Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Czw 24 Mar, 2011 13:22
"Sword Magic Art"
Autor Wiadomość
Seyfer 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 14
Wysłany: Pią 25 Lut, 2011 16:06
"Sword Magic Art"
Chciałbym w swojej grze umieścić coś w stylu magii Steinera z FF9. A mianowicie:
w FF9 jak miało się Viviego i Steinera w teamie, była dostępna opcja Swd Mg Art (u Steinera oczywiście) - Vivi naładował miecz Steinera, np. mocą ognia, a Steiner przy.... MP zchodzi tylko Steinerowi, ruch wykonywany podczas tury Steinera. Dało by się coś takiego zrobić w RPG Makerze?
 
 
oeksy30 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 19
Skąd: ta ciekawość?
Wysłany: Pią 25 Lut, 2011 23:44
hmm. zrozumiałem z tego tyle że raz na jakiś czas atak będzie zwiększony jeśli masz założony ten miecz Steinera. jeśli ci o to chodzi to daj znać to ci wyjaśnię a jak nie to ci tego nie wyjaśnię.
________________________
http://www.grzegomonia.co...hotesty,12.html :wyśmiewacz:

A ty jak wypadniesz w tym teście?

jak pomogłem to daj "pomógł" a jak nie pomogłem to nie dawaj.
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Sob 26 Lut, 2011 00:02
Mu chodzi o to, że vivi potrafił nasycić miecz Steinera np. Mocą ognia i Powstawał ognisty miecz. (Viviemu zabierało mp za użycie Fire, a Steinerowi za cios mieczem).
Miecz stawał się taki tylko na 1 atak. ;-(
________________________



 
 
 
oeksy30 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 19
Skąd: ta ciekawość?
Wysłany: Sob 26 Lut, 2011 00:33
to trochę pracy by było z takim czymś.
________________________
http://www.grzegomonia.co...hotesty,12.html :wyśmiewacz:

A ty jak wypadniesz w tym teście?

jak pomogłem to daj "pomógł" a jak nie pomogłem to nie dawaj.
 
 
FilipsO 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 236
Skąd: z nikąd
Wysłany: Sob 26 Lut, 2011 11:21
Na zdarzeniach da się.
________________________
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do pozostałych 11% wklej to do swojego podpisu.

Moja Gra MMORPG Erathia:
 
 
oeksy30 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 19
Skąd: ta ciekawość?
Wysłany: Sro 02 Mar, 2011 07:43
1.baza danych > typowe zdarzenia
2.nowe typowe zdarzenie:
-warunek gracz ma na sobie miecz xxx
spełni:
warunek:
gracz posiada kamień naładowania miecza xxx
-nowa umiejętność atak ognistym mieczem
-minus jeden kamień naładowania
jak się nie spełni: nic
jak się nie spełni: usuń umiejętność atak ognistym mieczem

nie wiem czy zadziała ale inaczej nie umiem

po kombinuję po południu i jak coś to dam ci sposób
________________________
http://www.grzegomonia.co...hotesty,12.html :wyśmiewacz:

A ty jak wypadniesz w tym teście?

jak pomogłem to daj "pomógł" a jak nie pomogłem to nie dawaj.
 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 02 Mar, 2011 11:40
A może tak:
Typowe zdarzenie I

Spoiler:

Kod:
warunek: bohater A posiada broń K
 spełni: bohater B dostaje umiejętność: naładowanie miecza
 gdy się nie spełni: bohater B traci umiejętność: naładowanie miecza
koniec warunku




Typowe zdarzenie II - które będzie "podłączone" do umiejętności naładowania broni

Spoiler:

Kod:
Zmień założony ekwipunek: bohater A; zdejmij broń K
Zmiana broni: broń K; odejmij: 1
Zmiana broni: broń K+; dodaj: 1
Zmień założony ekwipunek: bohater A; załóż broń K+




Typowe zdarzenie III - "podłączone" do umiejętności ataku
Spoiler:

Kod:
Zmień status przeciwnika: cała grupa; uderzony bronią K+; dodaj




Typowe zdarzenie IV
Spoiler:

Kod:
Warunek: przeciwnik 1 jest w stanie: uderzony bronią K+
 Zmień założony ekwipunek: bohater A; zdejmij broń K+
 Zmiana broni: broń K+; odejmij 1
 Zmiana broni: broń K; dodaj 1
 Zmień założony ekwipunek: bohater A; załóż broń K
 Zmień status przeciwnika: cała grupa; uderzony bronią K+; odejmij
Koniec warunku

Warunek: przeciwnik [u][color=darkred]2[/color][/u] jest w stanie: uderzony bronią K+
 Zmień założony ekwipunek: bohater A; zdejmij broń K+
 Zmiana broni: broń K+; odejmij 1
 Zmiana broni: broń K; dodaj 1
 Zmień założony ekwipunek: bohater A; załóż broń K
 Zmień status przeciwnika: cała grupa; uderzony bronią K+; odejmij
Koniec warunku



I kopiujemy ten warunek i zmieniamy go (wszystko w tym samym typowym zdarzeniu), aż będziemy mieli warunki dla wszystkich ośmiu możliwych przeciwników. Musi tak być zrobione z tego powodu, iż np pierwszy przeciwnik może zginąć, więc będzie mieć status "śmierć" a nie "uderzony bronią K+".

To chyba wszystko. Wypróbuj i jakby co pisz. Jak chcesz, żeby dodać warunek z "kamieniem naładowania miecza", jak proponował oeksy30, to też się da zrobić. Mam nadzieję, że pomogłam.

Edytowane:
Wszystkie te typowe zdarzenia ustaw chyba jako równoległe zdarzenia lub czekaj. Nie jestem pewna.
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 03 Mar, 2011 13:36
Mam jeszcze jeden pomysł i jest on dużo prostszy.

Typowe zdarzenie I; funkcja: czekaj - do skilla postaci B ładującego broń postaci A
Kod:
Zmień umiejętność: postać A; "Super cios"; dodaj

Typowe zdarzenie II; funkcja czekaj - do umiejętności postaci A "Super cios"
Kod:
Zmień umiejętność: postać A; "Super cios"; odejmij

Nazwać umiejętność możesz oczywiście jak chcesz. Można zrobić też podmianę z jakąś inną umiejętnością a nawet wszystkie bez problemu, ale po co udziwniać? Ale jak chcesz, to napisz co konkretnie chcesz.

A... i ten sposób sprawdziłam. Działa. ;)
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene