#==============================================================================
# Scene_Map
#==============================================================================
class Scene_Map
alias mog8_main main
def main
@actor = $game_party.actors[0]
@eqmap = Window_Equipmap.new(@actor)
@eqmap.x = MOG::EQPMAPX
@eqmap.y = MOG::EQPMAPY
if $game_switches[MOG::EQPMAPVIS] == false
@eqmap.visible = true
else
@eqmap.visible = false
end
mog8_main
@eqmap.dispose
end
alias mog8_update update
def update
if $game_switches[MOG::EQPMAPVIS] == false
@eqmap.visible = true
else
@eqmap.visible = false
end
if $eref == true
@eqmap.refresh
$eref = false
end
mog8_update
end
end
#==============================================================================
# Game_Map
#==============================================================================
class Game_Map
attr_accessor :eref
end
class Interpreter
def eref
$eref = true
end
alias mog319ref command_319
def command_319
eref
return mog319ref
end
end
end
Do skryptu wymagany jest obrazek:
Spoiler:
I moje pytanie cz dało by radę przerobić skrypt żeby działał na tym obrazku:
Spoiler:
Na samej górze hełm po nim zbroja na lewo i prawo od zbroi bronie pod lewą bronią tarcza pod prawą rękawice i na dole pośrodku buty.
PS:Jak by kto pytał na co mi ten skrypt to używam skryptu na multi-slot[/code]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum