Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Nie 06 Mar, 2011 13:30
Walka po walce
Autor Wiadomość
rpgmigara 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 39
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 11:34
Walka po walce
Prosze niech mi ktoś powie jak zrobić.
Zabije potworka niech zniknie na jakiś czas np 10sec.
Odnawia sie zabijam i znowu 10sec i tak na okrąkło

Dam ponógł
________________________
Tworze gre potrzbuje pomocy przy skryptach .
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 11:43
Próbowałeś stworzyć pętle ?
________________________



 
 
 
rpgmigara 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 39
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 11:52
Ale jak to zrobić wiem jest coś takiego jak pętla ale co zrobić z nią
________________________
Tworze gre potrzbuje pomocy przy skryptach .
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 11:55
Jaki skrypt walki masz?
________________________



 
 
 
rpgmigara 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 39
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 11:58
Jak jaki skrypt?
Do walki skryptu nie wgrywałem .
________________________
Tworze gre potrzbuje pomocy przy skryptach .
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 12:07
Ok czyli zwykła :P
Robisz tak:
1. Nowe zdarzenie, Wygląd potworka
2. W zdarzeniach "Wywołaj walkę z..."
3. Po walce daj zdarzenie główny przełącznik "A" Jest ON
4. Czekaj "100"
5. Daj zdarzenie główny przełącznik "A" Off
6. Nowa strona (główny przełącznik "A")
________________________



 
 
 
rpgmigara 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 39
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 12:14
No nie działa a szczegółowo co kliknąć .
Ja tam od niedawna robie gre zajmowałem sie mapkami a teraz ludziami, potworami
________________________
Tworze gre potrzbuje pomocy przy skryptach .
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 12:15
Dobra podeślę Ci zaraz demko;]
________________________



 
 
 
rpgmigara 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 39
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 12:15
Chodzi mi czy daj zdj. potworka w drugiej karcie itd. bardzo szczegółowo prosze
________________________
Tworze gre potrzbuje pomocy przy skryptach .
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 12:21
W drugiej karcie dajesz tylko Główny przełącznik "A".

A tu masz demko.
Demko
________________________



 
 
 
rpgmigara 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 39
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 12:26
Ale mi chodzi np żebym ja nie stał w miejscu da się tak zrobić? bo jak to to stoje w miejscu.
I żeby mobek automatycznie się respił bez kliknięcia "spacji"
________________________
Tworze gre potrzbuje pomocy przy skryptach .
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 12:27
Ale on się respi auto. Wystarczy poczekać ;] Kurczę w VX jest opcja nie czekaj do końca zdarzenia.
________________________



 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene