Zamknięty przez: Ayene Pią 11 Mar, 2011 18:52 |
Witam ponownie pytanie. |
Autor |
Wiadomość |
Szalitar
Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 13
|
Wysłany: Pią 11 Mar, 2011 12:37
|
|
Witam ponownie pytanie.
|
Ktoś mi odpowiedział zupełnie nie na temat i jeszcze próbował ze mnie zrobić idiotę.
Używałem opcji szukaj, ale widzę, że łopatologicznie muszę wytłumaczyć, że chce wgrać nowe tile, a nie zmienić ekran tytułowy!
chce wgrać przykładowo to.
Klik
żeby było tu
Klik
nie mogę znaleźć tego nigdzie w google.. |
|
|
|
Sabikku
Nagrody:
Ranga RM:
Pomógł: 73 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 428
|
Wysłany: Pią 11 Mar, 2011 13:09
|
|
|
F10 --> "Graphics/System" --> Import --> tilea4
Pliki od TileA1 do TileE odpowiadają za tileset. Jeśli chcesz wgrać nowe tilki, musisz podmienić któryś z tych plików, importując grafikę o tej samej nazwie (w twoim przypadku TileA4). |
|
|
|
Szalitar
Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 13
|
Wysłany: Pią 11 Mar, 2011 13:49
|
|
|
Sabikku napisał/a: | F10 --> "Graphics/System" --> Import --> tilea4
Pliki od TileA1 do TileE odpowiadają za tileset. Jeśli chcesz wgrać nowe tilki, musisz podmienić któryś z tych plików, importując grafikę o tej samej nazwie (w twoim przypadku TileA4). |
Dokładnie o to mi chodziło dziękuję |
|
|
|
onimush3
Preferowany:
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 164
|
Wysłany: Pią 11 Mar, 2011 14:41
|
|
|
Najlepsza metoda.
W necie wyszukaj sobie chciany tiles. Otwórz go w pełnych rozmiarach!!! Inaczej w programie może źle działać.
I tak każdy Tile A1 musi być zastąpiony Nowym TileA1 i tak dalej.
Pamiętaj że Tilesów Typu A1 czy 2... nie można przypisywać do np: TileB. i na odwrót TileB nie można przypisać jako TileA1 czy A2... |
________________________ Pracuję nad 2 częścią gry Ostatnia Powieść
Fabuła : Niezła ( jeżeli lubicie Assassin's Creed )
Skrypty: Sporo przyznam się.
Walki: Dużo i to trudnych!
Misje: Wiele głównych i pobocznych
Muzyka: Ciekawa, wpadająca w ucho
Graficzki: Kilka własnych i kilka pożyczonych
Wzorowanie się: Assassin's Creed, Final Fantasy
|
|
|
|
Szalitar
Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 13
|
Wysłany: Pią 11 Mar, 2011 15:47
|
|
|
onimush3 napisał/a: | Najlepsza metoda.
W necie wyszukaj sobie chciany tiles. Otwórz go w pełnych rozmiarach!!! Inaczej w programie może źle działać.
I tak każdy Tile A1 musi być zastąpiony Nowym TileA1 i tak dalej.
Pamiętaj że Tilesów Typu A1 czy 2... nie można przypisywać do np: TileB. i na odwrót TileB nie można przypisać jako TileA1 czy A2... |
Dzięki za podpowiedź dałem pomógł :) |
|
|
|
|