Ogłoszenie
Administracja Forum
Przesunięty przez: Ayene Czw 14 Kwi, 2011 10:12
Pomoc z nowym oknem ;]
Autor
Wiadomość
Kumpel
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 78 Skąd: Ziemia
Wysłany: Sro 13 Kwi, 2011 15:00
Pomoc z nowym oknem ;]
Wszystko wyjaśnione na obrazku ;D
________________________ Już wkrótce Legend of Korra
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
Wysłany: Sro 13 Kwi, 2011 15:53
Takie buty.. :D
Jaki ma być ten pierścień?
________________________ MelvinClass:
Kumpel
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 78 Skąd: Ziemia
Wysłany: Sro 13 Kwi, 2011 15:58
Obojętnie. Aby był ;D
________________________ Już wkrótce Legend of Korra
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
Wysłany: Sro 13 Kwi, 2011 16:12
Dobra... Jeszcze chwila..
Może być taki pierścień?
________________________ MelvinClass:
Kumpel
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 78 Skąd: Ziemia
Wysłany: Sro 13 Kwi, 2011 16:13
Oczywiściee ; D
________________________ Już wkrótce Legend of Korra
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
Wysłany: Sro 13 Kwi, 2011 19:39
Trochę mi się zeszło... Ale proszę:
Spoiler:
Kod: #=====================================================================
# Script by Melvin - www.ultimateam.pl
# Pierścień v 1.0
#=====================================================================
# Aby otworzyć okno, wywołaj skrypt:
# $scene = Scene_Zmiana.new
#=====================================================================
# Każdego charactersa i battlera należy wrzucić do odpowiednich
# folderów w katalogu 'Graphics'.
#=====================================================================
module Melvin
# Grafika charactersa po założeniu pierścienia:
GR1 = "characters"
# Grafika charactersa po zdjęciu pierścienia:
GR2 = "characters"
# Grafika battlera po założeniu pierścienia:
BT1 = "battlers"
# Grafika battlera po zdjęciu pierścienia:
BT2 = "battlers"
end
#=====================================================================
class Scene_Zmiana
def initialize(menu_index = 0)
@menu_index = menu_index
end
def main
s1 = "Załóż"
s2 = "Zdejmij"
@command_window = Window_Zmiana.new(160, [s1, s2,])
@command_window.index = @menu_index
@zmiana_window = Window_Zmiana_Ring.new
@zmiana_window.x = 0
@zmiana_window.y = 0
Graphics.transition
loop do
Graphics.update
Input.update
update
if $scene != self
break
end
end
Graphics.freeze
@command_window.dispose
@zmiana_window.dispose
end
def update
@command_window.update
@zmiana_window.update
if @command_window.active
update_command
return
end
end
begin
def update_command
if Input.trigger?(Input::B)
$game_system.se_play($data_system.cancel_se)
$scene = Scene_Map.new
return
end
if Input.trigger?(Input::C)
if $game_party.actors.size == 0 and @command_window.index < 4
$game_system.se_play($data_system.buzzer_se)
return
end
case @command_window.index
when 0
$game_system.se_play($data_system.decision_se)
$game_actors[1].set_graphic(Melvin::GR1,0,Melvin::BT1,0)
$game_player.refresh
$scene = Scene_Map.new
when 1
$game_system.se_play($data_system.decision_se)
$game_actors[1].set_graphic(Melvin::GR2,0,Melvin::BT2,0)
$game_player.refresh
$scene = Scene_Map.new
end
return
end
end
end
end
class Window_Zmiana < Window_Selectable
def initialize(width, commands)
super(0, 0, width, commands.size * 32 + 32)
@item_max = commands.size
@commands = commands
self.contents = Bitmap.new(width - 32, @item_max * 32)
refresh
self.index = 0
end
def refresh
self.contents.clear
for i in 0...@item_max
draw_item(i, normal_color)
end
end
def draw_item(index, color)
self.contents.font.color = color
rect = Rect.new(4, 32 * index, self.contents.width - 8, 32)
self.contents.fill_rect(rect, Color.new(0, 0, 0, 0))
self.contents.draw_text(rect, @commands[index])
end
def disable_item(index)
draw_item(index, disabled_color)
end
end
class Window_Zmiana_Ring < Window_Base
def initialize
super(0, 0, 640, 480)
self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
refresh
end
def refresh
self.contents.clear
self.contents.blt(100, 60, RPG::Cache.picture("ring.png"), Rect.new(0, 0, 300, 300), 255)
end
end
Wszystko masz w konfiguracji na początku skryptu.
Do folderu Pictures wrzuć plik o nazwie ring.png.
Np ten:
Spoiler:
Mogło być lepiej...
Jakby coś poprawić to pisz.
________________________ MelvinClass:
Kumpel
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 78 Skąd: Ziemia
Wysłany: Sro 13 Kwi, 2011 19:50
Dzieki ;D bedziesz w craditsach!
________________________ Już wkrótce Legend of Korra
Nie możesz pisać nowych tematówNie możesz odpowiadać w tematachNie możesz zmieniać swoich postówNie możesz usuwać swoich postówNie możesz głosować w ankietachNie możesz załączać plików na tym forumMożesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku