Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Nie 10 Kwi, 2011 19:12
Wynik Końcowy
Autor Wiadomość
Kumpel 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 78
Skąd: Ziemia
Wysłany: Nie 10 Kwi, 2011 18:25
Wynik Końcowy
Hmm. Jak zrobić wynik końcowy? xDD
Wiecie... Pod koniec wyświetla się character, imie bohatera, lvl itp ;D
________________________
Już wkrótce Legend of Korra
 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Nie 10 Kwi, 2011 18:41
Gdzie to ma dokładnie być?
Po walce? Czy w jakimś oknie w menu? Opisz dokładniej :-P
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Kumpel 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 78
Skąd: Ziemia
Wysłany: Nie 10 Kwi, 2011 18:45
Na zakończenie gry ;]
________________________
Już wkrótce Legend of Korra
 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Nie 10 Kwi, 2011 19:04
Czyli zwykły Scene_Status...

Spoiler:

Kod:
class Scene_End_Result
  def initialize(actor_index = 0, equip_index = 0)
    @actor_index = actor_index
  end
  def main
    @actor = $game_party.actors[@actor_index]
    @result_window = Window_End_Result.new(@actor)
    Graphics.transition
    loop do
      Graphics.update
      Input.update
      update
      if $scene != self
        break
      end
    end
    Graphics.freeze
    @result_window.dispose
  end
  def update
    if Input.trigger?(Input::B)
      $game_system.se_play($data_system.cancel_se)
      $scene = Scene_Map.new
      return
    end
    if Input.trigger?(Input::R)
      $game_system.se_play($data_system.cursor_se)
      @actor_index += 1
      @actor_index %= $game_party.actors.size
      $scene = Scene_End_Result.new(@actor_index)
      return
    end
    if Input.trigger?(Input::L)
      $game_system.se_play($data_system.cursor_se)
      @actor_index += $game_party.actors.size - 1
      @actor_index %= $game_party.actors.size
      $scene = Scene_End_Result.new(@actor_index)
      return
    end
  end
end
class Window_End_Result < Window_Base
  def initialize(actor)
    super(0, 0, 640, 480)
    self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
    @actor = actor
    refresh
  end
  def refresh
    self.contents.clear
    draw_actor_graphic(@actor, 40, 112)
    draw_actor_name(@actor, 4, 0)
    draw_actor_class(@actor, 4 + 144, 0)
    draw_actor_level(@actor, 96, 32)
    draw_actor_state(@actor, 96, 64)
    draw_actor_hp(@actor, 96, 112, 172)
    draw_actor_sp(@actor, 96, 144, 172)
    draw_actor_parameter(@actor, 96, 192, 0)
    draw_actor_parameter(@actor, 96, 224, 1)
    draw_actor_parameter(@actor, 96, 256, 2)
    draw_actor_parameter(@actor, 96, 304, 3)
    draw_actor_parameter(@actor, 96, 336, 4)
    draw_actor_parameter(@actor, 96, 368, 5)
    draw_actor_parameter(@actor, 96, 400, 6)
    self.contents.font.color = system_color
    self.contents.draw_text(320, 48, 80, 32, "EXP")
    self.contents.draw_text(320, 80, 80, 32, "Nast.")
    self.contents.font.color = normal_color
    self.contents.draw_text(320 + 80, 48, 84, 32, @actor.exp_s, 2)
    self.contents.draw_text(320 + 80, 80, 84, 32, @actor.next_rest_exp_s, 2)
    self.contents.font.color = system_color
    self.contents.draw_text(320, 160, 96, 32, "Ekwipunek")
    draw_item_name($data_weapons[@actor.weapon_id], 320 + 16, 208)
    draw_item_name($data_armors[@actor.armor1_id], 320 + 16, 256)
    draw_item_name($data_armors[@actor.armor2_id], 320 + 16, 304)
    draw_item_name($data_armors[@actor.armor3_id], 320 + 16, 352)
    draw_item_name($data_armors[@actor.armor4_id], 320 + 16, 400)
  end
  def dummy
    self.contents.font.color = system_color
    self.contents.draw_text(320, 112, 96, 32, $data_system.words.weapon)
    self.contents.draw_text(320, 176, 96, 32, $data_system.words.armor1)
    self.contents.draw_text(320, 240, 96, 32, $data_system.words.armor2)
    self.contents.draw_text(320, 304, 96, 32, $data_system.words.armor3)
    self.contents.draw_text(320, 368, 96, 32, $data_system.words.armor4)
    draw_item_name($data_weapons[@actor.weapon_id], 320 + 24, 144)
    draw_item_name($data_armors[@actor.armor1_id], 320 + 24, 208)
    draw_item_name($data_armors[@actor.armor2_id], 320 + 24, 272)
    draw_item_name($data_armors[@actor.armor3_id], 320 + 24, 336)
    draw_item_name($data_armors[@actor.armor4_id], 320 + 24, 400)
  end
end



Skrypt wywołujesz:
Kod:
$scene = Scene_End_Result


Napisz co zmienić.

@EDIT:
Sry za dubla ale myślałem, że złączy..
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene