Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Seivoth
Sob 02 Cze, 2012 09:44
System VX - Stukoczące Kopytka
Autor Wiadomość
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
  Wysłany: Wto 08 Mar, 2011 19:43
System VX - Stukoczące Kopytka
Po wielu miesiącach intensywnych prac mam zaszczyt przedstawić Wam kolejny projekt TagTeamu - tym razem w pełnej wersji. Mam nadzieję, że się spodoba. Liczę na Wasze opinie.

Projekt nosi tytuł 'System VX - Stukoczące Kopytka' - i w pełni odwzorowuje tematykę gry.

Opis
Gra z założenia ma być lekka i przyjemna. Jeśli spotkaliście się z grami tanecznymi typu Boost a Move, Boost a Groove albo "raperskimi" np. Parappa the Rapper :-P nie powinniście mieć żadnych problemów. Chodzi w niej o to, by w odpowiednim czasie wciskać umieszczone na spadających kulkach kierunki (i nie tylko) tym samym zbierać punkty, a także używać przedmiotów, zmieniać statusy, rozbrajać bomby itd. Szczegóły wyjaśnione są w tutorialu :->

Fabuła?!
Fabuła gry nie jest skomplikowana. W końcu minimalne ograniczenia wiekowe jakie ustaliliśmy to 7 lat. :-D Gwiazda muzyki 'alternatywnej' zaprasza amatorów do wzięcia udziału w turnieju. Uczestniczki decydują się, ale bez wzniosłych, patetycznych powodów (nie ten typ gry). Wybrana postać w trybie przygody spotyka kolejno swoje przeciwniczki, prowadzi z nimi mądry wcale dialog i mierzy się z nimi (a bardziej ze stawianymi przez nie przeszkodami) na planszy z kulkami. To by było na tyle :->

Lista modyfikacji i dodatków:
Finalny projekt różni się nieco od - zaprezentowanego kilka miesięcy temu - dema.

Dodano:
  • tryb 'Przygoda' (z rozmowami między postaciami),
  • wszystkie plansze w trybie 'Wyzwanie' (wcześniej 'Trening'),
  • postać, która odblokowuje się po zaliczeniu wszystkich planszy w wyzwaniach,
  • kulki (prezent, monetę, węglika),
  • utrudnienia (brak koloru, ruchoma ramka, ruchome kulki),
  • statusowe przedmioty (auto-łapacz, niewrażliwość),
  • nieaktywne w demie opcje gry takie jak przedmioty i 'ekstra',
  • statystykę działania przedmiotów,
  • procent ukończenia gra,
  • czcionkę obrazkową.
Zaktualizowano:
  • Tutorial,
  • zakładkę 'Najlepsze Wyniki',
  • ekran wyboru postaci,
  • zakładkę Zapowiedzi,
  • 'creditsy',
W grze usłyszeć można m.in.:
Spoiler:

  • Bed & Breakfast - "Get It Right",
  • Billy More - "Loneliness",
  • Bushman - "No One Else",
  • Hatsune Miku - "Rolling Girl",
  • Love Message - "Love Message",
  • Mighty Morphin Power Rangers - "Theme Song",
  • Roxette - "Sleeping In My Car",
  • Scooter - "Ramp! (The Logical Song)",
  • Worlds Apart - "Je Te Donne",
  • El Chombo - "Chacarron",
  • Giana Sisters (Mix),
  • Disco Inferno Theme.


Screeny
Spoiler:






Pełna wersja gry: ok. 52 MB


A to krótka uwaga:
Gra może być wymagająca dla słabszych komputerów. By zniwelować lagi proponuje się wyłączyć niepotrzebne równolegle działające aplikacje/programy. Wymagania minimalnie można zmniejszyć w opcjach gry.

Dziękuję za uwagę. Pozdrawiam. :->
________________________


 
 
 
Prometherion 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 30
Wysłany: Wto 08 Mar, 2011 19:56
Za przeproszeniem Ayene, co to do @#$%# jest! Nie będę tego oceniał gdyz spodziewałem się gry bądź co bądź RPG. Do widzenia.
 
 
kamillo112 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 262
Wysłany: Wto 08 Mar, 2011 20:13
Prometherion napisał/a:
Czyżbym tylko ja odpalił ją bez problemu?

Jest już nasz dwóch.
Ale ta gra tak na serio czy to takie zapowiedzi dziwne.
 
 
Azsak von Triger 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 48
Skąd: Gdynia
Wysłany: Wto 08 Mar, 2011 20:26
Ja zagrałem i powiem że gra dosyć dziwna bo nie wiem po co ten dziwny trening choć przyznam przyjemny :-D .Ja mam 7 i mi bez problemu działa za to jak mam odpalić jakąś RTP'ówe to wtedy zawsze mi wyskakuje RGSS przestał działać ;-D .(Tylko trening w demie ?)
 
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Wto 08 Mar, 2011 21:28
Nie działa >_>'
-------------
Po wielu, wielu...wieeeelu próbach zadziałało. Wszystko ładnie, oprawa graficzna %#?* - jak określił to ktoś bardzo sławny na scenie. :roll:
Muzyczka jest fajna i wszystkie dźwięki pasują. Szczerze przyznam, że gdy włączyłem grę, strasznie mnie zaskoczył start :O i nie mogłem przestać się śmiać. ^^
Do poprawy :I cóż...może to tylko u mnie, ale gdy strzałki są centralnie w środku pola i kliknę, to mi nie zalicza, częściej zalicza mi gdy są na kresce(zgadza się, kresce która tworzy 'ściankę' tego pola). To wszystko, cała reszta słodziuchna i mniamuśna :mrgreen:
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 08 Mar, 2011 22:49
Ciekawe... to jest ogólnie przedział, więc dziwne jest to, że raz zalicza, raz nie... może spróbuj później pobrać nową wersję z anty-lagiem? :aww: Wiem, że to już n-ty raz, ale czego się nie robi dla kobiet :-P
________________________


 
 
 
Valdali 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 421
Skąd: Reykjavik
Wysłany: Wto 08 Mar, 2011 23:09
woow fajne :mrgreen:
ale co ma z tym wspólny tytuł? ;]
________________________
Moje anime w RPG Makerze. Zapraszam!
ZOBACZ :!: :!: :!:
Spoiler:

Moimi Mistrzami i Wielkimi Nauczycielami są: Melvin i Angius!

Dziennik Krejzolów:
Ayene
Angius
Melvin
Yoroiookami
CrasheR
Finwe

Moi ziomale :D

 
 
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Wto 08 Mar, 2011 23:17
To był eksperyment behawioralny, jak widać... ^^
________________________

 
 
 
Sabikku 




Nagrody:
UF i UFT2 Winner

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 428
Wysłany: Wto 08 Mar, 2011 23:26
Na początek zaznaczę - audiowizual, pomysł, dzika atmosfera; pod tym względem majstersztyk.

Kilka fajnych rozwiązań w samym gameplayu (bomby, klepsydry), spory potencjał na ciekawą i wciągającą grę (aż chce się odkrywać te puzzle), ale...

Poziom trudności. Próbowałem 10 razy, nie zdołałem przejść pierwszego z tracków. Sic! Po pierwsze, długość piosenek - jestem w stanie stukać rytmicznie w klawisze minutę, może półtorej. Ale dawać na start 3-minutowy kataklizm (pomijając fakt, że po piątej minutowej próbie rzygałem jego głosem)... Uch. Po drugie, niestety, jakaś desynchronizacja przy wciskaniu strzałek. Raz trzeba było wciskać u góry pola, a raz w ogóle nie chciało złapać. Drugi wariant zazwyczaj 'wskakiwał' tylko na kilka sekund - powodując sporą utratę życia. To na pewno zależne bardziej od sprzętu / losowo (bo w ogóle rmowa desynchronizacja to problem każdego, kto próbował z grą rytmiczną).
Mimo to grało się miło, kurcze, naprawdę miło. Jak już wspomniałem - czuć spory potencjał, zbity przez właśnie poziom trudności. Na pewno z chęcią zagrałbym w coś większego, o ile zdołałbym przejść jakikolwiek track. Bo może jestem rytmicznie ułomny, nie wiem, ale jak dla mnie - za trudno. :)

Poza tym:
Spoiler:


    W którymś momencie pojawił się komunikat o braku obrazka 'cyfra_-1'.
    Przytrzymanie strzałki nieco dłużej skutkuje prawie natychmiastowym game overem.
    Jakkolwiek to najmniej ważne w całym demie - strona Autorzy zdaje się nie być dokończona.



No i fajny patent z tą zapowiedzią/titlem ^^^. Choć ściąga to raczej nie ten target, co trzeba :-P .
 
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Wto 08 Mar, 2011 23:44
Cytat:
Choć ściąga to raczej nie ten target, co trzeba :-P .

Nie za bardzo rozumiem "o co chodzi z tym krzesłem"?
W pierwszej wersji gry było info, że w pełniaku uzupełnimy creditsy, widocznie Aye zapomniała wrzucić txt.
Ściągnij może wersję z antylagiem, a muzę włącz swoją. Nic dzięki temu nie zahaftujesz ^^.
(Dzięki swojej muzie ofkors ^^)
________________________

 
 
 
Sabikku 




Nagrody:
UF i UFT2 Winner

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 428
Wysłany: Sro 09 Mar, 2011 00:06
Cytat:
Nie za bardzo rozumiem "o co chodzi z tym krzesłem"?

No wiesz. Z jednej strony "Mord Kruków", krwisty title i mroczna, tajemnicza zapowiedź. Z drugiej - wesoły tytuł, kolory, świecidełka i animacyjki. Ludzie, którzy zainteresują się tym pierwszym, różnią się chyba od tych, którzy zainteresowaliby się tym drugim, nie? Prowadzi to do takich zabawnych rozczarowań, jak Prometherion z drugiego postu :). Ofc nie mam nic przeciwko, bo mnie osobiście zachęciło do pobrania i zagrania.

Hah, nie spodziewałem się tego, ale po pobraniu najnowszego uploadu z antilagiem to co pisałem o desynchronizacji znikło, prawie całkiem. Wciąż jest cholernie trudno, ale może dam radę, jak będę jadł ciastka i dużo trenował :mrgreen: .

A .txt po prostu nie przeczytałem ;-) .
 
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Sro 09 Mar, 2011 07:57
No to może ja też zacznę. No to tak. Kominikat o braku jakiejś cyferki 1 pojawia się dosyć często jak strzałki wylatują za pole i wtedy się je klika. Tak jak mówiła Sabikku, za długie muzyczki na początku oraz za długie przytrzymanie klawisza kończy się śmiercią.
A tak na ogół to bardzo fajna i rytmiczna gra tylko lepiej by było jak by te strzałki nie latały tak samo tylko w różnych tempach.
Za ogół 9.5/10 xD
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 09 Mar, 2011 10:35
Wydaje mi się, że problem z cyferką i z przytrzymywaniem klawisza dałam radę naprawić :->

Może i 3 minuty to jest dużo... ale przy większych szybkościach to już jakoś szybciej idzie :->
I tak nieco ukróciłam pierwszą planszę, bo miała być szybkość 3/5 :-P
Dla osób, które nie dają rady (a nie chcę żeby się zniechęciły) mogę zamieścić przedmiot, który pojawić się miał dopiero w pełnej wersji, mianowicie Łapkę, czyli taki auto-łapacz :-P

Zamieściłam poprawioną wersję w pierwszym poście :->

Dzięki za informacje.

PS Agumon w końcu odkrył, że Sabik jest kobietą :-P
________________________


 
 
 
kovalk4 



Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 4
Wysłany: Czw 10 Mar, 2011 08:36
Niewątpliwie bardzo oryginalne wykorzystanie VXa, bardzo mi się to podoba, nic tylko czekać na pełną wersję :>

P.S.: Grałem i przeszedłem, żeby nie było :-P
________________________
Spoglądam z nieba na rzeczy, których nie mogę dosięgnąć własnymi rękoma... Plenty is no plague, at least so they say... I think the same ;]
 
 
SaE 





Ranga RM:
2 gry

Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 14 Paź 2007
Posty: 189
Wysłany: Czw 10 Mar, 2011 11:07
To teraz ja ^^ Demo przeszłam z palcem w d... nosie. Dobrze wykorzystałyście "moje" dźwięki. Gra tak mroczna, że miałam koszmary ^~ przy następnej aktualce dajcie więcej plansz, żebym mogła w coś pograć. 3 minuty to fakt trochę za długo, pewnie nie byłoby dużo pracy żeby to zmniejszyć. A efekt na trzeciej planszy bomba ^^ wiedzę że w miarę gry będzie jeszcze trudniej fajowo, pozdro dla tych sprawnych manualnie ^^ zmieńcie granicę wiekową z 7+ na 16+ lol
________________________
Nie ma śniegu, a na ulicach pełno bałwanów ^^


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene