Pomógł: 5 razy Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 44 Skąd: z marsa
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 21:27
Skrypt
Jak zrobić, żeby gra mogłaby być wyświetlana przeglądarkowo? Jest na to jakiś skrypt? Albo inny sposób. Jak mógłby ktoś dać linka gdzie jest to pokazane/wytłumaczone albo sam wytłumaczyć, byłbym wdzięczny.
________________________
POTRZEBUJESZ LOGO? NAPISZ NA PW, Z DOKŁADNYM WYJAŚNIENIEM WYGLĄDU ZACHCIANEGO LOGO A JA JE DLA CIEBIE STWORZE!
Pomógł: 20 razy Dołączył: 19 Mar 2010 Posty: 421 Skąd: Reykjavik
Wysłany: Sro 09 Mar, 2011 21:24
chodzi ci o grę na necie? wiele razu był już tu taki temat. musisz mieć własny serwer to po pierwsze a po drugie w skryptach musisz prześcignąć mistrzynię ayene co jest raczej nie możliwe
________________________ Pracuję nad 2 częścią gry Ostatnia Powieść
Fabuła : Niezła ( jeżeli lubicie Assassin's Creed )
Skrypty: Sporo przyznam się.
Walki: Dużo i to trudnych!
Misje: Wiele głównych i pobocznych
Muzyka: Ciekawa, wpadająca w ucho
Graficzki: Kilka własnych i kilka pożyczonych
Wzorowanie się: Assassin's Creed, Final Fantasy
Na forum jest wielu lepszych ode mnie w skryptowaniu.
[wazelina mode=on]W takim razie jesteś tu osobą, która chyba najlepiej ogarnia api RMa =p[wazelina mode=off].. mnie tam nie przeszkadza, że administrator/moderator nie ma (uwaga! brzydkie słowo!)
Spoiler:
siusiaka
=)
Jeśli chodzi o samo pytanie - tworząc grę internetową nie obejdzie się bez zrobienia jej szablonu, więc podstawy HTML/CSS _wymagane_. Warto też zapoznać się z innymi webowymi językami (javaScript, PHP), ale niezależnie od tego, czy je poznasz musisz dogłębnie i dobitnie poznać zasady funkcjonowania CGI. Bez tego ani rusz.. potem masz dwie opcje - postawić swój komp jako serwer (czyli zapomnij o graniu / słuchaniu muzyki itd. w tle, bo raczej tego nie wyrobi) i dać możliwość grania _kilku_ (dosłownie) osobom albo zabulić sporą kasę za serwer, który będzie obsługiwać CGI (nie tak łatwo znaleźć) lub Javę (łatwiej) pisząc przy tym port na tą ostatnią.
Jeśli wiesz o czym pisałem - brawo.. możesz uczyć się dalej =p
Inna sprawa, że skrypty, które znajdziesz na necie można o kant tyłka rozbić, jeśli chcesz zrobić grę z przeglądarce - silnik do obsługi sieci musisz napisać sam.
Cytat:
Protokoły IVSPFSIGKF są dla mnie czarną magią, nie potrzebuję ich do szczęścia, nie łączę hobbistycznie, więc się ich nie uczę
Czym są protokoły 'IVSPFSIGKF'? 0o (mogłabyś napisać na PW?)
Wydaje mi się, że Ayene chciała tylko zwrócić uwagę na ich ilość protokołów - jest ich pełno i każdy ma inny skrót.
A co do tematu... Ostrzeżenia pokroju wypowiedzi Shlizera padały już niejednokrotnie i imo nie ma sensu się nad tym rozpisywać. Nie chcę nikogo oceniać, ale skoro autor tematu nie potrafi znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, nie wyobrażam sobie, by był w stanie zrozumieć php czy javę - wystarczy wpisać kilka fraz w google'ach, żeby otrzymać w pełni satysfakcjonującą odpowiedź. Pomysł porzucił pewno po kilku godzinach, kiedy okazało się, że nie ma WrzućGręNaStronę-Wizarda.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum