Zamknięty przez: Ayene Czw 24 Lut, 2011 17:50 |
Parę skryptów |
Autor |
Wiadomość |
Loyd
Preferowany:
Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 27
|
Wysłany: Pon 21 Lut, 2011 19:07
|
|
Parę skryptów
|
Witam Pobawię się Makerem grafikę własną zrobię ale jeden problem mam:
(Fajny wierszyk )
Do rzeczy robię symulator miasta i potrzeba mi paru skryptów:
1.Liczba gotówki na ekranie
2.HUD ale z samym HP
3.Wejście za budynek lub inny obiekt daje efekt ,że dany obiekt robi się przeźroczysty
4.Jak zrobić animacje biegu?
Znasz odpowiedź na któreś z pytań? Jeśli tak to pisz w tym dziale! Dla najlepszych nagroda w postaci "POMÓGŁ". |
________________________ Klikajcie i sie rejestrujcie!!! Prosze!!!!
http://filesget.pl/znajomy,3427.html
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do pozostałych 11% wklej to do swojego podpisu.
http://grawbank.tk/84/andzio
http://stworzwirusa.tk/656/zdislaw |
|
|
|
Shlizer
Preferowany:
Pomógł: 11 razy Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 138 Skąd: /var/tmp
|
Wysłany: Pon 21 Lut, 2011 19:35
|
|
|
1,2 - o ile pamiętam to są takie skrypty i to chyba na tym forum.
3 - bez napisania od nowa całej klasy Tileset (która notabene nie jest upubliczniona w RM), rysującej poszczególne kafle mapy się nie obędziesz.. wątpię, żeby komuś chciało się coś takiego pisać, bo chcesz 'pobawić się Makerem'.
4 - w VX chyba jest dashing już nie? w takim razie musisz poszukać miejsca w skrypcie (zapewne klasa character lub interpreter) i gdy gracz wciska klawisz do biegu zmieniasz jego grafikę na inną, gdy puszcza to wracasz do poprzedniej.. na zdarzeniach pewnie też się da. |
________________________ Aversum Framework Demo
Aktualnie pracuję nad NSO =p |
|
|
|
Loyd
Preferowany:
Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 27
|
Wysłany: Pon 21 Lut, 2011 21:11
|
|
|
THX jak na forum są te skrypty to masz pomógł.
A co do 3 To wystarczyło by zwyczajne "Nie ma takiego skryptu" Nie musiałeś się tak rozpisywać.I wiec ,że dzięki zabawie powstało wiele gier np. Wielka seria Heroes pierwsza część gry powstała dla zabawy i była robótką na boku.Twórcy nie wiedzieli jaką serie zapoczątkowali
|
________________________ Klikajcie i sie rejestrujcie!!! Prosze!!!!
http://filesget.pl/znajomy,3427.html
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do pozostałych 11% wklej to do swojego podpisu.
http://grawbank.tk/84/andzio
http://stworzwirusa.tk/656/zdislaw |
|
|
|
Shlizer
Preferowany:
Pomógł: 11 razy Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 138 Skąd: /var/tmp
|
Wysłany: Wto 22 Lut, 2011 01:48
|
|
|
Nie mówię, że nie.. ale oni to napisali sami dla zabawy. Mi chodziło o to, że raczej nie znajdziesz osoby, która Ci napisze zaawansowany skrypt dla Twojej zabawy.
Wpadłem też na inny pomysł - możesz robić budynki jako zdarzenia, dawać im grafiki po kolei z tilesetu i gry gracz wejdzie pod budynek to wszystkim tym zdarzeniom rozjaśnić kanał alpha. Z tym, że jest przy tym sporo $rania się, a i nie wiem jak byłoby z wydajnością. (możesz sobie poćwiczyć na małych budynkach i zobaczyć co z tego wyjdzie i czy warto.. |
________________________ Aversum Framework Demo
Aktualnie pracuję nad NSO =p |
|
|
|
Loyd
Preferowany:
Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 27
|
|
|
|
|