Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 60 Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: Czw 03 Mar, 2011 19:48
Czy da się...
Czy da się zrobić żeby z potworka "wypadał" jakiś przedmiot tylko gdy chcę?
Chodzi o to, czy jest jakieś typowe zdarzenie, zmienna, przełączniki czy inne żeby zrobić tak że w jakiejś misji z np. Goblina wypadała np. maczuga, ale gdy misja zostanie wykonana to już nie?
________________________ WygrajGry.pl http://wygrajgry.pl/ref/228569 Zgarniaj oryginalne gry komputerowe za darmo!
Weź udział w konkursie i wygrywaj najnowsze gry takie jak:
Cytat:
- Far Cry 3
- Assassin's Creed 3
- Call of Duty: Black Ops 2
- Medal of Honor: Warfighter
- Need for Speed: Most Wanted
Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Czw 03 Mar, 2011 20:03
Da się. Wystarczy że zrobisz zdarzenie w którym będzie takie coś. Ze jeśli wygrasz walkę to dostajesz przedmiot np.Miecz i potem przełącznik główny na ON. I nowa strona że jeśli pokonasz goblina to: i tu nic nie dajesz. To cała filozofia.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 60 Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: Czw 03 Mar, 2011 20:37
Mi chodziło żeby to było bez zdarzenia. Tak ze stosunkiem napotkania w mapce (w właściwościach). Czyli że w bazie danych w przeciwnicy. Np. w notatkach albo tak jak napisałem wyżej. Da się? Bo jakoś nie specjalnie wiem jak to przekazać...
________________________ WygrajGry.pl http://wygrajgry.pl/ref/228569 Zgarniaj oryginalne gry komputerowe za darmo!
Weź udział w konkursie i wygrywaj najnowsze gry takie jak:
Cytat:
- Far Cry 3
- Assassin's Creed 3
- Call of Duty: Black Ops 2
- Medal of Honor: Warfighter
- Need for Speed: Most Wanted
Tworzysz zdarzenie (tam gdzie dostajesz misję) Przełącznik: Kamienie Księżycowe: ON
II krok
Spoiler:
Tworzysz umiejętność (dla potwora) o nazwie np. przedmiotu, który chcesz dostawać (u mnie to był Księżycowy Kamień z Nietoperza ;P ).
Cel: brak
Używalne: walka
MP/Moc/Szybkość: 0
Animacja: zależy od Ciebie
Typowe zdarzenia: Typowe zdarzenie 1: Księżycowy kamień
Wiadomość: jak chcesz, nie jest konieczna
Statystyki: 0
III krok
Spoiler:
Tworzysz przedmiot np. Księżycowy Kamień.
Tutaj wszystko zależy od Ciebie ;)
IV krok
Spoiler:
Tworzysz typowe zdarzenie 1: np. Księżycowy kamień
Funkcja: czekaj
Polecenia zdarzenia:
Zmiana przedmiotu: księżycowy kamień; +1
Zmienna: księżycowy kamień; +1
A jeśli chcesz by pojawiała się informacja o otrzymaniu kamienia, to dodajesz pod spodem Wiadomość: jaka chcesz
Jednak wiadomość ta pojawia się w trakcie walki tuż po otrzymaniu kamienia, ale to w niczym nie przeszkadza.
V krok:
Spoiler:
Tworzysz typowe zdarzenie 2: Dość kamieni
Funkcja: czekaj
Zdarzenia:
Warunek: zmienna: Kamień księżycowy jest większa bądź równa x (bez opcji "jeśli nie")
>Przełącznik: Kamienie Księżycowe: OFF
>Zmienna: Księżycowy kamień: ustaw=0
Koniec warunku
VI krok
Spoiler:
U konkretnego potwora dodajesz umiejętność w okienku na dole:
Prekordynacje: Przełącznik: Kamienie Księżycowe jest ON
Akcja: Umiejętność: tą, którą tworzyłeś w kroku II
Oszacowanie: tu musisz sam sobie sprawdzić. Ja ustawiłam na 3.
I to by było na tyle.
Przepraszam, że tak długo to trwało, ale w między czasie różne rzeczy się działy :/
Powodzenia! :D
Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 60 Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: Pią 04 Mar, 2011 16:02
Dzięki masz pomógł
________________________ WygrajGry.pl http://wygrajgry.pl/ref/228569 Zgarniaj oryginalne gry komputerowe za darmo!
Weź udział w konkursie i wygrywaj najnowsze gry takie jak:
Cytat:
- Far Cry 3
- Assassin's Creed 3
- Call of Duty: Black Ops 2
- Medal of Honor: Warfighter
- Need for Speed: Most Wanted
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum