;
# Die Self Switch C - Włącza Self Switch C, gdy przeciwnik został pokonany;
# Die Self Switch D -Włącza Self Switch D, gdy przeciwnik został pokonany;
# Die Self Switch X - Włącza Switch X, gdy przeciwnik został pokonany;
# Die Variable X - Zwiększa Zmianną X o +1;
# Follow X - Zmień X na zasięg wzroku przeciwników.
# Kill With Weapon X - Przeciwnik zginie zaatakowany tylko z broni X
# Kill With Skill X - Przeciwnik zginie zaatakowany tylko z umiejętności X
# Kill With Item X - Przeciwnik zginie zaatakowany tylko przedmiotem X
# Divide EXP - Dzieli po równo zdobyte doświadczenie wszystkim członkom drużyny
# Object - Przeciwnik staje się obiektem 'nieśmiertelnym'.
# Puzzle - Przeciwnik może zostać zabity, ale bohaterowie za nim nie podążają. Ponadto nie wyświetlają się jego paski życia i magii.
# Boss - Pokazuje pasek życia bosa.


Wpisz co ci pasuje... Aby przeciwnik się odradzał daj: dodatkowo Comment:"Die self switch A"(możę być też B, C czy D ;-) ) i przejdź na drugą stronę. Tam warunek to Self switch A(czy jakiś tam) na ON! W poleceniach dajesz Wait: ???? frames i później Self switch A(lub inny) = OFF.


Gdybyś mógł daj "Pomógł"(kolekcjonuję :mrgreen: )...
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
adri1200 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 11
Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 04 Lut, 2011 09:10
dzieki ci dam ci pomógł, ale w tym komentarzu nie miesci mi sie to wszystko:

# Enemy ID - Zmień ID na ID potwora widniejącego w bazie danych;
# Die Erase - Usuń przeciwnika, gdy został pokonany;
# Die Self Switch A - Włącza Self Switch A, gdy przeciwnik został pokonany;
# Die Self Switch B - Włącza Self Switch B, gdy przeciwnik został pokonany;
# Die Self Switch C - Włącza Self Switch C, gdy przeciwnik został pokonany;
# Die Self Switch D -Włącza Self Switch D, gdy przeciwnik został pokonany;
# Die Self Switch X - Włącza Switch X, gdy przeciwnik został pokonany;
# Die Variable X - Zwiększa Zmianną X o +1;
# Follow X - Zmień X na zasięg wzroku przeciwników.
# Kill With Weapon X - Przeciwnik zginie zaatakowany tylko z broni X
# Kill With Skill X - Przeciwnik zginie zaatakowany tylko z umiejętności X
# Kill With Item X - Przeciwnik zginie zaatakowany tylko przedmiotem X
# Divide EXP - Dzieli po równo zdobyte doświadczenie wszystkim członkom drużyny
# Object - Przeciwnik staje się obiektem 'nieśmiertelnym'.
# Puzzle - Przeciwnik może zostać zabity, ale bohaterowie za nim nie podążają. Ponadto nie wyświetlają się jego paski życia i magii.
# Boss - Pokazuje pasek życia bosa.
________________________
Stan projektu gry : "Wojna Maszyn"
-mapy 2%
-moby 4%
-fabuła 3%
-zadania 0%
 
 
 
Virandar 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 69
Skąd: z Polski :P
Wysłany: Pią 04 Lut, 2011 10:41
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem... masz wkleić komendy, które chcesz, np.
STRONA 1:
Spoiler:


"Enemy 2" oznacza to, że pojawi Ci się potwór o numerze 2(w bazie danych[database], zakładka Potwory [enemies]). "Follow 2" nie wiem co oznacza... ale zawsze to wpisuj. "Die self Switch A" oznacza, że po zabiciu tego potworka włączy się strona 2.


STRONA 2:
Spoiler:


"Wait 300 frames" oznacza, że zanim potwór pojawi się znowu minie 5 sekund (60 frames = 1 sekunda). "Control self Switch:A = OFF" oznacza to, że wyłączy się strona 2 i znów będzie strona pierwsza. Pamiętaj, że przy stronie 2 zawsze musi być ustawiona na PARALLEL PROCESS. Jest to "Równoległe zdarzenie", które działa w tle... tzn. ono działa, a bohater może swobodnie się poruszać...

 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Pią 04 Lut, 2011 13:34
Hehe... w odzielnych komentarzach a nie w jednym wszystko naraz ;-) .
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene