Zamknięty przez: Ayene Pon 21 Mar, 2011 18:04 |
Grafiki i skrypt |
Autor |
Wiadomość |
borowcy
Preferowany:
Dołączył: 12 Mar 2011 Posty: 9
|
Wysłany: Czw 17 Mar, 2011 16:20
|
|
Grafiki i skrypt
|
Witam, mam prośbę/zamówienie - czy mógłby ktoś zrobić/znaleźć tilesety lamp, świeczek itp.?
Skrypt: Potrzebuję jeszcze skryptu (skryptów) na: questy, na więcej tileset'ów i na nowe punkty umiejętności (nauka, siła, inteligencja). |
________________________ Hmmm... Co by tu wpisać...? |
|
|
|
Piotro888
Preferowany:
Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 60 Skąd: Du Weldenvarden
|
Wysłany: Czw 17 Mar, 2011 16:54
|
|
|
Na questy i na punkty umiejętności nie trzeba skryptów. Za to przydało by ci się chyba zapoznać z zmiennymi i przełącznikami. |
________________________ WygrajGry.pl
http://wygrajgry.pl/ref/228569
Zgarniaj oryginalne gry komputerowe za darmo!
Weź udział w konkursie i wygrywaj najnowsze gry takie jak:
Cytat: | - Far Cry 3
- Assassin's Creed 3
- Call of Duty: Black Ops 2
- Medal of Honor: Warfighter
- Need for Speed: Most Wanted |
I wiele innych!
Dołącz już teraz!
http://wygrajgry.pl/ref/228569 |
|
|
|
borowcy
Preferowany:
Dołączył: 12 Mar 2011 Posty: 9
|
Wysłany: Czw 17 Mar, 2011 17:35
|
|
|
No tak, ale nie o to mi chodzi... Chodzi mi o to, że np. w prawym górnym rogu ekranu są statystyki (siła, inteligencja, charyzma [ups, nauka, to inteligencja {poprawione}]) i żeby to było na PUNKTY (1, 2, 3 itp.)... A przełączniki to znam (zmiennych nauka mi by się przydała), ale ten skrypt, to żeby generowało questy. (i pls o tilesety)
P.S. znalazłem program "Swap tilesets", to że niby nieskończoność tilesetów, jak tak, to jak dodać tileset? |
________________________ Hmmm... Co by tu wpisać...? |
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Czw 17 Mar, 2011 17:57
|
|
|
Generować questy możesz zmiennymi. A za ciebie zaden skrypt ich nie zrobi. Bo to za dużo przełączników, przedmiotów, zdarzeń, by kawałek kodu miał je ustawiać. |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
borowcy
Preferowany:
Dołączył: 12 Mar 2011 Posty: 9
|
Wysłany: Czw 17 Mar, 2011 18:02
|
|
|
Ok, ok, a reszta? |
________________________ Hmmm... Co by tu wpisać...? |
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Pią 18 Mar, 2011 15:14
|
|
|
A reszta to kwestia skryptu. Albo kogoś poproś, albo zjawi się tu ktoś znający Ruby, albo sam pokombinuj. Na oko to nie powinno być trudne, można sie wzorować na HUD-zie HP, MP, EXP. |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
borowcy
Preferowany:
Dołączył: 12 Mar 2011 Posty: 9
|
Wysłany: Pią 18 Mar, 2011 20:26
|
|
|
No... Będę musiał sobie znaleźć kurs Ruby w necie. |
________________________ Hmmm... Co by tu wpisać...? |
|
|
|
|