Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Pon 21 Mar, 2011 17:39
Drobne Pytanie
Autor Wiadomość
patrick451 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 46
Skąd: Poznan
Wysłany: Czw 17 Mar, 2011 22:03
Drobne Pytanie
Cześć wszystkim jeżeli zrobiłem coś złego przepraszam, ale mam kilka pytań oto one:
1. Można dodać tileset nie zastępując innych ? (Jeżeli tak to proszę o jakiś tutorialek)
2. Mogę w jakiś sposób zrobić hmmm... efekt światła jak przy pochodni ? (Wiem że gdzieś na forum to było ale nie wiem gdzie)
3. Chciałbym zrobić amunicję do łuków moglibyście podać jakiś skrypt ?
4. Dałoby rade przywołać w trakcie walki summona ?
5. Jak zrobić aby bohater się w coś zamieniał np. żywiołaka ognia ?
6. Dalibyście może jak to nazwać... przed ekranem tytułowym "title" żeby się pojawiały np.
reklamy. <----JUŻ ZNALAZŁEM
7. Korzystając z postu macie może jakiś ładny System Walki najlepiej (side ale nie koniecznie) i prosty w obsłudze.
8. Jak zrobić mgłe, poświate i różne takie...
To już chyba wszystko dzięki za pomoc będą kolejne pytania.
...Aha moglibyście nie pisać komentarzy typu "Te wszystkie podpunkty to możesz sobie poszukać" albo "Takie tematy już były". Bo dobrze o tym wiem że zaledwie może 2 podpunkty są nowe.
________________________
<b>Nie mam pojęcia co zrobić</b>
 
 
Azux 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 87
Wysłany: Pią 18 Mar, 2011 14:19
1.Jest tylko 1 wolna zakladka w VX i raczej nie mozna dodawac nowych
2. http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=2153
3. http://www.ultimateam.pl/...B3uk++strza%B3y tutaj jest chyba cos o tym poczytaj
5.Zrob zdarzenie >zmiana grafiki bohatera>i wczytaj wyglad zywiolaka
7.Ladny to nie wiem jaki bo kazdy ma swoj gust masz np. http://www.ultimateam.pl/...ht=system+walki
8. http://www.ultimateam.pl/...ighlight=mg%B3a to tez poczytaj
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Pią 18 Mar, 2011 15:25
1. Jest sposób, bodaj dwoma programami. Temat zwał się bodaj "Dwa programy a nieskończoność Tile", czy jakoś tak.
4. Co rozumiesz pod pojęciem "Przywołać Summona"? Mów po polsku, a nie jakimś polglishem... Jeśli chodzi ci o przywołanie potworka, to na typowych zdarzeniach. Mogę wyjaśnić jak.

A skoro wiesz, ze tylko dwa są nowe, to kiego grzyba wrzucasz resztę? Skoro wiesz, ze są na forum, to już ci się nawet szukajki obsługiwać nie chce?
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
patrick451 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 46
Skąd: Poznan
Wysłany: Nie 20 Mar, 2011 00:57
Witam to znowu ja, skorzystałem z twojej rady i użyłem wyszukiwarki jednak nie mogę znalezc:
Aby w wyborze gdzie jest "Nowa Gra" pojawiła się nowa opcja wiem że w XP było to w Scene_Menu chyba ale w VX nie mogę znalezc dałem już pomógł u góry i dam znowu za odp.
:))
________________________
<b>Nie mam pojęcia co zrobić</b>
 
 
Valdali 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 421
Skąd: Reykjavik
Wysłany: Nie 20 Mar, 2011 01:50
w scene_title ;-)
________________________
Moje anime w RPG Makerze. Zapraszam!
ZOBACZ :!: :!: :!:
Spoiler:

Moimi Mistrzami i Wielkimi Nauczycielami są: Melvin i Angius!

Dziennik Krejzolów:
Ayene
Angius
Melvin
Yoroiookami
CrasheR
Finwe

Moi ziomale :D

 
 
 
 
patrick451 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 46
Skąd: Poznan
Wysłany: Nie 20 Mar, 2011 10:01
Siemanko, to znowu ja to pytanie nie należy do najprostszych a dokładniej chodzi mi o
ATS (Advanced Text System) Mam pewien problem nie mam pojęcia jak się tym obsługiwać
Proszę was o:
1: Podanie linku do skryptu
2: Tłumaczenie, Instrukcja obsługi
Ściągnąłem sobie jeden ATS, ale go nie rozumiem byłbym wdzięczny za pomoc aha nie rozumiem zbytnio angielskiego wiem że jest tłumacz ale mi chodzi bardziej jak używać komend. THX :))
________________________
<b>Nie mam pojęcia co zrobić</b>
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Nie 20 Mar, 2011 11:21
Mam jakiś advanced text system... Jak chcesz, zaraz go przetłumaczę i wrzucę, co trzeba to i wyjaśnię.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
patrick451 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 46
Skąd: Poznan
Wysłany: Nie 20 Mar, 2011 15:05
O, jakbyś mógł bym był ci bardzo wdzięczny :))
________________________
<b>Nie mam pojęcia co zrobić</b>
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Nie 20 Mar, 2011 19:35
W ch... olerę tego dużo, ale chociaż podstawowe tagi ci przełożę...
Spoiler:

Kod:

# \lb    - Łamanie linii (odpowiednik entera)
# \v[x]  - Wypisz zmienną ID x
# \n[x]  - Wypisz aktora ID x
# \c[x]  - Ustaw kolor na x-owy w palecie windowskina
# \c[#RRGGBB] - Ustaw kolor w kodzie szesnastkowym RGB
# \p[x] LUB \pid[x] - Wypisz ID aktora na x-tej pozycji w drużynie
# \ni[x] - Wypisz nawę przedmiotu o ID x.
# \nw[x] - Broni
# \na[x] - Pancerza
# \ns[x] - Skilla
# \nt[x] - Statystyki
# \nc[x] - Klasy
# \ne[x] - Zdarzenia
# \nm[x] - Przeciwnika
# \nl[x] - Żywiołu
# \nv[x] - Zmiennej
# \nsw[x] - Przełącznika
# \np[x] - Aktora na x-tym miejscu w drużynie
# \map   - Bieżącej mapy
# \map[x] - Mapy IDx
# \di[x] - Opis przedmiotu ID x.
# \dw[x] - Opis broni ID x.
# \da[x] - Opis pancerza ID x.
# \ds[x] - Opis skilla ID x.
# \pi[x] - Cenę przedmiotu ID x.
# \pw[x] - Cenę broni ID x.
# \pa[x] - Cenę pancerza ID x.
# \i#[x] - Ilość itemów ID x
# \w#[x] - Ilość broni ID x
# \a#[x] - Ilość pancerza ID x
# \ac[x] - Klasę aktora ID x
# \i[x]  - Ikonę x.
# \ii[x] - Ikonę przedmiotu ID x.
# \wi[x] - Ikonę broni ID x.
# \ai[x] - Ikonę pancerza ID x.
# \si[x] - Ikonę skilla ID x.
# \ti[x] - Ikonę stanu ID x.
# \fn[fontname] - Zmienia czcionkę na "fontname" (wstawiasz co chcesz)
# \fs[x] - Rozmiar czcionki na x.
# \fa[x] - Przeźroczystośc okna na x.
# \b     - Pogrubienie.
# /b     - I jego koniec.
# \i     - Kursywa.
# /i     - I koniec.
# \s     - Cień.
# /s     - I koniec.
# \u     - Podkreślenie.
# /u     - Koniec.
# \hl[x] - Podświetlenie kolorem x na palecie windowskina
# /hl OR \hl[-1] - I koniecf.
# \l     - Wyrównanie do lewej
# \r     - Do prawej
# \c     - Do środka.
# \t     - Tabulator
# \x[n]  - Sets the x position for drawing directly to n. (nie wiem?)
# \f[key] - Draw the value corresponding to that key in the FILTERS array. If
#          the key has quotation marks around it, you need to put "key" (?)
# \s[x,text] - Tekst wypisze tylko jeśli przełącznik ID x jest ON.
# \s![x,text] - Lub tylko jeśli jest OFF.
# \vocab[method] - Wypisze cokolwiek ze skryptu "Vocab"
# \actor_method[x] - Z "Actor_method"
# \i_method[x] - z "item_method"
# \w_method[x] - j.w. weapon_method
# \a_method[x] - armor_method
# \s_method[x] - skill_method_
# \t_method[x] - state_method
# \enemy_method[x] - enemy_method
# \#{code}# - uruchomi skrypt wpisany zamiast "code"
#~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#       ~Message Box specific codes~
#          These codes will only work in the Message Window.
#~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
# \g     - Otwiera/zamyka okno złota
# \nb[name] - Nazwa (NPC-a)
# /nb    - Zamyka nazwę
# \wb[word] - Pokazuje słowo w okienku jak okienko złota
# /wb    - Zamyka je
# \.     - czeka 15 klatek (ćwierć sekundy) przed następną literą
# \|     - Czeka 60 klatek (sekundę)
# \w[x]  - Czeka x klatek
# \!     - Pauza. Gracz musi kliknąć, by kontynuować
# \^     - Pomija następną pauzę
# \>     - Przyspiesza wyświetlanie tekstu
# \<     - Lub spowalnia je
# \S[x]  - Zmienia prędkość wyświetlania tekstu o x
# \@     - Turn on Show line fast - the line up to /@ will be shown instantly
# /@     - Turn off Show line fast.
# \@@    - Turn on Show message fast. This will show the entire message
#         instantly, at least until the next scroll or it hits a /@@
# /@@    - Turn off Show message fast.
# \%     - Disable Text Skip through user input
# \se[sound effect name] - Plays a sound effect
# \me[music effect name] - Plays a musical effect
# \ani[target_id,animation_id] - Shows animation_id on target_id. 0 => player,
#         other numbers indicate the ID of the event
# \bln[target_id,balloon_id] - Same as ani, but shows a balloon
# \af[x] - Show the face of the actor with ID x.
# \pb    - Page Break. Clear the contents and start drawing from the first line
# \oc[x] - positions the message box over a character. 0 => player; when >1, it
#         will show over the event with that ID on the map.
# \uc[x] - same as \oc, but places box under character
# \lc[x] - same as \oc, but places box to left of character
# \rc[x] - same as \oc, but places box to right of character
# \e[x]  - same as \oc, but if the box is too tall to comfortably fit, is moved
#         below the character instead.
# \mxy[x, y] - Set the position of the message window to x, y.
# \fxy[x, y] - Set the position of the face window to x, y.
# \nxy[x, y] - Set the position of the name window to x, y.
# \#!{code}# - This will evaluate code at the time the window reaches this code
#         when drawing. It does not put the result of the code into the message
#         but is instead intended to be evaluated. For instance: \#!{new_page}#
#         would perform the same function as \pb. You need to know syntax!
#~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#      ~Choice Branch Specific Codes~
#         These codes only work in choice branches.
#~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
# \skip  - Placing this in a choice text means that the player will not be able
#         to hover over or select this option, but will skip to the next one.
#         Perfect for making subheadings for your choices, or blank spaces.
# \soff[x] - A choice with this in it will only appear in the branch if the
#         switch with ID x is OFF.
# \son[x] - Same as soff[x], but it will only appear if switch x is ON.
# \d[x]  - A choice with this in it will be disabled (unselectable) if the
#         switch with ID x is OFF. It will still show up, and the player can
#         hover over it, but he or she will be prevented from selecting it.
# \d![x] - Same as \d[x], except it will be disabled if switch x is ON.
# \wb[text] - This code will create a help window. When the player hovers over
#         that choice, it will show text in the help window. This allows you to
#         explain the choice or make any content in the help window dependent
#         on which choice the player is on.
# \+{text} - This is actually a code you can put in a comment that is directly
#         below the when branch of a choice, and it will add text to the
#         choice. This effectively ignores the normal limitations on the size
#         of a message in a choice, allowing you to make longer texts for
#         choices.



I sam kod skryptu...
Edit: miał być, ale przekroczyło 655 tys. znaków i nie wpuściło... Ale to chyba ten sam, co twój, więc...

Wszystkiego jeszcze nie przetłumaczyłem, bo na razie nie mam na to siły... Ale może niedługo się zbiorę i dokończę.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 20 Mar, 2011 20:19
Nie znalazłam żadnego tematu "Dwa programy a nieskończoność Tile", ala za to znalazłam inny temat. Może Ci się przyda ;)
http://www.ultimateam.pl/...der=asc&start=0
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
patrick451 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 46
Skąd: Poznan
Wysłany: Nie 20 Mar, 2011 21:59
Angius OK Wielkie dzięki, jakbyś mógł to postaraj się przetłumaczyć dalej, ale niestety mam inny ATS to podaj chociaż nazwe tego ATSa to poszukam na necie masz pomógł ;))

Avara wielkie dzięki nawet nie pomyślałem o takim czymś na pewno się przyda też masz pomógł o sorry pomogła ;))
________________________
<b>Nie mam pojęcia co zrobić</b>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene