Opowieści Rybaka |
Autor |
Wiadomość |
Gogetan
Preferowany:
Dołączył: 08 Kwi 2011 Posty: 14
|
Wysłany: Sob 09 Kwi, 2011 15:59
|
|
Opowieści Rybaka
|
Siema ! Jest to mój chyba 4 projekt na RM VX mam nadzieję że zdołam go stworzyć do końca.
Fabuła opowiada o życiu młodego rybaka, któremu codzienny żywot się znudził. Pewnego dnia jego życie obraca się o 180o. Z rybaka musiał stać się wojownikiem. Ktoś ukradł jego rodzinny kryształ, który jak się okazuje ma magiczną moc. Bohater więc wyrusza w ślad za złodziejami. Czy mu się to uda ? To zależy od ciebie !
Screeny:
Skrypty:
Bestiariusz
Głód i pragnienie (jak tylko dowiem się jak sprawdzić ilość głodu)
Thomas Edison |
|
|
|
Christo
Preferowany:
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Gru 2010 Posty: 88 Skąd: Londyn
|
Wysłany: Sob 09 Kwi, 2011 16:35
|
|
|
Zapelnij troche te mapki... |
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Sob 09 Kwi, 2011 20:46
|
|
|
Nie ma tu za bardzo co oceniać...
- I screen: chaos i nawalone wszystkiego w jednym miejscu
- II screen: wręcz przeciwnie, wieje pustką
- III screen: powiedzmy, że jako-tako.
Znudziła mu się codzienność. I co? Znudziła mu się i nagle PSTRYK! zmiana o 180st? Jednego dnia biedny, młody rybak, drugiego wojownik szukający magicznego kryształu? Kiepsko zarysowana fabuła, praktycznie nic nie wiadomo...
W podziemiach za dużo wszystkiego nawalone, kłody, gruzowiska, skrzynia, wszystko w jednym miejscu, chaos. Na zewnątrz z kolei PUSTO... I nierealistyczny dom - na oko 2-3 piętra, a tylko dwa okna? I więcej urozmaiceń, acz nie popełnij błędu z podziemi. W domu kilka niekonsekwencji - szafy z żywnością w "salonie", rozlane wino (że niby by butelki nie podniósł?), dwa miecze na ścianie (w domu - skądinąd - rybaka). A skoro rybak, to i jakieś sieci by się przydały, i jakieś ryby pływające pod wodą (jest na to skrypt), char mi też na rybaka nie wygląda... Zrób coś w generatorze.
To chyba tyle. Masz kilka skryptów, może być fajnie.
O ile niczego nie zepsujesz i poprawisz to co jest. Bo równie dobrze może z tego wyjść niezła nieszablonowa gierka, jak i kolejny gniot. Zależy jak bardzo weźmiesz sobie do serca rady (pamiętam jedną odpowiedź, kiedyś: "Jak się mapki nie podobają to nie pisz! Dla mnie są super" - przy czym były one... Hmm... Nie nazwałbym ich mapami...).
Ogólnie jedna rada - idź tym torem, ale całość nieco rozbuduj i dodaj jakąś logikę w fabule. Jak niczego nie zepsujesz będzie dobrze :)
No i daj więcej info żeby było co oceniać. |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
Gogetan
Preferowany:
Dołączył: 08 Kwi 2011 Posty: 14
|
Wysłany: Sob 09 Kwi, 2011 20:50
|
|
|
W tej kopalni chodzi o zawał. Dlatego wszystko w jednym miejscu |
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Sob 09 Kwi, 2011 20:57
|
|
|
Zawał zawałem, ale można toto i mniej chaotycznie zrobić i nie nawalone jedno obok drugiego. Ściągnij jakieś tilesety, polecam z serii Castle Tiles i Steampunk. Jak coś to mogę wrzucić jeden z takimi motywami. |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
Gogetan
Preferowany:
Dołączył: 08 Kwi 2011 Posty: 14
|
Wysłany: Sob 09 Kwi, 2011 21:37
|
|
|
No to wrzuć lub podaj stonkę |
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Sob 09 Kwi, 2011 21:40
|
|
|
Łap:
|
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
|