Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Czw 24 Lut, 2011 17:50
Parę skryptów
Autor Wiadomość
Loyd 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 27
Wysłany: Pon 21 Lut, 2011 19:07
Parę skryptów
Witam Pobawię się Makerem grafikę własną zrobię ale jeden problem mam:
(Fajny wierszyk :-D )

Do rzeczy robię symulator miasta i potrzeba mi paru skryptów:
1.Liczba gotówki na ekranie
2.HUD ale z samym HP
3.Wejście za budynek lub inny obiekt daje efekt ,że dany obiekt robi się przeźroczysty
4.Jak zrobić animacje biegu?

Znasz odpowiedź na któreś z pytań? Jeśli tak to pisz w tym dziale! Dla najlepszych nagroda w postaci "POMÓGŁ".
________________________
Klikajcie i sie rejestrujcie!!! Prosze!!!!
http://filesget.pl/znajomy,3427.html

89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do pozostałych 11% wklej to do swojego podpisu.

http://grawbank.tk/84/andzio
http://stworzwirusa.tk/656/zdislaw
 
 
Shlizer 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 138
Skąd: /var/tmp
Wysłany: Pon 21 Lut, 2011 19:35
1,2 - o ile pamiętam to są takie skrypty i to chyba na tym forum.
3 - bez napisania od nowa całej klasy Tileset (która notabene nie jest upubliczniona w RM), rysującej poszczególne kafle mapy się nie obędziesz.. wątpię, żeby komuś chciało się coś takiego pisać, bo chcesz 'pobawić się Makerem'.
4 - w VX chyba jest dashing już nie? w takim razie musisz poszukać miejsca w skrypcie (zapewne klasa character lub interpreter) i gdy gracz wciska klawisz do biegu zmieniasz jego grafikę na inną, gdy puszcza to wracasz do poprzedniej.. na zdarzeniach pewnie też się da.
________________________
Aversum Framework Demo
Aktualnie pracuję nad NSO =p
 
 
Loyd 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 27
Wysłany: Pon 21 Lut, 2011 21:11
THX jak na forum są te skrypty to masz pomógł.

A co do 3 To wystarczyło by zwyczajne "Nie ma takiego skryptu" Nie musiałeś się tak rozpisywać.I wiec ,że dzięki zabawie powstało wiele gier np. Wielka seria Heroes pierwsza część gry powstała dla zabawy i była robótką na boku.Twórcy nie wiedzieli jaką serie zapoczątkowali :-PP
:papa:
________________________
Klikajcie i sie rejestrujcie!!! Prosze!!!!
http://filesget.pl/znajomy,3427.html

89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do pozostałych 11% wklej to do swojego podpisu.

http://grawbank.tk/84/andzio
http://stworzwirusa.tk/656/zdislaw
 
 
Shlizer 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 138
Skąd: /var/tmp
Wysłany: Wto 22 Lut, 2011 01:48
Nie mówię, że nie.. ale oni to napisali sami dla zabawy. Mi chodziło o to, że raczej nie znajdziesz osoby, która Ci napisze zaawansowany skrypt dla Twojej zabawy.

Wpadłem też na inny pomysł - możesz robić budynki jako zdarzenia, dawać im grafiki po kolei z tilesetu i gry gracz wejdzie pod budynek to wszystkim tym zdarzeniom rozjaśnić kanał alpha. Z tym, że jest przy tym sporo $rania się, a i nie wiem jak byłoby z wydajnością. (możesz sobie poćwiczyć na małych budynkach i zobaczyć co z tego wyjdzie i czy warto..
________________________
Aversum Framework Demo
Aktualnie pracuję nad NSO =p
 
 
Loyd 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 27
Wysłany: Wto 22 Lut, 2011 11:32
Raz zrobiłem tak z dużym drzewem na Xp masz racje za dużo $rania się a przy okazji masz pomógł Zaraz ci dam :papa:
________________________
Klikajcie i sie rejestrujcie!!! Prosze!!!!
http://filesget.pl/znajomy,3427.html

89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do pozostałych 11% wklej to do swojego podpisu.

http://grawbank.tk/84/andzio
http://stworzwirusa.tk/656/zdislaw
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene