Zamknięty przez: Ayene Czw 03 Mar, 2011 19:46 |
Duzy obrazek |
Autor |
Wiadomość |
Azux
Preferowany:
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Lut 2011 Posty: 87
|
Wysłany: Wto 01 Mar, 2011 15:15
|
|
Duzy obrazek
|
Mam pytanie czy i jak mozna to jak zrobic aby stworek byl wiekszy od bohater chodzi dokladnie o to ze mam obrazek duzego potwora ale pokazuje sie tylko jego kawalek wiec jak by ktos mogl to prosze o podpowiedz jak zrobic calego stwora. |
________________________
Pracuje nad "Rakrato"
Mapki: 0,3%
Skrypty: !?!?-%
Przedmioty: 0,1%
Quest: 0,3% |
|
|
|
Agumon
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Wto 01 Mar, 2011 17:17
|
|
|
Podaj obrazek to ci całego zrobie |
________________________
|
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Wto 01 Mar, 2011 17:34
|
|
|
Odpowiedni prefix przed nazwą bym dodał, jeśli char potwora jest np. 4x4, tak najłatwiej. Jeśli jest większy - podstawy obsługi GIMP-a, czy nawet painta i skalowanie w siatce 32x32 bodaj... |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
Azux
Preferowany:
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Lut 2011 Posty: 87
|
Wysłany: Wto 01 Mar, 2011 18:36
|
|
|
hmm...tylko nie wiem czy sie zrozumielismy (ale to chyba ja zle zrozumilem :P) chcialbym zeby w grze ten potwor(obrazek) byl na pare kratek :)http://zapodaj.net/88b669acd9d9.png.html
gimpa nie ogarniam ale photoshopa znam bardzo dobrze raczej bardziej niz zaawansowanie |
________________________
Pracuje nad "Rakrato"
Mapki: 0,3%
Skrypty: !?!?-%
Przedmioty: 0,1%
Quest: 0,3% |
|
|
|
Agumon
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
|
|
|
|
Azux
Preferowany:
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Lut 2011 Posty: 87
|
Wysłany: Wto 01 Mar, 2011 21:44
|
|
|
dzieki :) |
________________________
Pracuje nad "Rakrato"
Mapki: 0,3%
Skrypty: !?!?-%
Przedmioty: 0,1%
Quest: 0,3% |
|
|
|
|