Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Ayene
Pon 14 Mar, 2011 22:57
Kejbyl [Kable] II
Autor Wiadomość
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
  Wysłany: Nie 27 Lut, 2011 01:03
Kejbyl [Kable] II
Tytuł: Kable II - Bractwo Wilków
Opis: Kolejna część gry, ta zrobiona zarówno dla Kabla, jak i użytkowników Ultima Forum. Humor w grze się dużo nie zmienił, być może nieco przesadziłem z emotkami w wiadomościach, ale reszta jest podobnie. Do projektu 'wepchnąłem' wiele znakomitości, między innymi takie sławne postacie jak Ja, Kable, czy Noruj. :roll:
Nie wszyscy mają jakieś wielkie role, ale projekt miał być w miarę krótki. ;)

Fabuła: Od pokonania Ayene minęło wiele dni. Wszyscy żyli szczęśliwie, słonko świeciło, trawka rosła, batoniki schodziły po niesamowicie niskich cenach...
Wszystko to minęło pewnego dramatycznego dnia, w ciągu którego zamek został napadnięty przez pokaźną grupkę Konradów. Niezwykle rozgarnięty Kejbyl od razu wpadł na pomysł - "Ktoś musi za tym stać!". I wyruszył na walkę z tym "bucem".

Grafiki: Tak jak w przypadku jednej części, stworzone, znalezione, przerobione, przeżute, pogryzione, wyplute i w ogóle...mimo wszystko część udana.

Postęp: 99%
Nie jestem pewien, czy wyłapałem wszystkie błędy.
Proszę o zgłaszanie ich, będzie update. ^^

Błędy: Nie ma niewidzialnych klocków, są niewielkie 'lagi' na większych mapach, właściwie to na jednej...nie powinno to jednak odebrać radochy z gry.

Termin Ukończenia: Gotowe!

CREDITS:
Ni ma, szczegółowe Creditsy w samej grze. ;)

A skryptów nie dam, bo moje. :I

SCREENY:
Spoiler:


Spoiler:


Spoiler:



W razie problemów z mechaniką gry - śmiało pisać.
Jest kilka kodów które mogą uratować tyłek.



Download





WERSJA ZAWIERA RTP!!! :lala:

Jestem ciekaw jak wam pójdzie.
I mam nadzieję że się spodoba :mrgreen:
Nie ma solucji :->

Albo dam...żeby zaoszczędzić wszystkim stresu.

SOLUCJA:
Spoiler:

Więzienie
Spoiler:

Musisz podejść do wejścia do celi...


Dom RPU
Spoiler:

Potrzebujesz klucza do otworzenia szafy, jeżeli go nie masz(a nie masz :-( ) to musisz go poszukać. Po pierwsze wyjdź na dwór, weź łopatę znajdującą się po prawej stronie domu, za drzewskiem. Użyj łopaty na dziurze, kilka domów na lewo. Znajdziesz klucz, którym otworzysz szafkę.


Wejście do Domu (Przywódca Wilczego Bractwa Wilków)
Spoiler:

Idziesz na prawo i przeskakujesz oszukańczym skokiem przeszkody, razem z RPU.


Labirynt
Spoiler:

Aby w ogóle przejść labirynt, trzeba użyć zdolności RPU do kontroli czasu. Wystarczy wejść w menu i z niej skorzystać. :I
Żeby kolce zniknęły, musisz przełączyć trzy dźwignie.


To tyle, nie ma innych zagadek, prócz kilku ukrytych dodatków. ^^

 
 
Kable 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 116
Skąd: Słupsk
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011 09:52
Pobieram i oby mi się spodobała!!! : |
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011 10:28
Oj weź :przytul:
Ja i tak uważam pierwszą część za perełkę, jedyną w swoim rodzaju :mrgreen:
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011 12:54
Aloha!
Uroczyście oświadczam, że przeszłam Kejbyla 2 ^^.
Gra jest na standardowo nizinnym poziomie, ale czego można było się spodziewać... ^@^ ... Dla mnie "bompa" ^@^!
Jedyne nad czym ubolewam... no może nie jedyne. ^^
Szkoda, że nie zrobisz z tego trylogii... Stworzyłeś sobie mnóstwo motywów, a na Ultimie panuje bezkrólewie (sialalalalala ^^). Dodatkowo relacja z bazy tajnej organizacji... której nazwy nie wspomnę, żeby nie psuć zabawy.
Tak czy inaczej, gra nie zawiodła moich oczekiwań ^^.
Polecam ją wszystkim na raz, i każdemu z osobna. ^@^
Pozdrowionka :lartarin:
________________________

 
 
 
Raxon92 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 17
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011 13:54
Ja stanolem w domu RPU xD nie moge klucza znalezc xD
Ok... znalazlem juz klucz xD gra tak samo dobra jak pierwsza czesc xD
 
 
Itaki 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 278
Skąd: z Arvorii.
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011 15:22
A ja nadal stoję w domu RPU!!
________________________
Proponuje:

http://r9.fodey.com/2141/...37ef9c849.0.gif
http://grawbank.tk/959/dajcie_na_piwo
http://grawbank.tk/797/daj_dla_biedacka_ < tu musisz wcisnąć!



SIEMANO Gość
 
 
 
Drawestien 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 127
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011 15:54
Super gierka.
Czekałem na tą część...Przeszedłem całą.
Ocenka to 8.9/10
 
 
noruj 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 121
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011 15:59
Cytat:
SOLUCJA ALERT

Koło domku jest łopata. Trzeba użyć jej na dziurze koło drugiego domu z czerwonym dachem.
 
 
FilipsO 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 236
Skąd: z nikąd
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011 16:13
Gdzie łopata?
________________________
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do pozostałych 11% wklej to do swojego podpisu.

Moja Gra MMORPG Erathia:
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011 16:30
Zamieściłem solucję ;) jest w opisie tematu.
 
 
Itaki 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 278
Skąd: z Arvorii.
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011 16:32
Nie da się wszystkich pokonać!!
________________________
Proponuje:

http://r9.fodey.com/2141/...37ef9c849.0.gif
http://grawbank.tk/959/dajcie_na_piwo
http://grawbank.tk/797/daj_dla_biedacka_ < tu musisz wcisnąć!



SIEMANO Gość
 
 
 
noruj 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 121
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011 16:35
Nie używałem kontroli czasu w labiryncie, a mimo to przeszedłem go i zostało mi jeszcze z 10 sekund :P
 
 
Drawestien 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 127
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011 17:59
O i musiałem gre od nowa rozpoczynać bo w labiryncie jest błąd.
Gdy przełączysz dźwignie i przegrasz to ta dźwignia jest w dole a kolce nie znikają >:I
Mimo tego fajna jest :D.
 
 
FilipsO 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 236
Skąd: z nikąd
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011 19:14
Drawestien mam to samo.
________________________
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do pozostałych 11% wklej to do swojego podpisu.

Moja Gra MMORPG Erathia:
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011 19:23
noruj - niemożliwe :O musiałeś oszukiwać! Cheater! Oszust! :-|
Gratki ^^
btw. wstawiłem poprawioną wersję jakiś czas temu. Sorka za ten błąd.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene