Zamknięty przez: Ayene Pią 25 Lut, 2011 21:12 |
Problem z Tile |
Autor |
Wiadomość |
Raxon92
Preferowany:
Dołączył: 11 Paź 2010 Posty: 17
|
|
|
|
onimush3
Preferowany:
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 164
|
Wysłany: Pon 21 Lut, 2011 20:40
|
|
|
możliwe że rozmiar danego Tilesu jest w złym rozmiarze. Polecam pobrać jeszcze raz te tilesy. Tylko pamiętaj o tym aby pierw otwierać je w pełnym oknie ( w pełnych rozmiarach! ) Dopiero w tedy zapisz Tilesa. I spokojnie też czasami to miałem i to pomagało. Powtarzam odtwórz w necie raz jeszcze Tilesa i Powiększ go do pełnych rozmiarów. Zapisz i powinno działać.
Jeżeli pomogłem możesz kliknąć pomógł. Pozdrawiam |
________________________ Pracuję nad 2 częścią gry Ostatnia Powieść
Fabuła : Niezła ( jeżeli lubicie Assassin's Creed )
Skrypty: Sporo przyznam się.
Walki: Dużo i to trudnych!
Misje: Wiele głównych i pobocznych
Muzyka: Ciekawa, wpadająca w ucho
Graficzki: Kilka własnych i kilka pożyczonych
Wzorowanie się: Assassin's Creed, Final Fantasy
|
|
|
|
Raxon92
Preferowany:
Dołączył: 11 Paź 2010 Posty: 17
|
Wysłany: Pon 21 Lut, 2011 20:50
|
|
|
Tego sie nie powieksza ^^ bo tam jest paczka do sciagniecia ;].
Zreszta jak wchodze w edycje dema ktore pobralem z tym tilesem to jak bede chcial tam zrobic zaokraglenie to wychodzi tak samo jak w moim projekcie. |
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Pon 21 Lut, 2011 20:54
|
|
|
Dodałeś je jako TileA? Jeśli nie tile nie będzie działać poprawnie. Tylko tile jest przystosowany do zaokrąglania. Jest to wielki minus RPGVX. |
________________________
|
|
|
|
Raxon92
Preferowany:
Dołączył: 11 Paź 2010 Posty: 17
|
Wysłany: Pon 21 Lut, 2011 21:05
|
|
|
W ogole zobaczyliscie te tile na stronie? Tez mi nie dziala jak wkleje go do tileA jest tak samo jak by bylo w tileB. Widze ze tez nie czytacie co pisze... xd... Napisalem ze pobralem demo wykonawcy tych tile i on normalnie zaokraglil góry... lecz nawet jak to probuje zrobic w jego projekcie to wychodzi to samo co u mnie... Czyli sie nie laczy...
Tile zaokraglen wyglada tak http://img641.imageshack.us/i/obrazekwp.jpg/ |
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Pon 21 Lut, 2011 21:12
|
|
|
Ja mam te tile i mi wszystko działa normalnie. Jaki format ma twój plik? |
________________________
|
|
|
|
Raxon92
Preferowany:
Dołączył: 11 Paź 2010 Posty: 17
|
|
|
|
onimush3
Preferowany:
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 164
|
Wysłany: Pon 21 Lut, 2011 21:19
|
|
|
Nie wiem więc w czym problem? Pobrałem tą paczkę i podmieniłem Tilesy z moimi. Działa jak na tym co pokazuje. http://www.tekepon.net/fs...hp?mode=vx-map# wkleiłem to jako TileA4 i działa :) |
________________________ Pracuję nad 2 częścią gry Ostatnia Powieść
Fabuła : Niezła ( jeżeli lubicie Assassin's Creed )
Skrypty: Sporo przyznam się.
Walki: Dużo i to trudnych!
Misje: Wiele głównych i pobocznych
Muzyka: Ciekawa, wpadająca w ucho
Graficzki: Kilka własnych i kilka pożyczonych
Wzorowanie się: Assassin's Creed, Final Fantasy
|
|
|
|
onimush3
Preferowany:
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 164
|
Wysłany: Pon 21 Lut, 2011 21:19
|
|
|
Po za tym używam tych Tilesów od samego początku, bo są ciekawe i pasują do gry, nad którą pracuję. |
________________________ Pracuję nad 2 częścią gry Ostatnia Powieść
Fabuła : Niezła ( jeżeli lubicie Assassin's Creed )
Skrypty: Sporo przyznam się.
Walki: Dużo i to trudnych!
Misje: Wiele głównych i pobocznych
Muzyka: Ciekawa, wpadająca w ucho
Graficzki: Kilka własnych i kilka pożyczonych
Wzorowanie się: Assassin's Creed, Final Fantasy
|
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Pon 21 Lut, 2011 21:20
|
|
|
a robiłeś coś przy nich ? |
________________________
|
|
|
|
Raxon92
Preferowany:
Dołączył: 11 Paź 2010 Posty: 17
|
Wysłany: Pon 21 Lut, 2011 21:28
|
|
|
Wlasnie nic nie robilem pobralem... Zaczynalem robic mapke... Chcialem ja zamknac górami i w nie ktorych miejscach potrzebne bylo zaokraglenie no wiec wybralem TileB no i wybieram zaokraglenie... No ale w ogole sie nie laczy ;/ powstaje taki efekt jak na screenie w pierwszym poscie... CrasheR a mogl bys wrzucic na np imageshack ten twoj tile z zaokragleniem? moze wtedy mi pojdzie... |
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Pon 21 Lut, 2011 21:33
|
|
|
CrasheR napisał/a: | Dodałeś je jako TileA? Jeśli nie tile nie będzie działać poprawnie. Tylko tile jest przystosowany do zaokrąglania. Jest to wielki minus RPGVX. |
Raxon92 napisał/a: | wybralem TileB no i wybieram zaokraglenie... No ale w ogole sie nie laczy ;/ |
Wszystkie te tile muszą być w tileA. Z tego co napisałeś wynika, że dodałeś je jako B |
________________________
|
|
|
|
Raxon92
Preferowany:
Dołączył: 11 Paź 2010 Posty: 17
|
Wysłany: Pon 21 Lut, 2011 21:36
|
|
|
Wklejalem juz te zaokraglenia do TileA ale nic nie dalo pokaz jak ty to zrobilem... Moze jakis blad robie... |
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Pon 21 Lut, 2011 21:42
|
|
|
Każdy tile musi mieć literę A i swój nr np woda A1. Taki tile wklejasz do folderu "system" który jest w folderze twojej gry.
Twoja góra musi mieć A4. Pełna nazwa tileA4.png |
________________________
|
|
|
|
Raxon92
Preferowany:
Dołączył: 11 Paź 2010 Posty: 17
|
|
|
|
|