Pomógł: 5 razy Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 44 Skąd: z marsa
Wysłany: Pią 04 Mar, 2011 22:46
Flugandia (demo)
Witam!
Mam zaszczyt zaprezentować swoją 1, amatorską grę( demo). Będę w pełni usatysfakcjonowany jeżeli spodoba się ona chociaż jednej osobie.
Dla czego Flugandia? Otóż kraina, w której rozgrywa się akcja ma taką właśnie nazwę.
Zacznijmy od fabuły
FABUŁA:
Gdy nasz bohater ukończył 18 lat, oznaczało to że może wyruszyć w podróż poza osadę. Podniecony poznawaniem nowego terenu (północ od wioski), natyka się na jakiegoś nieznajomego starca. Starzec nalega, aby ten mu pomógł pokonać zły charakter. Dokładnie opisuje jak się do niego dostać, po czym dodaje nam nieco lvli i znika. Gdy dotrzemy na miejsce, okazuje się że to był tylko sen naszego bohatera. Dziwne, bo kiedy idziemy w "realu" w to samo miejsce, dziadek nam dziękuje za pomoc.
Zafascynowany bohater postanawia udać się w południową część "wolności". Natyka się na wojownika, który nie ma czasu zanieść ważnego dokumentu burmistrzowi odległego miasteczka. Wpada na pomysł, aby to nasz bohater dostarczył ten dokument, w zamian za wynagrodzenie w wysokości 500 monet. Udajemy się na krótki trening, po czym zanosimy dokument burmistrzowi. On zleca nam zabicie potwora który co rok nęka miasteczko. Niszczymy potwora, za co dostajemy klucz do miasteczka i gra się kończy!
SKRYPTY/ZASOBY:
Wszystkie skrypty/zasoby są z forum utlimateam :D
SCREENY:
WYBÓR:
Na samym początku gry wybieramy swoją klasę/ profesję i płeć.
Mam dystans do tej gry, więc na wszystkie nawet na bardzo ostre/negatywne komentarze jestem przygotowany.
Wszelkie błędy, uwagi, propozycje proszę wyrażać w postach. Życzę miłej gry, POZDRO :D
Więc zacznę tak. Mapki są kiepskie. Fabuła nie wciągnęła mnie, ale każdemu pasuje co innego. Ściągnąłem demko, a tam nie ma czcionki i sobie nie pogram. Jak zmieniłeś czcionkę skryptem to dorzuć ją do gry
Słuchaj pozwolisz że cię lekko przycisnę.
Fabuła bardzo słaba do poprawy a z twoich wiadomości wynika że robisz grę na odpie@#$%ol i nie wiesz co to fabuła. Dodaj więcej fantazji do mapek i fabuły każdą mapkę rób nawet godzinę ale żeby była ładna bo z tego co zauważyłem to parę drzewek
w rządku i to dla ciebie jest mapa. Wiele jeszcze pracy przed tobą więc powodzenia.
Z tego co widzę postać główna jest na screenie wyższa od burmistrza... Celowe? Mhm.
Fajnie że nie grając w grę znam jej zakończenie! Świetnie.
Z tego co zobaczyłem nie robimy nic poza kilkoma treningami, zaniesienia kilku rzeczy i dziwienia się udziwnieniom w fabule. Suuuper... A mapki tak jak wspomniał pewien "poddenerwowany" (swoją drogą słusznie) użytkownik są najprościej świecie do bani.
Znów pierwszy projekt... Ech, nauczcież się, że wrzucamy n-ty projekt, nigdy pierwszy
Plusy:
+ Bądź co bądź, nieco odmienna fabuła niż standardowa.
+ Zmieniłeś title i window
+ Zastosowałeś kilka fajnych skryptów
+ Widzę też dodatkowe Tile
Minusy:
- Podziemia straszą pustką
- Część charów z VX, część z XP
- Fontanna na morzu? WtF?
- Kwiaty (te czerwone) na wodzie
- Zbyt kwadratowe lasy
- W kuchni(?) półki stoją na podłodze
- W biurze(?) (ostatni screen) widać schody, a nie widać różnicy poziomów
- Sporo klonowania na mapkach
- Problemy z obsługą czcionki
- W lesie filary mostu sugerują, że jest on wyżej, zaś punkt zaczepienia - że na poziomie wody
Podsumowanie:
Mapki zewnętrzne nie są najgorsze jak na pierwszy projekt, choć kwadratowy las i most nieco rażą. Miejscami zbyt dużo rozmaitych ozdupek, zaś gdzie indziej nie ma absolutnie NIC. Chary powinny być takie same, wszystkie. Jeśli używasz dużych - niech wszystkie takie będą, jednak musisz pamiętać o odpowiednim przeskalowaniu mapek. Elementy przeznaczone na ściany, niech wiszą na ścianach, te, które powinny leżeć na stole - niech tam leżą, te, które rosną na ziemi, niech nie pojawiają się na wodzie. Fabuła najgorsza nie jest, aczkolwiek miejscami nieco na siłę udziwniana.
Obliczenia:
4 plusy, 10 minusów
4:10 => 40:100 => 40%
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
Powinno być 0,4% :D
Gra jest słaba, mimo że to 1 projekt. Angius wymienił wszystkie błędy w grze to nie będę się rozpisywał.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum