Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 27 Skąd: Polska, Warszawa
Wysłany: Nie 20 Lut, 2011 17:31
Świat Agrodii: Tajemnica Smoczej Magii
Świat Agrodii jest od dawna nękany przez tajemnicze siły zła. Niedawno odkryto, że dla tego, kto dotrze na szczyt góry Azmaroth i pokona wszystkie trudności wiążące się z dotarciem tam, posiądzie moc Smoczego Mistrza, największego maga na całym globie. Moc ta jest dość silna, by pokonać siły zła, ale także spełnić własne marzenia.
I właśnie ty(a to nowina) jesteś tym, który stara się posiąść tę moc.
Cel gry jest różny, lecz prowadzi najczęściej do tego samego: zdobycia Smoczej Mocy.
"Dlaczego różny?", zapytacie się. W grze jest kilka profesji, (7 lub 6, jeszcze się zastanowię)z czego każda przechodzi grę oddzielnie. Przejście jednej profesji możę zająć 2 - 4h, z czego każda profesja jest tak dopasowana, by nie gryźć się z inną profesją i jej celem, bowiem wszystkie te historie dzieją się w tym samym czasie, co jest dla mnie nielada wyzwaniem. Na początku udostępnione są 3 profesje, z których każdą można zacząć naraz. Wprowadzony będzie też wybór płci i(ewentualnie, bo nie chcę tego robić dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo tylko dłuuuuuuuuuuuuuugo ) system ras.
Gra będzie bogata w skrypty i mapy, będzie to rozległy świat który można zwiedzać na własną rękę. Oczywiście wraz z rozwojem fabuły będzie udostępniane coraz więcej lokacji.
Profesje(Jak narazie) to:
Wojownik/Wojowniczka
Mag/Czarodziejka
Łotr/Najemniczka
TO 3 POCZĄTKOWE PROFESJE
Czarny Pan(Bez skojarzeń ;) )/ Królowa Cienia
Pan Światłości/Strażniczka Dobra
NO I TAJNA PROFESJA ODBLOKOWUJĄCA SIĘ PO PRZEJŚCIU GRY KAŻDĄ POSTACIĄ DOWOLNĄ PŁCIĄ, ALE JEJ NIE ZDRADZĘ :)
PS.: 2 po początkowe profesje odblokowują się po ukończeniu gry podstawowymi(też dowolną płcią).
Liczę na sukces tego projektu, bo wiem, że to dużę wyzwanie nawet dla dobrego RPG-makerowca.
Screenshotów nie moe dać, grę zaczynam w następną niedzielę bądź sobotę, bo teraz siedzę w Szczyrku bez dostępu do RPG Maker'a.
Pozdrawiam, Arcanius.(Jak ktoś nie wie kiedyś ToiToi)
________________________ Powrót z zaświatów!
Nowy projekt na VX! Świat Agrodii: Tajemnica Smoczej Magii!
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Szczerze? Fabuła kiepska, pomysł na świat gry niezły, ale boję się jak z wykonaniem. Screenów nie ma, więc mapek nie mam jak ocenić, a sam opis jest tak chaotyczny, że przebrnąłem przezeń z trudem tylko dlatego, by zobaczyć, czy to nie kolejna gra warta wyśmiania w stylu "Strarznika".
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 27 Skąd: Polska, Warszawa
Wysłany: Pon 21 Lut, 2011 11:24
Ta gra to będzie duży projekt, na długi czas. Boję się trochę, że mnie przerośnie :(
Screeny dam tak szybko, jak tylko będę mógł, ale nie będą złe, poświęcę im trochę czasu :)
________________________ Powrót z zaświatów!
Nowy projekt na VX! Świat Agrodii: Tajemnica Smoczej Magii!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum