Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Maj 2010 Posty: 106 Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto 22 Lut, 2011 21:11
Lunatera: The Lies of Moon
Fabuła
Spoiler:
Ayus to świat, w którym żyją ludzie podobni do nas. W języku Nieba, Ayus znaczy Ziemia. Ludzie żyjący w tym świecie różnią się od nas jedną cechą. Każdy z nich może korzystać z energii wydobywającej
się z ziemi, zwanej Suna. Dzięki tej energii mogą panować nad wszytskimi sześcioma żywiołami (Ogniem, Wodą, Lodem, Wiatrem, Ziemią i Cieniem). Są też ludzie, którzy wykorzystują Sune w innym celu jak na
przykład wojownicy - do wzmacniania swoich ataków, czy też naukowcy - którzy wykorzystują ją do tworzenia różnych wynalazków. Świat ma cztery kontynenty: Yomah, Ikarus, Toravie i Denrah. Ten ostatni jest
jedynym wierzącym kontynentem. Ludzie mieszkający na tym kontynencie wierzą w Boga, a raczej Boginię Lunę (księżyc). Częste konflikty między Denrah, a Toravie spowodowane były właśnie wiarą. Kontynenty
mają zwiastować żywioły (Toravie - Ziemia, Yomah - Ogień, Ikarus - Lód, Denrah - Woda). Według pism w świątyni na Denrah pozostałe dwa kontynenty to Kovarie (Wiatr) i Vanhastro (Cień). Kovarie uległo
zniszczeniu przez wojne, w której wszystkie kontynenty walczyły przeciwko sobie, a Vanhastro zostało zatopione przez samą Lunę za ich liczne grzechy. Denrah zamieszkuje pewna kobieta, która podobno potrafi
rozmawiać z Luną. Według jej przepowiedni koniec świata nastąpi w 999 roku, 9 miesiącu i 9 dniu.
Mamy rok 997, miesiąc 11, dzień 5.
Shin to młody chłopak, którego rodzice zmarli podczas "Wypadku". Według Shin'a zgineli oni przez kogoś, kto użył Vertionu (artefakt przepełniony Suną). Próbuje on odnaleźć Vertion i go zniszczyć, aby nikt
nie ucierpiał tak jak on. Pomaga mu w tym Yuka (jego przyjaciółka z dzieciństwa), oraz Miroku (który chce przebadać Vertion, a nie go niszczyć). Po odnalezieniu Vertionu Shin wplątuje się w o wiele gorsze
sprawy. [...]
Postacie
Imię: Shin
Nazwisko: Nieznane
Wiek: 19 lat
Klasa: Wojownik
Opis: Poszukuje Vertionu by go zniszczyć. Przyjaciel Yuki z dzieciństwa.
Imię: Yuka
Nazwisko: Nieznane
Wiek: 18 lat
Klasa: Mag
Opis: Pomaga Shin'owi w odnalezieniu Vertionu. Często się kłóci z Shin'em.
Imię: Miroku
Nazwisko: Nieznane
Wiek: 29 lat
Klasa: Medyk
Opis: Pomaga Shin'owi w odnalezieniu Vertionu, bo chcę zbadać ten przedmiot.
Screenshots
Spoiler:
Title Screen (Angielska wersja)
Las - "Savion"
(Niestety na tą chwile nie mam więcej do pokazania).
Postęp
Demo: 85%
Pełna Wersja: 3%
Za kilka dni wstawię demo. Demo nie będzie za długie, ponieważ przejście go zajmie około godziny (może trochę ponad). Jeżeli ktoś myśli że to za długie jak na demo, to niech wie, że przejście całej gry zajmie jakieś 30/40 godzin (a przynajmniej takie mam plany). Największy nacisk kładę na fabułę, więc moje mapy mogą nie być jakieś świetne (nie mówię że się nie staram). Mam nadzieje, że spodoba się wam moja gra. Jeżeli ktoś chciałby pomóc (chociażby w mapach) proszę o pisanie do mnie na PW. Listę skryptów które użyłem napiszę jutro. Wiem że już kiedyś zakładałem temat z tą grą, ale przeszła ona wielkie zmiany. A po za tym tamten temat jest zamknięty :P. A teraz proszę o szczere komentarze.
No to ja idę na 1 ogień, ale nie będzie tak krytycznie jak zwykle.
Fabula: 5+/6 Bardzo ciekawa i wciągającą.
Mapy: Trzymają dobry poziom 4/6
Skrypty i Muzyka: Nic nie napisałeś.
Ogólnie jest wszystko dobrze.
Postacie niby dobre, ale możesz bardziej je opisać, charakter itp.
Jak chcesz to mogę cie trochę podszkolić w mapach, pokaże jakieś triki, mój unikalny styl mapowania wnętrz :D
Pisz na GG: 5126485
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Wstęp do fabuły intrygujący i ciekawy. Shin przypomina mi fajną postać z anime, a logo gry jest wyczepiste.
Mapa lasu jedynie niezbyt mi się podoba z tym morzem powtarzających się i identycznych drzewach =/
Pomógł: 20 razy Dołączył: 19 Mar 2010 Posty: 421 Skąd: Reykjavik
Wysłany: Sro 23 Lut, 2011 11:37
fabuła fajna, ale po jednym screenie nie chce oceniac map ^^
najbardziej rozwaliło mnie to: 30\40 h
chcę cię poinformować, że nawet najtrudniejsze gry (nie koniecznie rpg) przechodziłem w ok.10 h
wiec w rpg makerze na tki czas przejścia gry - nie licz
pracuj dajlej
Oj nie przesadzaj - zrobi minigierkę szachów i będzie można grać i 80h =p
ew. da takie staty, że trzeba będzie te 30/40h levelować, żeby wygrać z ostatnim bossem =p
Generalnie jeśli to Twoja pierwsza gierka (a przypuszczam, że tak) to radzę zrobić coś krótszego i to ukończyć niż nie skończyć takiego kolosa. Ja np. swój pierwszy projekt (który właśnie piszę) oscyluję między 1-2h.. choć jak będzie do przejścia w 1h to myślę, że będzie dobrze.
Generalnie uważam, że ważniejsza jest intensywność grania niż jej długość. Jest sporo gier, które imponują czasem potrzebnym do przejście i sporo z nich jest po prostu.. nudna.
Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Maj 2010 Posty: 106 Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sro 23 Lut, 2011 12:44
Update
Zapomniałem napisać czegoś o muzyce :P
Muzyka
- Tales of Vesperia
- Shadow of the Colossus
- NIER (tylko niektóre)
- I kilka innych wziętych z różnych anime
Skrypty
Battle System: Melody by Yanfly (I wiele dodatków do niego)
Title: Scene Title Miria by Moghunter
Menu: wzięte z Melody by Yanfly
Inne: Chest Item Pop-Up by OriginalWij
Omegas7's Ultimate Quest System Script by Omegas7
Battlebacks VX by DerVVulfman
I wiele innych pomniejszych o których już nie będę pisał, bo w większości są to tylko dodatki do Melody.
Screenshots
Spoiler:
Jeszcze jeden screen lasu
A tu system walki (z wersji angielskiej)
Jak widać na screenie w mojej grze skille będą levelować przy używaniu ich...
Mam nadzieje, że o niczym więcej nie zapomniałem. Jeśli chodzi o długość gry to i tak mam zamiar zrobić taką, bo uważam że 10 godzin to o wiele za mało na dobrego jrpg'a. Fabułę gry mam napisaną tak długą, że wystarczy ona na 3 części gry, wszystkie po około 30 godzin, więc raczej nie musicie się martwić o to czy będzie nudna (staram się wymyślić wszystko tak, aby nie nudziło). Jest to moja pierwsza gra, ALE pierwsza gra którą zamierzam skończyć. Wcześniej wiele eksperymentowałem i chyba nie jestem już początkującym (ale to wy już ocenicie gdy zagracie w demo). Musze jeszcze wspomnieć, że staram się aby w grze było wiele dobrej muzyki. Tak więc gra może ważyć trochę dużo (demo bedzie ważyć około 60mb). To chyba wszystko :P.
No Wszystkie te skrypty znam i jestem pod wielkim wrazeniem, bo dobrze dobrane. Mam nadzieje, ze mooby beda dobrze wywazone i to nie bedzie gra typu TNT: Trudna, Nudna, Toporna. Jest to jeden z niewielu projektow na jaki czekam, czyli jest wszystko dobrze.
Powodzenia
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
No po przeczytaniu długiej fabuły muszę powiedzieć,że nie mogę się doczekać .Postacie są dobre,facesety dobrane.Muzyka,też może być .Skrypty są dobrze dobrane.Na pewno zagram w twoją grę.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 278 Skąd: z Arvorii.
Wysłany: Sro 23 Lut, 2011 18:29
No to teraz ja.
Fabuła: 5/6 bardzo przekonująca i dobra.
Mapy: 5/6 bardzo ładne. Klimatyczne i dobre.
Skrypty: 4/6 dobrze dobrane i myślę, że gra także będzie dobra.
Opis postaci: 5/6
Czekam na demo. Bardzo dobra acz klimatyczna gra.
A za całość 19/24.
No to teraz ja.
Fabuła: 5/6 bardzo przekonująca i dobra.
Mapy: 5/6 bardzo ładne. Klimatyczne i dobre.
Skrypty: 4/6 dobrze dobrane i myślę, że gra także będzie dobra.
Opis postaci: 5/6
Czekam na demo. Bardzo dobra acz klimatyczna gra.
A za całość 19/24.
Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Maj 2010 Posty: 106 Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 07 Kwi, 2011 22:47
Witam ponownie!
Długo nic nie pisałem, więc napisze żebyście nie myśleli, że umarłem lub, że projekt padł. Chciałbym zawiadomić, iż Dema nie będzie. Zamiast tego, będę wydawać tą grę w Chapterach. I już nie długo pojawi się Prolog. Prawdopodobnie już w następnym tygodniu.
Za to, że tak długo musieliście czekać zrobiłem małą niespodziankę, ale nie napiszę oczywiście jaką. Przejście Prologu może zająć ok. 1,5h więc nie jest jakieś szczególnie krótkie. W projekcie trochę pomaga mi reszta ekipy GRS. Postaram się skończyć to jak najszybciej potrafię, abyście mogli zagrać ^^.
Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Maj 2010 Posty: 106 Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011 16:19
Witam ponownie,
termin prologu zostaje oficjalnie przełożony na Maj tego roku.
Powodem jest niezapowiedziany wyjazd jednego z głównych współtwórców projektu.
Prolog jest ukończony, jednak posiada dużo luk czekających na wypełnienie.
Pozostały do korekty: Dialogi
do dodanie: Sekrety, Tłumaczenie [ang], Side Questy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum