Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 41 Skąd: Okolice Wrocławia
Wysłany: Czw 17 Mar, 2011 19:35
Skrypt na skille / skill embrace end
1. Od tygodnia grzebie w necie i poza filmikami nie znalazłem skryptu z skilem embrace end.
2. Jak macie linki z fajnymi skryptami skill to poproszę.
3. Przydałby się poradnik na skrypty z skilami.
==============================================================================
# ANIME Objects and ACTION Sequence Template
#==============================================================================
# Use this module template for your own single-actions and action sequences.
module N01
anime_template = {
#~~~~~~~~~~~~ Add ANIME in this section ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~----
#~~~~~~~~~~~~ End of ANIME section ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
} # <- Do not delete!
ANIME.merge!(anime_template)
action_sequence_template = {
#~~~~~~~~~~~~ Add ACTION sequences in this section ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#~~~~~~~~~~~~ End of ACTION sequence section ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
} # <- Do not delete!
ACTION.merge!(action_sequence_template)
end
module RPG
class Skill
alias anime_template_base_action base_action
def base_action
case @id
when #<-- Skill ID
return #<-- ACTION Sequence Name
end
anime_template_base_action
end
end
end
Rozumiem iż
w - Add anime dodaje animację z bazy danych np:
SKILL_START = 140
SKILL_MID = 141
SKILL_END = 19
w - when - daję id zrobionego skilla w bazie danych?
w - return - nazwę któwą umieszczam w notce skila? np:<action BLALALA> ?
w - Add ACTION sequence daję po action key'e po kolei co ma robić postać i tu mam problem z tymi komendami
np: chce aby postać użyła skilla ID:140 (baff), podbiegła do wroga, użyła skilla ID:141 (skill ataku bronią), przeskoczyła na drugą stronę wroga i znów skill ID:141, podskoczyła używając skilla ID:19, no i wróciła do szeregu.
To tylko przykład, wiec prosiłbym o wyjaśnienie tego i zapodania więcej komend.
Tu przykładowa sekwencja...Co niektóre komendy w niej rozumię ale za diabła nie kumam tych cyfr pomiedzy nazwami czynności..
Sideviev z ATB
KGC_LargeParty
KGC_LimitBreak
KGC_DistributeParameter
KGC_ClassDetailSetting
KGC_CategorizeItem
KGC_AddEquipmentOptions
KCG_Equipment Extension
KGC_UsableEquipment
KGC_ComposeItem
Itemy dające HP/MP
Monster Album VX 4.0
full window
Avatary podczas walki
Random Battle-BGM 1.02
Random Battle-Redyugi's Level Up Effects
Prexus - Party Manager
DOBRA JUŻ DOSZEDŁEM JAK ROBIĆ SKILLE W SKRYPTACH Tak czy inaczej zostaje kwestia gotowego skryptu na
EBRACE END
i innych fajnych skili znalezionych w necie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum