Zamknięty przez: Sabikku Nie 13 Mar, 2011 17:14 |
Male pytanko. |
Autor |
Wiadomość |
superbaton
Preferowany:
Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 20
|
Wysłany: Nie 13 Mar, 2011 10:52
|
|
Male pytanko.
|
Siemka mam pytanie czy da się zrobic,zeby dany item wywolywal/skypt/muzyke?? |
________________________ http://grawbank.tk/451/baton Kliknijcie zbieram na rpgmakera:):D |
|
|
|
Sabikku
Nagrody:
Ranga RM:
Pomógł: 73 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 428
|
Wysłany: Nie 13 Mar, 2011 10:59
|
|
|
Tak. Wystarczy wybrać w danym przedmiocie "Common Event", "Typowe Zdarzenie" i ustawić jego komendy w odpowiedniej zakładce bazy danych.
www.rmxp.pl/encyklopedia |
|
|
|
superbaton
Preferowany:
Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 20
|
Wysłany: Nie 13 Mar, 2011 12:53
|
|
|
Ok juz zalapalem masz "POMOGL"
A da sie jeszcze dorobic zeby ten item po uzyciu nie znikal? |
________________________ http://grawbank.tk/451/baton Kliknijcie zbieram na rpgmakera:):D |
|
|
|
Sabikku
Nagrody:
Ranga RM:
Pomógł: 73 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 428
|
Wysłany: Nie 13 Mar, 2011 16:53
|
|
|
Tak, w typowym zdarzeniu swojego przedmiotu dodaj komendę, która doda przedmiot do ekwipunku.
Inaczej mówiąc - przedmiot zniknie, ale w typowym zdarzeniu (common event) doda się z powrotem. |
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Nie 13 Mar, 2011 17:10
|
|
|
lub prościej, dać w danym itemie "Consumable off" (Database -> Items -> dany item -> consumable OFF) tyle. |
________________________
|
|
|
|
|