Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sro 13 Kwi, 2011 14:28
Problem z misją
Autor Wiadomość
Piotro888 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 60
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: Sob 19 Mar, 2011 11:08
Problem z misją
Nie jestem w RPG Makerze nowicjuszem, ale mam (chyba) banalny problem. Nie umiem zrobić w misji tak, żeby trzeba było pokonać np. 4 nietoperze, ale bez udowadniania przedmiotami np. kłami. Po prostu samo pokonanie.
________________________
WygrajGry.pl
http://wygrajgry.pl/ref/228569
Zgarniaj oryginalne gry komputerowe za darmo!
Weź udział w konkursie i wygrywaj najnowsze gry takie jak:

Cytat:
- Far Cry 3
- Assassin's Creed 3
- Call of Duty: Black Ops 2
- Medal of Honor: Warfighter
- Need for Speed: Most Wanted

I wiele innych!

Dołącz już teraz!

http://wygrajgry.pl/ref/228569
 
 
 
shiwt 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 131
Skąd: z Polski
Wysłany: Sob 19 Mar, 2011 11:17
w zdarzeniu, które otwiera walkę ustaw, że jeżeli wygrasz, to doda ci do zmiennej X +1, jeżeli już będzie wynosić 4 lub więcej to ...
________________________

http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=6177

http://www.ultimateam.pl/...p?p=61308#61308

http://www.ultimateam.pl/...p?p=73767#73767
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sob 19 Mar, 2011 11:50
Może dokładniej:
W zdarzeniu rozpoczęcia walki ustawiasz, ze przegrana nie kończy gry. Następnie pod opcję "jeśli wygrana" dajesz zmienna jakaśtam +1, przy "jeśli przegrana" zostawiasz puste. U NPC-a, u którego masz questa ustawiasz warunek sprawdzajacy jeśli zmienna jakaśtam jest większa lub równa liczbie 4, to zalicza questa. Jeśli nie jest równa, dajesz komunikat np. "Zabij te nietoperze!". Możesz wykorzystać wyświetlanie zmiennej i od jednej odjąć drugą, by wyświetlało ci ile jeszcze masz ich zabić, ale to jest opcjonalne.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Piotro888 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 60
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: Sob 19 Mar, 2011 14:45
Pisałem że umiem ze zmiennymi więc nie musiałeś tłumaczyć, a tak w ogóle ja używam tego w właściwościach mapy że dajesz gości i stosunek napotkania. I nie chce też mieć tak że po tym jak akceptujemy misje to jest walka w tym samym zdarzeniu. W poleceniu zdarzenia jest na ostatnie stronie kilka takich rzeczy które służą do kontrolowania przeciwnika, ale nie wiem jakiego przeciwnika.
________________________
WygrajGry.pl
http://wygrajgry.pl/ref/228569
Zgarniaj oryginalne gry komputerowe za darmo!
Weź udział w konkursie i wygrywaj najnowsze gry takie jak:

Cytat:
- Far Cry 3
- Assassin's Creed 3
- Call of Duty: Black Ops 2
- Medal of Honor: Warfighter
- Need for Speed: Most Wanted

I wiele innych!

Dołącz już teraz!

http://wygrajgry.pl/ref/228569
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene