Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Temple Of Lies
Autor Wiadomość
Prometherion 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 30
  Wysłany: Pon 14 Mar, 2011 20:28
Temple Of Lies
Cóż, nadszedł czas abym w końcu zaprezentował coś co udowodni, że w VX jednak coś drzemie. Mając już serdecznie dość tych wszystkich pseudo-zapowiedzi gier, które i tak nigdy nie wyjdą, tych wszystkich słabiutkich projektów... postanowiłem działać.

Niestety, ale na VX nie wyszło do tej pory nic wartościowego(mówię tutaj o grach RPG, nie wliczam takich rzeczy jak Magiczna Wieża, System VX i innych nie RPG-owych eksperymentów). Tak jak nie cierpię VX, jednak postanowiłem zrobić w nim grę, która od dawna chodziła mi po głowie. Najpierw miałem ją robić w moim kochanym XP-ku. Wyszło jednak na VX. Moim zamiarem jest pokazanie, że mimo strasznych ograniczeń jakie ma VX da się w nim osiągnąć sukces. Przejdźmy jednak do rzeczy, czas na opis gry.

Temple Of Lies, geneza...

"Świątynią Kłamstw" miałem zamiar zająć się już jakiś czas temu. Miała to być klasyczna gra RPG. Bazująca na realiach świata "The Debris Of Oldest Legends", fabuła siedziała w mojej głowie od dawna. Postanowiłem zrealizować ten projekt w VX. Niestety mając na względzie jego ograniczenia musiałem podzielić fabułę "Świątyni" na kilka Aktów. Każdy z nich będzie długości mniej więcej 2-3 godzin.
Są trzy Akty:
- I, "Ten, który widział"
- II, "Pamiętam przyszłość, nowy początek Czasu"
- III, to na razie tajemnica...

Fabuła

Cóż, fabuła gry jest pozornie prosta i znana. Ot, w pobliżu wioski Cloven materializuje się słynna "Świątynia Kłamstw". Jej cicha obecność wywraca życie mieszkańców do góry nogami. Każdy ma w pamięci dziwne opowieści na Jej temat z innych rejonów świata.
Grupa śmiałków pod dowództwem starego Janderra zbiera siły, aby wyruszyć w celu Jej zbadania. Mimo, że ryzyko jest wielkie nie opuszcza ich przekonanie o powodzeniu misji.
Historia opierać się będzie na odkrywaniu tajemnicy "Świątyni". Janderr, powoli poznając powód Jej przybycia, będzie musiał pokonać własny strach i lęk przed tym co odkryje.
A "Świątynia Kłamstw" nie jedno ma ujawnienia. Każdy z grupy Janderra ma własne powody dla których zgłosił się na wyprawę, poznamy je w trakcie gry.
To chyba tyle, w krótkim zarysie.

Główny bohater, Janderr

Jest mężczyzną w podeszłym wieku. Ma on co prawda na karku bite 57 lat, jednak we władaniu orężem i witalności nie jeden młokos mu nie podskoczy. Mieszka w Cloven od 30 lat. Na początku zajmował się utrzymaniem w ryzach pobliskiej Stanicy i żołnierzy, którzy tam przebywali. Był twardym lecz sprawiedliwym kapitanem. Podczas oblężenia Heamorrhaye zasłużył się niewiarygodną wręcz odwagą. Sam jeden zdołał pokonać olbrzyma Axu w obronie dwóch dzieci. Z biegiem lat jego dobre serce zbytnio miękło, toteż musiał opuścić bitewną drogę życia i osiąść w Cloven jako nauczyciel fechtunku w pobliskiej szkole Młodzików. Sam powiadał o sobie;
" Już zbyt wiele przelałem krwi, widok ich twarzy za bardzo wrył mi się w duszę. Pamiętam każdy jęk, każde błagalne spojrzenie. Wiedziałem, że to byli skyrwysyny, znałem ich grzechy, mogłem wyliczyć im każde przewinienie, każdy akt przeciwko życiu, którego nie chcieli docenić, i które tępili. Mogłem. Nie zrobiłem tego. Mam swoje powody. Kara i tak musi przyjść... choćby nie było winy."
Teraz wyrusza do "Świątyni", co go do tego skłoniło?

Grafika w grze

Oczywiście użyję niestandardowej grafiki. Mapy będą godne fabuły, muzyki i klimatu. Królować będą stonowane kolory.

Ekran tytułowy
Spoiler:



Chatka w lesie
Spoiler:



Wejście do jaskini
Spoiler:



Intro

Zamieszczam tutaj Intro wraz z ekranem tytułowym. Może ono ulec poprawką i doszlifowaniu. Nie jest ono wyszukane, lecz powinno spełnić swoją rolę i wprowadzić odpowiednio w świat gry.
Oto link: :arrow: http://www.mediafire.com/...575jyn1lx98bbb1 :!:

Inne informacje

Data wydania: I Akt, za 3-4 tygodnie... :!:

Gdybym o czymś zapomniał nadmienić, proszę o zapytanie w tym temacie.

Oczywiście moim priorytetem jest Anti, "Świątynia" to tylko krótka odskocznia.

Gra będzie raczej przeznaczona dla użytkowników 18+ a miejscami nawet 21+, wymaga tego koncepcja projektu oraz Tajemnice, które można odkryć w "Świątyni".

Zapraszam do pobierania wstępnego Intra i komentarze. Na razie.

_________________________________________________________________
// edit

Demko " Temple Of Lies®"


Po wielu dniach jako takiej pracy, udało mi się sklecić wystarczająco dużo materiału na demko. Poniżej znajdziecie informacje na jego temat. Miłej lektury.

Informacje techniczne:
- waga demka 27 Mb.
- długość gry, do 25 minut.


Informacje różne:

- Demko zawiera jedną lokację(od domu Janderra do Cloven).
- Prezentuje ono ogólną wizję gry.
- Wszystkie teksty w dzienniku, dialogi czy myśli Janderra mogą ulec zmianie. Intro także.
- W prezentacji niema uwzględnionych wszystkich "smaczków", które pojawią się w lokacji lasu. Dojdą nowi przeciwnicy, przedmioty do odnalezienia itp. itd.
- Walki jeszcze nie są zoptymalizowane. Przeciwników "rozrzuciłem" na chybił-trafił.
- W lokacji znajduje się wejście do jaskini, trzeba mieć bystry wzrok by je wypatrzyć.
- Aby dostać się przez most do Cloven trzeba mieć 2 level. Rozdaje się punkty.
- Muzycznie także może się zmienić, końcowego utworu demka na pewno nie będzie. :-)
- Mogą wystąpić drobne błędy, nie wiem jakie, ale mogą.


Inne:

- Należy wyłączyć opcję Reduce Screen Flickering po naciśnięciu F1.
- Należy skopiować czcionki z folderu do Windows\Fonts.


Dobra, więcej grzechów nie pamiętam :-P
W razie wątpliwości proszę pytać i pisać.

Podsumowanie!

Cóż, starałem się jak mogłem. Jeszcze wiele rzeczy można usprawnić i uczynić lepszymi.
Mam nadzieję, że Świątynia przynajmniej w nikłym stopniu Was zaciekawi i sprawi, że będziecie czekać na pełną wersję. Na dole link do demka. Na razie.


Link do Demka:!!!

http://www.mediafire.com/...amx3jd6c0r1dir6
Ostatnio zmieniony przez Ayene Czw 05 Maj, 2011 13:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Itaki 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 278
Skąd: z Arvorii.
Wysłany: Pon 14 Mar, 2011 21:29
Mam pytanie. Czy to napewno VX??

PS. Mógłbyś dodać plik Verdana??
________________________
Proponuje:

http://r9.fodey.com/2141/...37ef9c849.0.gif
http://grawbank.tk/959/dajcie_na_piwo
http://grawbank.tk/797/daj_dla_biedacka_ < tu musisz wcisnąć!



SIEMANO Gość
 
 
 
Loyd 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 27
Wysłany: Wto 15 Mar, 2011 07:13
Fajnie się zapowiada ,może to będzie dobry projekt...
Co do grafiki to widać ,że się postarałeś aczkolwiek ja nie lubię takiej grafiki no ale cóż nie dla grafy się gra :mrgreen:
Fabuła jest fajna sam lubię takie smaczki (wiecie tajemnice i tajemniczość)
Od +18 lub nawet +21? Dobra rozumiem ,że ludzie niestety głupieją ale nie doceniasz chyba ich potencjału :-D
I mam pytanie. Polski to taki ładny język więc dlaczego ludzie wolą pisać tytuły po Angielsku :-|
:papa:
________________________
Klikajcie i sie rejestrujcie!!! Prosze!!!!
http://filesget.pl/znajomy,3427.html

89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do pozostałych 11% wklej to do swojego podpisu.

http://grawbank.tk/84/andzio
http://stworzwirusa.tk/656/zdislaw
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Wto 15 Mar, 2011 07:20
polecam na przyszłość ci dodawać czcionki do folderu.
________________________

 
 
Itaki 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 278
Skąd: z Arvorii.
Wysłany: Wto 15 Mar, 2011 07:33
Co?! +18 co ty sobie wyobrażasz to znaczy, ze nie będę mógł w to zagrać tylko musiał czekać 6 lat?!
________________________
Proponuje:

http://r9.fodey.com/2141/...37ef9c849.0.gif
http://grawbank.tk/959/dajcie_na_piwo
http://grawbank.tk/797/daj_dla_biedacka_ < tu musisz wcisnąć!



SIEMANO Gość
 
 
 
Prometherion 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 30
Wysłany: Wto 15 Mar, 2011 08:43
Oczywiście, że będziesz mógł zagrać. Przecież nie uświadczysz w grze żadnych super realistycznych scen przemocy czy bestialstwa. Chodzi tutaj raczej o dojrzałość umysłową w odbieraniu pewnych treści. Ale mniejsza o to.

A co do czcionki, proszę oto ona:

http://www.mediafire.com/...h47wcw1p4tea9u2

INTRO do ściągnięcia w I poście!
 
 
Rubicante 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 63
Wysłany: Wto 15 Mar, 2011 12:42
Gdzie mam ją włożyć? Bo wsadziłem do folderu z grą i nic :cry:
________________________
Umieszczam link do oficjalnego Bloga Zwiczych Opowieści: http://zwiodimus.webnode.com/
Ściągnij wszystkie wydane przezemnie gry. Zwicza paczka, zawiera wszystkie gry z serii Zwicze Opowieści i nie tylko: https://docs.google.com/open?id=0B4N6KsFzHdTlLVB3QlUybDV5RTQ (Waga 330 mb)
 
 
Prometherion 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 30
Wysłany: Wto 15 Mar, 2011 12:49
Przecież czcionki trzeba instalować w Windows/Fonts.
 
 
Rubicante 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 63
Wysłany: Wto 15 Mar, 2011 13:04
Ohhhh fakt Sorki, niewyspany jestem :oops:

Jeżeli chodzi o screeny to ładne, ale w XP masz lepsze 9/10 :-P
Czcionka trochę nie czytelna, ale ujdzie
Fabuła, ta wieża kłamstw troszkę przypomina mi Icecrown citadel w wowie, ale w grze może być inaczej. 8/10
Bohater jest ciekawy :-|

Po intro nie mogę oceniać samej rozgrywki, czekam na demko.

Ps: ciekawi mnie jeszcze jaki będzie system walki? :->
________________________
Umieszczam link do oficjalnego Bloga Zwiczych Opowieści: http://zwiodimus.webnode.com/
Ściągnij wszystkie wydane przezemnie gry. Zwicza paczka, zawiera wszystkie gry z serii Zwicze Opowieści i nie tylko: https://docs.google.com/open?id=0B4N6KsFzHdTlLVB3QlUybDV5RTQ (Waga 330 mb)
 
 
Prometherion 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 30
Wysłany: Wto 15 Mar, 2011 13:16
Cóż, nigdy nie grałem w WoWa, więc możliwa zbieżność jest absolutnie przypadkowa.
Co do mappingu nie będzie z pewnością taki dobry jak w Anti. Samo robienie lokacji w VX jest dla mnie udręką. Mapki będą przyzwoite, ot wszystko. Cały nacisk kładę na dialogi, fabułę i ogólnie klimat. A co z tego wyjdzie, nie wiadomo :-)
Walka będzie z pewnością standardowa, czyli turowa, z lekkimi modyfikacjami.
 
 
Loyd 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 27
Wysłany: Wto 15 Mar, 2011 16:25
Cóż prawda jest taka ,że kiedyś wszystkie gry miały dobrą fabułę i klimat.Aczkolwiek wszyscy teraz wolą gry w których skład to mniej więcej:
2% fabuła-nie muszę dodawać ,że oklepana już ze 100 razy?
10% klimat-piszą ,że jest ale jakoś nie czuć...
88% akcja-Nawalanka mordobicie itp.
A szkoda...
Ps. Jeśli chcesz dojrzałość umysłową to co-najmniej 45+ :-P Bo 18+... wyjdź na miasto i sobie popatrz...No coment....
:papa:
________________________
Klikajcie i sie rejestrujcie!!! Prosze!!!!
http://filesget.pl/znajomy,3427.html

89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do pozostałych 11% wklej to do swojego podpisu.

http://grawbank.tk/84/andzio
http://stworzwirusa.tk/656/zdislaw
 
 
krakoman 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 50
Wysłany: Czw 17 Mar, 2011 06:54
Wg. mnie:

Fabuła: 8/10 taka sobie
Mapki: 10/10 SUPER!!!
Wygląd ogólny gry: 9/10
OCENA: 9.5/10
________________________



Gość,do roboty,a nie opisy czytać!
 
 
 
Prometherion 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 30
Wysłany: Pią 18 Mar, 2011 14:10
Miałbym wielką prośbę do użytkowników, z racji tego, że tworzę w VX musiałem zastosować pewien pomysł na tworzenie map i lokacji. Jednak tak się zastanawiam, czy aby na pewno będę w stanie robić duże mapy bez nadmiernych przycięć, do tego dochodzą jeszcze "zdarzenia". W czym rzecz.
Chciałbym abyście sprawdzili czy testowa mapka(raczej malutka) chodzi płynnie czy też nie. Dodam, że u mnie chodzi bez zarzutu, ale to różnie bywa. Prosiłbym o napisanie
o wydajności. Pozwoli mi to ustalić na jak duże lokacje mogę sobie pozwolić. Na razie!

PS. Mapka nie stanowi finalnej wersji, chciałem tylko dowiedzieć się o FPS. Z pewnością wiele się zmieni. Muzyka, która leci w tle jest adekwatna do pełnej wersji i na pewno się w niej znajdzie.

PS2: Nie wiem jak wy, ale ja wolę grać, w nie powiększonym oknie. Grafika wygląda wtedy 100 razy lepiej jak i sama rozgrywka.

Oto link:http://www.mediafire.com/?y2crt8p3rr7dgc0
 
 
Itaki 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 278
Skąd: z Arvorii.
Wysłany: Pią 18 Mar, 2011 15:08
Mapka ładna lecz woda nie chodzi. Stoi w miejscu.
________________________
Proponuje:

http://r9.fodey.com/2141/...37ef9c849.0.gif
http://grawbank.tk/959/dajcie_na_piwo
http://grawbank.tk/797/daj_dla_biedacka_ < tu musisz wcisnąć!



SIEMANO Gość
 
 
 
Pagding 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 28
Wysłany: Pią 18 Mar, 2011 15:44
Bardzo podobają mi się mapki, a zarazem fabuła wydaje się taka... mroczna :->
Na pewno zagram, ale poczekam na pełną wersję.
8.5/10
Osiem tylko dlatego, że jeszcze nie zagrałem. W innym wypadku dałbym 10.
________________________
Peace, love and... "H.O.L.L.O.W"?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene