Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Ayene
Czw 14 Kwi, 2011 10:12
Pomoc z nowym oknem ;]
Autor Wiadomość
Kumpel 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 78
Skąd: Ziemia
Wysłany: Sro 13 Kwi, 2011 15:00
Pomoc z nowym oknem ;]
Wszystko wyjaśnione na obrazku ;D
________________________
Już wkrótce Legend of Korra
 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Sro 13 Kwi, 2011 15:53
Takie buty.. :D
Jaki ma być ten pierścień?
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Kumpel 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 78
Skąd: Ziemia
Wysłany: Sro 13 Kwi, 2011 15:58
Obojętnie. Aby był ;D
________________________
Już wkrótce Legend of Korra
 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Sro 13 Kwi, 2011 16:12
Dobra... Jeszcze chwila..
Może być taki pierścień?
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Kumpel 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 78
Skąd: Ziemia
Wysłany: Sro 13 Kwi, 2011 16:13
Oczywiściee ; D
________________________
Już wkrótce Legend of Korra
 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Sro 13 Kwi, 2011 19:39
Trochę mi się zeszło... Ale proszę:
Spoiler:

Kod:
#=====================================================================
# Script by Melvin - www.ultimateam.pl
# Pierścień v 1.0
#=====================================================================
# Aby otworzyć okno, wywołaj skrypt:
# $scene = Scene_Zmiana.new
#=====================================================================
# Każdego charactersa i battlera należy wrzucić do odpowiednich
# folderów w katalogu 'Graphics'.
#=====================================================================
module Melvin
# Grafika charactersa po założeniu pierścienia: 
  GR1 = "characters"
# Grafika charactersa po zdjęciu pierścienia:   
  GR2 = "characters"
# Grafika battlera po założeniu pierścienia: 
  BT1 = "battlers"
# Grafika battlera po zdjęciu pierścienia: 
  BT2 = "battlers"
end
#=====================================================================
class Scene_Zmiana
  def initialize(menu_index = 0)
    @menu_index = menu_index
  end
  def main
     s1 = "Załóż"
     s2 = "Zdejmij"
    @command_window = Window_Zmiana.new(160, [s1, s2,])
    @command_window.index = @menu_index
    @zmiana_window = Window_Zmiana_Ring.new
    @zmiana_window.x = 0
    @zmiana_window.y = 0
    Graphics.transition
    loop do
      Graphics.update
      Input.update
      update
      if $scene != self
        break
      end
    end
    Graphics.freeze
    @command_window.dispose
    @zmiana_window.dispose
  end
  def update
    @command_window.update
    @zmiana_window.update
    if @command_window.active
      update_command
      return
    end
  end
begin
  def update_command
    if Input.trigger?(Input::B)
      $game_system.se_play($data_system.cancel_se)
      $scene = Scene_Map.new
      return
    end
    if Input.trigger?(Input::C)
      if $game_party.actors.size == 0 and @command_window.index < 4
        $game_system.se_play($data_system.buzzer_se)
        return
      end
      case @command_window.index
      when 0
       $game_system.se_play($data_system.decision_se)
       $game_actors[1].set_graphic(Melvin::GR1,0,Melvin::BT1,0)
       $game_player.refresh
       $scene = Scene_Map.new
      when 1
       $game_system.se_play($data_system.decision_se)
       $game_actors[1].set_graphic(Melvin::GR2,0,Melvin::BT2,0)
       $game_player.refresh
       $scene = Scene_Map.new       
      end
      return
    end
  end
end
end
class Window_Zmiana < Window_Selectable
  def initialize(width, commands)
    super(0, 0, width, commands.size * 32 + 32)
    @item_max = commands.size
    @commands = commands
    self.contents = Bitmap.new(width - 32, @item_max * 32)
    refresh
    self.index = 0
  end
  def refresh
    self.contents.clear
    for i in 0...@item_max
      draw_item(i, normal_color)
    end
  end
  def draw_item(index, color)
    self.contents.font.color = color
    rect = Rect.new(4, 32 * index, self.contents.width - 8, 32)
    self.contents.fill_rect(rect, Color.new(0, 0, 0, 0))
    self.contents.draw_text(rect, @commands[index])
  end
  def disable_item(index)
    draw_item(index, disabled_color)
  end
end
class Window_Zmiana_Ring < Window_Base
  def initialize
    super(0, 0, 640, 480)
    self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
    refresh
  end
  def refresh
    self.contents.clear
    self.contents.blt(100, 60, RPG::Cache.picture("ring.png"), Rect.new(0, 0, 300, 300), 255)
  end
end



Wszystko masz w konfiguracji na początku skryptu.

Do folderu Pictures wrzuć plik o nazwie ring.png.
Np ten:
Spoiler:


Mogło być lepiej...



Jakby coś poprawić to pisz.
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Kumpel 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 78
Skąd: Ziemia
Wysłany: Sro 13 Kwi, 2011 19:50
Dzieki ;D bedziesz w craditsach!
________________________
Już wkrótce Legend of Korra
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene