1.Zacznijmy od tego że trezba mi system walki w którym się stoi naprzeciwko potwora ( potworów ) nie ma dolniej ramki hud postaci jest wyświetlany z prawej a potwora(potworów) z lewej. Ten system walki ma być na małe postacie. Takie jakimi chodzimy po mapie.
2.kilka gotowych tilesetów. Najelepiej już w demo ponieważ nie chcę ustawiać przez co można przechodzić a przez co nie. O i żeby też zostawić tam standardowe tilesety ponieważ mam parę mapek już na popdstawowych i bym tylko skopiował.
3.Kilka przydatnych i działających skryptów do Rpg Maker Xp, typu :
- wyświetlanie się nazwy lokacji na mapie ( czytanie nazwy mapy )
- dziennik misji, który wskazuje misjie które się wzięło od NPC
- dodatki z przedmiotów ( np hp lub mana)
- wymagania przedmiotów ( lvl lub staty )
- Hud postaci ( małej takiej jaką chodzimy po mapie ) pasek expa many hp imię klasa i eq z fajnym tłem
- opdnawinie się potworów ( bossów) [Jak zrobić ??]
- zmiana gry tylko na jedną postać
Poszukuję kogoś do pomocy przy układaniu dialogów jak i robienia grafiki w pixelarcie (chodzi tu głównie o chary roślin, grzybów, i innych naturalnych przedmiotów, które można wyłożyć na mapie)
Pomógł: 20 razy Dołączył: 19 Mar 2010 Posty: 421 Skąd: Reykjavik
Wysłany: Pon 07 Lut, 2011 18:14
radzę przełożyć sie na vx'sa bo twoje wymagania są bardo... no na tym skończę
w vx jest wiele skryptów o który prosisz oraz ten tryb walki "sidewiew"
a co donawiania się potworów robisz "battle procesing" (3 strona), i "if win" dajesz "control self switch A ON". potem nowa strona i "wait" np. 300 klatek i control self switch A of"
Poszukuję kogoś do pomocy przy układaniu dialogów jak i robienia grafiki w pixelarcie (chodzi tu głównie o chary roślin, grzybów, i innych naturalnych przedmiotów, które można wyłożyć na mapie)
Pobrałem wczoraj Rpg Maker VX. Jakoś nie mam do niego przekonania. Ma parę zalet typu notatki do przedmiotów ale nie podoba mi się grafika gry i robienie map między innymi.
Więc jak ktoś może mi pomóc do XP z powyższymi prośbami to dzięki. :]
Poszukuję kogoś do pomocy przy układaniu dialogów jak i robienia grafiki w pixelarcie (chodzi tu głównie o chary roślin, grzybów, i innych naturalnych przedmiotów, które można wyłożyć na mapie)
Jak robisz np. item Pierścień życia to możesz dać "common events" i tam dać np. "change HP", potem wybierasz ile i czy dodać/odjąć... akceptujesz i gotowe.
A w tym itemie dać opcje "common events" i ten event gdzie dałeś by dodać HP.
Cytat:
- zmiana gry tylko na jedną postać
Tobie chodzi o takie coś że gra się tylko głownym bohaterem czyli 1 postacią tak?
no więc wchodzisz w "database" System i masz tam aktorzy/initial party(coś takiego{ja mam ang. wersje i nie wiem jak w PL.}...).
Usuwasz wszystkie postacie, zostawiasz jedną i tyle.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum