Zamknięty przez: Ayene Nie 06 Mar, 2011 13:30 |
Walka po walce |
Autor |
Wiadomość |
rpgmigara
Preferowany:
Dołączył: 23 Gru 2010 Posty: 39
|
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 11:34
|
|
Walka po walce
|
Prosze niech mi ktoś powie jak zrobić.
Zabije potworka niech zniknie na jakiś czas np 10sec.
Odnawia sie zabijam i znowu 10sec i tak na okrąkło
Dam ponógł |
________________________ Tworze gre potrzbuje pomocy przy skryptach . |
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 11:43
|
|
|
Próbowałeś stworzyć pętle ? |
________________________
|
|
|
|
rpgmigara
Preferowany:
Dołączył: 23 Gru 2010 Posty: 39
|
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 11:52
|
|
|
Ale jak to zrobić wiem jest coś takiego jak pętla ale co zrobić z nią |
________________________ Tworze gre potrzbuje pomocy przy skryptach . |
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 11:55
|
|
|
Jaki skrypt walki masz? |
________________________
|
|
|
|
rpgmigara
Preferowany:
Dołączył: 23 Gru 2010 Posty: 39
|
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 11:58
|
|
|
Jak jaki skrypt?
Do walki skryptu nie wgrywałem . |
________________________ Tworze gre potrzbuje pomocy przy skryptach . |
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 12:07
|
|
|
Ok czyli zwykła :P
Robisz tak:
1. Nowe zdarzenie, Wygląd potworka
2. W zdarzeniach "Wywołaj walkę z..."
3. Po walce daj zdarzenie główny przełącznik "A" Jest ON
4. Czekaj "100"
5. Daj zdarzenie główny przełącznik "A" Off
6. Nowa strona (główny przełącznik "A") |
________________________
|
|
|
|
rpgmigara
Preferowany:
Dołączył: 23 Gru 2010 Posty: 39
|
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 12:14
|
|
|
No nie działa a szczegółowo co kliknąć .
Ja tam od niedawna robie gre zajmowałem sie mapkami a teraz ludziami, potworami |
________________________ Tworze gre potrzbuje pomocy przy skryptach . |
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 12:15
|
|
|
Dobra podeślę Ci zaraz demko;] |
________________________
|
|
|
|
rpgmigara
Preferowany:
Dołączył: 23 Gru 2010 Posty: 39
|
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 12:15
|
|
|
Chodzi mi czy daj zdj. potworka w drugiej karcie itd. bardzo szczegółowo prosze |
________________________ Tworze gre potrzbuje pomocy przy skryptach . |
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 12:21
|
|
|
W drugiej karcie dajesz tylko Główny przełącznik "A".
A tu masz demko.
Demko |
________________________
|
|
|
|
rpgmigara
Preferowany:
Dołączył: 23 Gru 2010 Posty: 39
|
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 12:26
|
|
|
Ale mi chodzi np żebym ja nie stał w miejscu da się tak zrobić? bo jak to to stoje w miejscu.
I żeby mobek automatycznie się respił bez kliknięcia "spacji" |
________________________ Tworze gre potrzbuje pomocy przy skryptach . |
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 12:27
|
|
|
Ale on się respi auto. Wystarczy poczekać ;] Kurczę w VX jest opcja nie czekaj do końca zdarzenia. |
________________________
|
|
|
|
|