Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Ayene
Pią 30 Gru, 2011 16:53
[download] Reiha [2k3]
Autor Wiadomość
Sojita 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
5 gier

Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 24
Wysłany: Pon 11 Kwi, 2011 14:28
[download] Reiha [2k3]
Gra opowiada o dziewczynie imieniem Reiha która postanowiła wstąpić do powietrznych sił obronnych Imperium Fuso aby bronić rozwijające się imperium przez zagrożeniami od strony sąsiadów. Jest to "samolotowa zręcznościówka". Chyba czegoś takiego jeszcze nie było :p

Gra powstawała na tyle długo że sam się zniecierpliwiłem i postanowiłem wydać to co zrobiłem do tej pory (9 z ok 15 planowanych misji). Z początku gra miała być w konwencji mecha musume ale po nagraniu się w wings of fury, przemyśleniu sprawy i zmodernizowaniu systemu gry, postanowiłem zastosować w grze "zwykłe" samoloty. Choć nie do końca bo z racji poprzednich założeń m.in w świecie gry występuje magia.
I to w sumie tyle. Życzę miłego grania.
Trailer jakby ktoś był ciekaw:
http://www.mediafire.com/?hl75kudbc9v56w5 - 5.36 megowa wmv'ka do ściągnięcia

Screeny:
Title:


Rozmowa w stołówce, w bazie:


Wizyta w hangarze (w którym będzie też można ulepszać samolot Reihy):


Screen z walki:


Screen z ataku na wyspe:


Jeden z artów pojawiających się w grze:


Sterowanie:
Kursor góra, kursor dół - zmiana wysokości (uwaga! można się rozbić!)
Kursor lewo, kursor prawo - naciśnięcie (nie trzymanie!) powoduje zawrócenie samolotu
Samolot leci sam więc używamy klawiszy tylko do korekcji jego wysokości/zmiany kierunku lotu
Klawisz akcji - strzał z karabinów
Shift - zrzut bomby (uwaga! bomba zrzuca się dopiero po chwili od naciśnięcia)
Klawisz anuluj - menu pauzy
Podczas chodzenia po bazie sterowanie jest takie jak w każdej innej grze, z tym że nie ma menu (aby wyjść z gry trzeba wybrać wyjście używając notesu w archiwum)

Znane bugi:
-Czasem podczas zawracania nasz samolot zawiśnie. Aby to naprawić wystarczy nacisnąć klawisz kierunku. Prawdopodobna przyczyna: Zbyt długie trzymanie któregoś kursora.
Jak temu zaradzić: Przy zawracaniu nacisnąć klawisz kierunku tylko jeden raz i nie naciskać nic innego aż samolot zawróci całkowicie.
-Czasem spotkamy tylko połówkę wrogiego samolotu. Aby to naprawić wystarczy to zestrzelić (dokładniej połówkę która z nami walczy). Przyczyna: prawdopodobnie zbyt częste używanie pauzy. Jak temu zaradzić: Nie używać pauzy zbyt często a tym bardziej w krótkich odstępach czasu.

--==DOWNLOAD LINK==--
http://www.mediafire.com/?t0npbxi50sra1v4
--==DOWNLOAD LINK==--
Gra powinna działać bez posiadania RPG Makera 2k3/ME
________________________
Znany jestem również jako Ska'ciu.
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
Hito wa mikake ni yoranu mono
 
 
 
Sabikku 




Nagrody:
UF i UFT2 Winner

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 428
Wysłany: Pon 11 Kwi, 2011 16:01
Grałem chyba kiedyś w jakieś tech-demo. Było świetne, aż zadziwiająco grywalne przy prostych założeniach i obsłudze.
Pytanie - od strony technicznej coś się zmieniło? To znaczy wiesz, kolejne misje = więcej samolotów, czy coś jeszcze?
 
 
 
AI-RPG


Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 152
Wysłany: Wto 12 Kwi, 2011 04:05
W końcu jakaś sprawdzona marka. Ile trzeba się było naczekać....
 
 
Sojita 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
5 gier

Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 24
Wysłany: Wto 12 Kwi, 2011 14:02
Sabikku napisał/a:
Pytanie - od strony technicznej coś się zmieniło? To znaczy wiesz, kolejne misje = więcej samolotów, czy coś jeszcze?


Tak, trudniejsze do zniszczenia wrogie okręty, więcej okrętów, czasem nowe, mocniejsze samoloty wroga. Choć nie ma tak że co kolejna misja to trudniejsza, czasem zdarzy się łatwiejsza i to nawet sporo ale ogólnie tendencja jest wzrostowa.
________________________
Znany jestem również jako Ska'ciu.
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
Hito wa mikake ni yoranu mono
 
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Wto 12 Kwi, 2011 19:17
Cytat:
Gra powinna działać bez posiadania RPG Makera 2k3/ME
Powinna ale nie działa :(. Może ja coś robię źle, włączam plik o nazwie "RPG_RT.exe" i wyskakuje okienko
http://img696.imageshack.us/img696/9546/dddddn.png
Zainstalować RTP czy jak?
________________________

 
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Wto 12 Kwi, 2011 19:28
No ja musiałem sobie zainstalować RPG Makera 2003, można go łatwo wygooglać...x/
 
 
Sojita 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
5 gier

Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 24
Wysłany: Wto 12 Kwi, 2011 19:46
Naprawiłem
DOWNLOAD
To jest link do sprawnej wersji.
Proszę o zmienienie linku w pierwszym poście na właściwy
Jeśli link nie działa proszę wszystko w adresie po www.mediafire.com/ zmienić na " ?t0npbxi50s ra1v4 " (bez spacji po s)
________________________
Znany jestem również jako Ska'ciu.
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
Hito wa mikake ni yoranu mono
 
 
 
AI-RPG


Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 152
Wysłany: Sro 13 Kwi, 2011 01:06
Przypominają mi trochę mojego ulubionego snesowego area 88 (PLANSZE nad różnymi miejscami jak ocean itp. ) i pcowego jets n guns (sposób strzelania), ale najbardziej co może się wydać dziwne (pod względem całych plansz - misje krótkie na zasadzie zniszcz itp. ) przypominają mi grę WINGS na snesa.



Okna wiadomości pomijałem chciałem szybko sprawdzić jak się w to gra. Jest całkiem nieźle jak na rpgmakera. Szkoda, że nie można pomijać całościowo tych sekwencji wiadomości z rozmowami i historyjką w końcu to dość prosta strzelana i nie każdego zainteresuje historia jeśli odpali grę z zamiarem postrzelania. Rozgrywka jest OK Gra się nieźle. Czy te kwestie pokazujące strategię wojenną były potrzebne - wg. mnie nie do końca.
 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Czw 14 Kwi, 2011 11:01
Super gra i bardzo ładna. Co prawda wysiadłem na pierwszym okręcie (kule z okrętu za szybko lecą i nie da się ich wyminąć), ale naprawdę dobra.

I weźcie mi teraz powiedzcie, że w 2k3 nie da się ładnej gry zrobić.
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Czw 14 Kwi, 2011 11:43
Gra prezentuje się świetnie. Co prawda miałam pewne wątpliwości włączając ją, bo wiedziałam, że będzie przesiąknięta militaryzmem ale... Fabuła niby prosta (subiektywnie ^^) ale komponująca się idealnie z myślą przewodnią projektu. Nie jestem fanką strzelanek, choć dawno temu, na pradawnej czarnej konsoli włączanej kilkoma drążkami grałam w "River Raid'a". Ty zrobiłeś walkę równie wciągającą. Przepraszam za przyrównanie ale jakoś mi się tak skojarzyło ^^. Trudność gry jest... niewygórowana, a sprzyja sprzyja to moim zdaniem grywalności. Trudne gry się wyłącza i usuwa. Jedyny element jaki mnie nieco irytuje, to wyśrodkowanie samolotu, co zmniejsza czas reakcji na ewentualny atak. Jednak i tak idzie strącić przeciwnika do morza ^^. Zmysł taktyka/żołniarza (właściwe wybrać ^^) masz już we krwi, przynajmniej ja to tak odbieram. Co tu jeszcze napisać... Giera nieprzeciętna, polecam!
PS Czytała Krystyna Czubówna ^^
________________________

 
 
 
Sojita 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
5 gier

Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 24
Wysłany: Czw 14 Kwi, 2011 18:06
Rave napisał/a:
Super gra i bardzo ładna. Co prawda wysiadłem na pierwszym okręcie (kule z okrętu za szybko lecą i nie da się ich wyminąć), ale naprawdę dobra.

I weźcie mi teraz powiedzcie, że w 2k3 nie da się ładnej gry zrobić.


Reve, okręty robią instant-hit (ale szanse mają 1 na 10). Po prostu trzymaj się wysoko, tam gdzie cię działa nie dosięgną a problemu nie będzie :p Poczytaj sobie podręcznik w archiwum!
Tam masz wyjaśnione jak latać aby nie spaść :p

Lartarin, gram trochę w symulatory samolotów z 2WŚ to mam pewne pojęcie o temacie i chciałem przez to dodać nieco realnych zasad walki do gry. Co do wyśrodkowania, cóż, dzięki temu wiemy kiedy ktoś wejdzie nam na ogon choć faktycznie może utrudnić unik pocisków z samolotu lecącego na nas. Ale, wystarczy słuchać czy ktoś do nas nie strzela aby ocenić czy powinniśmy się przygotować na czołówkę (jeśli mimo zmiany pułapu dalej słyszymy to terkotanie to pewnie wróg jest za nami). - taki mały hint :p
Przypominam też o istnieniu przydatnego (podobno) podręcznika w archiwum każdej bazy. I naprawdę się cieszę że ktoś w to zagrał/gra i że się gierka podoba :)
________________________
Znany jestem również jako Ska'ciu.
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
Hito wa mikake ni yoranu mono
 
 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Czw 14 Kwi, 2011 18:12
Lartarin, zgadzam się z twoim postem oprócz PS-a, bo w to nie uwierzę ;).

Wykryłem mały bug związany z przechodzeniem do/z menu. Otóż strzałka/ charset postaci miga przed zmianą ekranu. Wiem że to może się wydawać wadą makera że tak się dzieje i w istocie tak jest, ale ja znalazłem na to sposób. Otóż jest to taki mały kodzik:

<>Wyczyść ekran Zanika (czy jakie tam przejście chcesz)
<>Czekaj 0.2 Sek (0.1 za krótkie, sprawdzałem)
<>zmiana grafiki bohatera
<>teleport z przejściem ustawionym na brak (albo się to ustawia komendą wcześniej albo w samym okienku teleportu, nie pamiętam a nie chcę włączać makera)
<>Pokaż ekran Zanika (to samo przejście co w punkcie 1)

//edit: A podręcznik czytałem, tylko ciężko celować jak się okrętu nie widzi. Najlepiej zrób obrazkami jakieś strzałki pokazujące gdzie jest statek.
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
Prometherion 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 30
Wysłany: Czw 14 Kwi, 2011 20:02
Może teraz ja się wypowiem. Wg mnie robienie takich gier w Makerze jest absolutnie bezcelowe. Tego typu strzelanek i to w 100 razy lepszym wydaniu jest w sieci pełno. Ani to zabawne ani to ciekawe. Mnie takie gry zupełnie nie poruszają. Dla mnie Maker służyć powinien do robienia RPG-ów, których nie uświadczy się w necie zbyt dużo. Potrzeba nam na scenie dobrych RPG-ów a nie tego typu "gier". Tak jak wspomniałem, dla mnie tego typu produkcje robione w Makerze są "psu na budę".
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Czw 14 Kwi, 2011 20:26
Cytat:
Ale, wystarczy słuchać czy ktoś do nas nie strzela aby ocenić czy powinniśmy się przygotować na czołówkę (jeśli mimo zmiany pułapu dalej słyszymy to terkotanie to pewnie wróg jest za nami). - taki mały hint :p
Rzeczywiście, o niebo lepiej ^^.

Cytat:
Dla mnie Maker służyć powinien do robienia RPG-ów
Cytat:
Tak jak wspomniałem, dla mnie tego typu produkcje robione w Makerze są "psu na budę".


Na pewnym forum znalazłam opinię, na temat nie RM-owej produkcji.
Autor Prometherion
Cytat:
Właśnie ściągnąłem i pograłem w demko. Bez wątpienia jest to najlepsza nie-RPGowa produkcja spod rm. Na moim sprzęcie chodzi jak żyleta i mam 60fps. Nie wiem tylko jaka będzie trudność, sądząc po demku iście piekielna, alea właśnie to mi się podoba. Dołączam się do reszty i czekam.
Czyżby jakaś hipokryzja...
________________________

 
 
 
AI-RPG


Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 152
Wysłany: Czw 14 Kwi, 2011 22:42
Nie umiem przejść drugiej misji. Daliście radę ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene