Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Nie 27 Mar, 2011 16:22
Skrypt
Autor Wiadomość
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Sob 26 Mar, 2011 12:02
Skrypt
Witam mam taką prośbę o skrypt. Chodzi w niej o to że co 1 sek. dodawała by się jakaś zmienna np. 0001. Ale pod warunkiem że pewien przełącznik był by wciśnięty.
Czyli ma to wyglądać mniej więcej tak:
Że jeśli przełącznik 0001 jest na ON to zmienna np. 0001 się dodaje o pewną liczbę co 1 sekundę.
I teraz żeby nie było nie porozumień. Nie chcę tego robić na zdarzeniach ponieważ musiał bym takie zdarzenia kopiować na każdą mapę a w typowym zdarzeniu się tego nie da ponieważ już próbowałem. A więc proszę nie pisać że to się da w zdarzeniach ponieważ nie będę tego przyjmował jako pomoc.
Aha i bym zapomniał. Jakby jeszcze można było w skrypcie dodawać te zmienne i przełączniki ponieważ było by tego sporo.

Z góry dziękuje za odpowiedź i powtarzam że chciał bym to w skrypcie xD
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sob 26 Mar, 2011 12:54
No nie wiem... może spróbuj taki skrypcik:
Spoiler:

Kod:
class Game_System   
  SWITCHES_VARIABLES = [ # [przełącznik, zmienna], [przełącznik, zmienna]
  [1, 5], [2, 6]
  ]
 
  alias aye_gamsys_ini initialize 
  def initialize
    aye_gamsys_ini   
    @count = {} 
    for i in 0...SWITCHES_VARIABLES.size
      @count[i] = 0
    end
  end
 
  alias aye_gamsys_update update
  def update   
    aye_gamsys_update       
    for i in 0...SWITCHES_VARIABLES.size
      if $game_switches[SWITCHES_VARIABLES[i][0]]
        @count[i] = (@count[i] + 1) % 41     
        if @count[i] == 40       
          $game_variables[SWITCHES_VARIABLES[i][1]] += 1
        end
      end
    end   
  end 
end


Konfiguracja w skrypcie, mam nadzieję, że jest jasna. :->
________________________


 
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Sob 26 Mar, 2011 13:10
O właśnie o to chodziło. dzięki Ayene. Aha no i masz pomógł xD
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene