Pomogła: 13 razy Dołączyła: 15 Lut 2011 Posty: 73 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 12 Mar, 2011 21:00
Stylowa śmierć by Shanghai
Stylowa śmierć
By Shanghai
Sprawia, że przeciwnicy mogą umrzeć w fajny sposób - przetłumaczone przez mnie.
Spoiler:
Działa z normalnym systemem walk, Battle Engine Melody i Tankentai.
Jak używać
Wchodzimy w zakładkę przeciwnicy, w notatce wpisujemy:
Kod:
<fancy death: string>
String zamieniamy na
Kod:
fire
ice
elec
water
stone
wind
holy
dark
w zależności od tego, w jaki sposób chcemy by wyglądała śmierć przeciwnika.
SKRYPT
Spoiler:
Kod:
#===============================================================================
#
# Shanghai Simple Script - Fancy Deaths
# Last Date Updated: 2010.05.09
# Trudność: Normalny
#
# Sprawia, że przeciwnicy umierają w ciekawy sposób jeśli w notatcer mają
# przypisany <fancy death: string>. Script został stworzony dla standardowych
# animacji, jednakowoż możesz zmienić ID dla nich.
# Działa z normalnym systemem walk, Battle Engine Melody i Tankentai.
#===============================================================================
# Instrukcje
# -----------------------------------------------------------------------------
# Aby zainstalować ten skrypt, otwórz ruby i wklej ten skrypt
# do wolnej linijki ▼ Materiały ale ▼ Main. Pamiętaj o zapisaniu.
#
# <fancy death: string>
# Zmień string na jedno z tych:
# fire - przeciwnik umiera w ogniu.
# ice - przeciwnik zamarza i umiera.
# elec - przeciwnik umiera w elektryczny sposób.
# water - przeciwnik rozpływa się i umiera.
# stone - przeciwnik zamienia się w kamień i umiera..
# wind - przeciwnik rozplywa się na wietrze umierając.
# holy - przeciwnik znika w świetle.
# dark - przeciwnik znika w ciemności.
#===============================================================================
#
# NIE EDYTUJ PONIŻEJ CHYBA, ŻE WIESZ CO ROBISZ!
#
$imported = {} if $imported == nil
$imported["FancyDeaths"] = true
module SSS
# Fiery death animation IDs.
FIERY_DEATH_ANI1 = 2
FIERY_DEATH_ANI2 = 79
# Icy death animation IDs.
ICY_DEATH_ANI1 = 62
ICY_DEATH_ANI2 = 3
# Electric death animation IDs.
ELECTRIC_DEATH_ANI1 = 18
ELECTRIC_DEATH_ANI2 = 4
# Watery death animation ID.
WATERY_DEATH_ANI = 69
# Stone death animation ID.
STONE_DEATH_ANI = 40
# Wind death animation ID.
WINDY_DEATH_ANI1 = 73
WINDY_DEATH_ANI2 = 31
# Holy death animation ID.
HOLY_DEATH_ANI1 = 42
HOLY_DEATH_ANI2 = 75
# Dark death animation ID.
DARK_DEATH_ANI1 = 77
DARK_DEATH_ANI2 = 51
end
class RPG::Enemy
#--------------------------------------------------------------------------
# fancy death
#--------------------------------------------------------------------------
def fancy_death
return @fancy_death if @fancy_death != nil
@fancy_death = 0
self.note.split(/[\r\n]+/).each { |line|
case line
when /<(?:FANCY_DEATH|fancy death):[ ](.*)>/i
case $1.upcase
when "FIRE"
@fancy_death = 1
when "ICE"
@fancy_death = 2
when "ELEC"
@fancy_death = 3
when "WATER"
@fancy_death = 4
when "STONE"
@fancy_death = 5
when "WIND"
@fancy_death = 6
when "HOLY"
@fancy_death = 7
when "DARK"
@fancy_death = 8
end
end
}
return @fancy_death
end
end
class Spriteset_Battle
#--------------------------------------------------------------------------
# * Public Instance Variables
#--------------------------------------------------------------------------
attr_accessor :enemy_sprites
end
class Scene_Battle < Scene_Base
#--------------------------------------------------------------------------
# * wait_for_deaths
#--------------------------------------------------------------------------
def wait_for_deaths
update_basic
loop do
amount = 0
for sprite in @spriteset.enemy_sprites
amount += 1 if sprite.effect_duration <= 0
end
break if amount >= @spriteset.enemy_sprites.size
update_basic
end
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Process Victory
#--------------------------------------------------------------------------
alias process_victory_sss_fancy_deaths process_victory unless $@
def process_victory
if $imported["BattleEngineMelody"]
@judge_win_loss = true
pause_atb(true, true)
@enemy_gauge_window.dispose if @enemy_gauge_window != nil
@hide_battlecursor = true
@party_input_flag = true
@message_window.visible = true
end
wait_for_deaths
process_victory_sss_fancy_deaths
end
end
#===============================================================================
#
# KONIEC
#
#===============================================================================
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum