Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sob 05 Mar, 2011 11:25
Czy da się...
Autor Wiadomość
Piotro888 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 60
Skąd: Du Weldenvarden
  Wysłany: Czw 03 Mar, 2011 19:48
Czy da się...
Czy da się zrobić żeby z potworka "wypadał" jakiś przedmiot tylko gdy chcę?
Chodzi o to, czy jest jakieś typowe zdarzenie, zmienna, przełączniki czy inne żeby zrobić tak że w jakiejś misji z np. Goblina wypadała np. maczuga, ale gdy misja zostanie wykonana to już nie?
________________________
WygrajGry.pl
http://wygrajgry.pl/ref/228569
Zgarniaj oryginalne gry komputerowe za darmo!
Weź udział w konkursie i wygrywaj najnowsze gry takie jak:

Cytat:
- Far Cry 3
- Assassin's Creed 3
- Call of Duty: Black Ops 2
- Medal of Honor: Warfighter
- Need for Speed: Most Wanted

I wiele innych!

Dołącz już teraz!

http://wygrajgry.pl/ref/228569
 
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Czw 03 Mar, 2011 20:03
Da się. Wystarczy że zrobisz zdarzenie w którym będzie takie coś. Ze jeśli wygrasz walkę to dostajesz przedmiot np.Miecz i potem przełącznik główny na ON. I nowa strona że jeśli pokonasz goblina to: i tu nic nie dajesz. To cała filozofia.
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
Piotro888 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 60
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: Czw 03 Mar, 2011 20:37
Mi chodziło żeby to było bez zdarzenia. Tak ze stosunkiem napotkania w mapce (w właściwościach). Czyli że w bazie danych w przeciwnicy. Np. w notatkach albo tak jak napisałem wyżej. Da się? Bo jakoś nie specjalnie wiem jak to przekazać...
________________________
WygrajGry.pl
http://wygrajgry.pl/ref/228569
Zgarniaj oryginalne gry komputerowe za darmo!
Weź udział w konkursie i wygrywaj najnowsze gry takie jak:

Cytat:
- Far Cry 3
- Assassin's Creed 3
- Call of Duty: Black Ops 2
- Medal of Honor: Warfighter
- Need for Speed: Most Wanted

I wiele innych!

Dołącz już teraz!

http://wygrajgry.pl/ref/228569
 
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Czw 03 Mar, 2011 20:52
To raczej się nie da.
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 03 Mar, 2011 21:24
Znalazłam dosyć dziwne rozwiązanie. Właśnie nad nim pracuje. Jak sprawdzę, to Ci napiszę.

Działa! Teraz musisz zaczekać, aż wszystko opiszę ;)
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 03 Mar, 2011 22:23
I krok
Spoiler:

Tworzysz zdarzenie (tam gdzie dostajesz misję) Przełącznik: Kamienie Księżycowe: ON


II krok
Spoiler:

Tworzysz umiejętność (dla potwora) o nazwie np. przedmiotu, który chcesz dostawać (u mnie to był Księżycowy Kamień z Nietoperza ;P ).
Cel: brak
Używalne: walka
MP/Moc/Szybkość: 0
Animacja: zależy od Ciebie
Typowe zdarzenia: Typowe zdarzenie 1: Księżycowy kamień
Wiadomość: jak chcesz, nie jest konieczna
Statystyki: 0


III krok
Spoiler:

Tworzysz przedmiot np. Księżycowy Kamień.
Tutaj wszystko zależy od Ciebie ;)


IV krok
Spoiler:

Tworzysz typowe zdarzenie 1: np. Księżycowy kamień
Funkcja: czekaj
Polecenia zdarzenia:
Zmiana przedmiotu: księżycowy kamień; +1
Zmienna: księżycowy kamień; +1

A jeśli chcesz by pojawiała się informacja o otrzymaniu kamienia, to dodajesz pod spodem Wiadomość: jaka chcesz
Jednak wiadomość ta pojawia się w trakcie walki tuż po otrzymaniu kamienia, ale to w niczym nie przeszkadza.


V krok:
Spoiler:

Tworzysz typowe zdarzenie 2: Dość kamieni
Funkcja: czekaj
Zdarzenia:
Warunek: zmienna: Kamień księżycowy jest większa bądź równa x (bez opcji "jeśli nie")
>Przełącznik: Kamienie Księżycowe: OFF
>Zmienna: Księżycowy kamień: ustaw=0
Koniec warunku


VI krok
Spoiler:

U konkretnego potwora dodajesz umiejętność w okienku na dole:
Prekordynacje: Przełącznik: Kamienie Księżycowe jest ON
Akcja: Umiejętność: tą, którą tworzyłeś w kroku II
Oszacowanie: tu musisz sam sobie sprawdzić. Ja ustawiłam na 3.


I to by było na tyle.

Przepraszam, że tak długo to trwało, ale w między czasie różne rzeczy się działy :/
Powodzenia! :D
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 04 Mar, 2011 01:01
Mam jeszcze jeden pomysł, ale o tym jutro napisze.

Edit:
Sprawdzałam, ale nie da się zrealizować drugiego pomysłu. Ale nadal jest ten pierwszy ;) Mam nadzieję, że wystarczy.
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
Piotro888 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 60
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: Pią 04 Mar, 2011 16:02
Dzięki masz pomógł
________________________
WygrajGry.pl
http://wygrajgry.pl/ref/228569
Zgarniaj oryginalne gry komputerowe za darmo!
Weź udział w konkursie i wygrywaj najnowsze gry takie jak:

Cytat:
- Far Cry 3
- Assassin's Creed 3
- Call of Duty: Black Ops 2
- Medal of Honor: Warfighter
- Need for Speed: Most Wanted

I wiele innych!

Dołącz już teraz!

http://wygrajgry.pl/ref/228569
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene