Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sob 30 Kwi, 2011 11:01
Przerobienie skryptu Prośba!!! :]
Autor Wiadomość
raffallo 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 51
Skąd: Chełm
Wysłany: Sro 27 Kwi, 2011 17:49
Przerobienie skryptu Prośba!!! :]
Witam was.
Do tej pory korzystałem z paru skryptów, a dziś znalazłem kolejny, tylko że gdy go ustawiam i włączam grę testową to wyskakuje błąd że coś jest źle w tych co wcześniej miałem, a bez niego było dobrze....

To jest skrypt który dodałem dzisiaj:
Kod:
#==============================================================================
#  Scene_Zadania
#------------------------------------------------------------------------------
#  Dziennik zadań by Melvin (v1.5)
#==============================================================================
#                           Konfiguracja
module MOG
# Blokada okna.
  MPPA = false # false - okno włączone
               # true - okno wyłączone
               
# Przełącznik odpowiadający za włączanie/wyłączanie okna
  MPPAP = 1

# Klawisz odpowiadający za pokazywanie okna
  MPINP1 = Input::F5

# Klawisz odpowiadający za chowanie okna
  MPINP2 = Input::F5
               
# Nazwa czcionki w oknie
  MPFONT1 = "Times New Roman"

# Rozmiar czcionki w oknie
  MPFONT2 = 22

# Windowskin okna
  MPWIN = "001-blue01"
 
# Przezroczystość okna
  MPOPC = 255

# Szybkość wjazdowa okna
  MPXYW = 40

# Szybkość wyjazdowa okna
  MPXYE = 20

# Pozycja okna
# 0 - Górny prawy róg (Wjazd z lewej strony)
# 1 - Dolny prawy róg (Wjazd z lewej strony)
# 2 - Górny lewy róg (Wjazd z lewej strony)
# 3 - Dolny lewy róg (Wjazd z lewej strony)
# 4 - Na środku
# 5 - Pełny ekran
# 6 - Pełny ekran i brak animacji wjazdowej
# 7 - Dowolnie
  MPNMPS = 5
# Zmiana współrzędnych jeśli wybrano 7
  if MOG::MPNMPS == 7
    MPXYP1 = -320  # Pozycja X początkowa okna
    MPXYP2 = 0     # Pozycja Y początkowa okna
    MPXYP3 = 320   # Pozycja X wjeżdżającego okna (Wjazd)
    MPXYP4 = 320   # Pozycja X wjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
    MPXYP5 = -320  # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Wyjazd)
    MPXYP6 = -320  # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
    MPIR1 = 160    # Pozycja okna X
    MPIR2 = 120    # Pozycja okna Y
    MPIR3 = 320    # Szerokość okna
    MPIR4 = 240    # Wysokość okna
  end
#                              Koniec
end

  if MOG::MPNMPS == 0
    MPXYP1 = -320  # Pozycja X początkowa okna
    MPXYP2 = 0     # Pozycja Y początkowa okna
    MPXYP3 = 320   # Pozycja X wjeżdżającego okna (Wjazd)
    MPXYP4 = 320   # Pozycja X wjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
    MPXYP5 = -320  # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Wyjazd)
    MPXYP6 = -320  # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
    MPIR1 = 160    # Pozycja okna X
    MPIR2 = 120    # Pozycja okna Y
    MPIR3 = 320    # Szerokość okna
    MPIR4 = 240    # Wysokość okna
  end
  if MOG::MPNMPS == 1
    MPXYP1 = -320  # Pozycja X początkowa okna
    MPXYP2 = 240   # Pozycja Y początkowa okna
    MPXYP3 = 320   # Pozycja X wjeżdżającego okna (Wjazd)
    MPXYP4 = 320   # Pozycja X wjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
    MPXYP5 = -320  # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Wyjazd)
    MPXYP6 = -320  # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
    MPIR1 = 160    # Pozycja okna X
    MPIR2 = 120    # Pozycja okna Y
    MPIR3 = 320    # Szerokość okna
    MPIR4 = 240    # Wysokość okna
  end
  if MOG::MPNMPS == 2
    MPXYP1 = -320  # Pozycja X początkowa okna
    MPXYP2 = 0     # Pozycja Y początkowa okna
    MPXYP3 = 0     # Pozycja X wjeżdżającego okna (Wjazd)
    MPXYP4 = 0     # Pozycja X wjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
    MPXYP5 = -320  # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Wyjazd)
    MPXYP6 = -320  # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
    MPIR1 = 160    # Pozycja okna X
    MPIR2 = 120    # Pozycja okna Y
    MPIR3 = 320    # Szerokość okna
    MPIR4 = 240    # Wysokość okna
  end
  if MOG::MPNMPS == 3
    MPXYP1 = -320  # Pozycja X początkowa okna
    MPXYP2 = 240   # Pozycja Y początkowa okna
    MPXYP3 = 0     # Pozycja X wjeżdżającego okna (Wjazd)
    MPXYP4 = 0     # Pozycja X wjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
    MPXYP5 = -320  # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Wyjazd)
    MPXYP6 = -320  # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
    MPIR1 = 160    # Pozycja okna X
    MPIR2 = 120    # Pozycja okna Y
    MPIR3 = 320    # Szerokość okna
    MPIR4 = 240    # Wysokość okna
  end
  if MOG::MPNMPS == 4
    MPXYP1 = -320  # Pozycja X początkowa okna
    MPXYP2 = 120   # Pozycja Y początkowa okna
    MPXYP3 = 140   # Pozycja X wjeżdżającego okna (Wjazd)
    MPXYP4 = 140   # Pozycja X wjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
    MPXYP5 = -320  # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Wyjazd)
    MPXYP6 = -320  # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
    MPIR1 = 160    # Pozycja okna X
    MPIR2 = 120    # Pozycja okna Y
    MPIR3 = 320    # Szerokość okna
    MPIR4 = 240    # Wysokość okna
  end
  if MOG::MPNMPS == 5
    MPXYP1 = -640  # Pozycja X początkowa okna
    MPXYP2 = 0     # Pozycja Y początkowa okna
    MPXYP3 = 0     # Pozycja X wjeżdżającego okna (Wjazd)
    MPXYP4 = 0     # Pozycja X wjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
    MPXYP5 = -640  # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Wyjazd)
    MPXYP6 = -640  # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
    MPIR1 = 0      # Pozycja okna X
    MPIR2 = 0      # Pozycja okna Y
    MPIR3 = 640    # Szerokość okna
    MPIR4 = 480    # Wysokość okna
  end
  if MOG::MPNMPS == 6
    MPXYP1 = 0     # Pozycja X początkowa okna
    MPXYP2 = 0     # Pozycja Y początkowa okna
    MPXYP3 = 0     # Pozycja X wjeżdżającego okna (Wjazd)
    MPXYP4 = 0     # Pozycja X wjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
    MPXYP5 = 0     # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Wyjazd)
    MPXYP6 = 0     # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
    MPIR1 = 0      # Pozycja okna X
    MPIR2 = 0      # Pozycja okna Y
    MPIR3 = 640    # Szerokość okna
    MPIR4 = 480    # Wysokość okna
  end
#-----------------------------------------------------------------------------
# class Scene_Map
#-----------------------------------------------------------------------------
class Scene_Map
  def main
    @spriteset = Spriteset_Map.new
    @message_window = Window_Message.new
    Graphics.transition
    loop do
    if $game_switches[MOG::MPPAP] == MOG::MPPA
     if Input.trigger?(MOG::MPINP1)
       $scene = Scene_Zadania.new
     end
    end
      Graphics.update
      Input.update
      update
      if $scene != self
        break
      end
    end
    Graphics.freeze
    @spriteset.dispose
    @message_window.dispose
    if $scene.is_a?(Scene_Title)
      Graphics.transition
      Graphics.freeze
    end
  end
end
#-----------------------------------------------------------------------------
# class Scene_Zadania
#-----------------------------------------------------------------------------
class Scene_Zadania
  def main
    @zadania = Window_Zadania.new
    $game_system.se_play($data_system.decision_se)
    @zadania.x = MPXYP1
    @zadania.y = MPXYP2
    @spriteset = Spriteset_Map.new
    @appearing = true
    @disappearing = false
    Graphics.transition
    loop do
      Graphics.update
      Input.update
      update
      if $scene != self
        break
      end
    end
    Graphics.freeze
    @zadania.dispose
    @spriteset.dispose
    end
  def appear
    @zadania.x += MOG::MPXYW if @zadania.x < MPXYP3
    if @zadania.x == MPXYP4
      @appearing = false
    end
  end
  def disappear
    @zadania.x -= MOG::MPXYE if @zadania.x > MPXYP5
    if @zadania.x == MPXYP6
      $scene = Scene_Map.new
    end
  end
  def update
    if @appearing
      appear
    end
    if @disappearing
      disappear
    end
    @zadania.update
    @spriteset.update
   if $game_switches[MOG::MPPAP] == MOG::MPPA
    if Input.trigger?(MOG::MPINP2)
      $game_system.se_play($data_system.cancel_se)
      @disappearing = true
    end
   end
  end
end
#-----------------------------------------------------------------------------
# class Window_Zadania
#-----------------------------------------------------------------------------
class Window_Zadania < Window_Base
  def initialize (x = MPIR1, y = MPIR2, width = MPIR3, height = MPIR4)
    super(x, y, width, height)
    self.windowskin = RPG::Cache.windowskin(MOG::MPWIN)
    self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
    self.contents.font.name = MOG::MPFONT1
    self.contents.font.size = MOG::MPFONT2
    self.back_opacity = MOG::MPOPC
    refresh
  end
  def refresh
     self.contents.draw_text(0, 0, 640, 32, "Zadania", 1)
   if $game_variables[1] == 5
     self.contents.draw_text(0, 0, 640, 64, "Mięso dla Unila - Ukończone", 1)
   else
     self.contents.draw_text(0, 0, 640, 64, "Mięso dla Unila - Nieukończone", 0)
   end
   if $game_variables[2] == 1
     self.contents.draw_text(0, 0, 640, 96, "Siekierka dla drwala Tomaszka - Ukończone", 1)
   else
     self.contents.draw_text(0, 0, 640, 96, "Siekierka dla drwala Tomaszka - Nieukończone", 1)
   end
   if $game_variables[3] == 1
     self.contents.draw_text(0, 0, 640, 128, "Pozbyć się szczurów ze studni - Ukończone", 1)
   else
     self.contents.draw_text(0, 0, 640, 128, "Pozbyć się szczurów ze studni - Nieukończone", 1)
   end
   if $game_variables[4] == 1
     self.contents.draw_text(0, 0, 640, 160, "4 Zadanie - Ukończone", 1)
   else
     self.contents.draw_text(0, 0, 640, 160, "4 Zadanie - Nieukończone", 1)
   end
   if $game_variables[5] == 1
     self.contents.draw_text(0, 0, 640, 192, "5 Zadanie - Ukończone", 1)
   else
     self.contents.draw_text(0, 0, 640, 192, "5 Zadanie - Nieukończone", 1)
   end
   if $game_variables[6] == 1
     self.contents.draw_text(0, 0, 640, 224, "6 Zadanie - Ukończone", 1)
   else
     self.contents.draw_text(0, 0, 640, 224, "6 Zadanie - Nieukończone", 1)
   end
   if $game_variables[7] == 1
     self.contents.draw_text(0, 0, 640, 256, "7 Zadanie - Ukończone", 1)
   else
     self.contents.draw_text(0, 0, 640, 256, "7 Zadanie - Nieukończone", 1)
   end
   if $game_variables[8] == 1
     self.contents.draw_text(0, 0, 640, 288, "8 Zadanie - Ukończone", 1)
   else
     self.contents.draw_text(0, 0, 640, 288, "8 Zadanie - Nieukończone", 1)
   end
   if $game_variables[9] == 1
     self.contents.draw_text(0, 0, 640, 320, "9 Zadanie - Ukończone", 1)
   else
     self.contents.draw_text(0, 0, 640, 320, "9 Zadanie - Nieukończone", 1)
   end
   if $game_variables[10] == 1
     self.contents.draw_text(0, 0, 640, 352, "10 Zadanie - Ukończone", 1)
   else
     self.contents.draw_text(0, 0, 640, 352, "10 Zadanie - Nieukończone", 1)
   end
 end
end



A tu są które używałem wcześniej i są sprawdzone:

HUD Ekwipunku z tego forum :
Kod:
#==============================================================================
# MOG MPW Equip V1.1  /   HUD Ekwipunku XP         
#==============================================================================
# Autor: Moghunter   
#==============================================================================
# Tłumaczenie: Ayene   
#==============================================================================
# Skrypt wyświetla na mapie HUD z ekwipunkiem.
# Instalacja: Umieść skrypt nad Main.
#==============================================================================

if true # True = wyświetla HUD / False = nie wyświetla

module MOG
  # Przełącznik, kontrolujący wyświetlanie HUD
  EQPMAPVIS = 5

  # Przezroczystość okna HUD
  EQPMAPOPA = 0

  # Okno
  EQPMAPSKIN = "001-Blue01"

  # Położenie HUD - współrzędne x i y
  EQPMAPX = 410 # współrzędna x
  EQPMAPY = 390 # współrzędna y
end

$mogscript = {} if $mogscript == nil
$mogscript["mpequip"] = true

#==============================================================================
# Window_Base
#==============================================================================
class Window_Base < Window
  def draw_equip_map(item, x, y)
    if item == nil
      return
    end
    bitmap = RPG::Cache.icon(item.icon_name)
    self.contents.blt(x + 3, y + 34, bitmap, Rect.new(0, 0, 24, 24))
  end
  def draw_mequip(x, y)
    mequip = RPG::Cache.picture("Mequip")   
    cw = mequip.width
    ch = mequip.height
    src_rect = Rect.new(0, 0, cw, ch)
    self.contents.blt(x , y - ch + 65 ,mequip, src_rect)
  end
end

#==============================================================================
# Window_Equip_Map
#==============================================================================
class Window_Equipmap < Window_Base
  def initialize(actor)
    super(0, 0, 190, 100)
    self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
    self.opacity = MOG::EQPMAPOPA
    self.windowskin = RPG::Cache.windowskin(MOG::EQPMAPSKIN)
    @actor = actor
    refresh
  end
  def refresh
    self.contents.clear
    draw_mequip(0,0)
    @data = []
    @data.push($data_weapons[@actor.weapon_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor1_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor2_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor3_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor4_id])
    self.contents.font.color = system_color
    draw_equip_map(@data[0], 32 * 0, 0)
    draw_equip_map(@data[1], 32 * 1, 0)
    draw_equip_map(@data[2], 32 * 2, 0)
    draw_equip_map(@data[3], 32 * 3, 0)
    draw_equip_map(@data[4], 32 * 4, 0)
  end
end

#==============================================================================
# Scene_Map
#==============================================================================
class Scene_Map
  alias mog8_main main
  def main
    @actor = $game_party.actors[0]
    @eqmap = Window_Equipmap.new(@actor)
    @eqmap.x = MOG::EQPMAPX
    @eqmap.y = MOG::EQPMAPY
    if $game_switches[MOG::EQPMAPVIS] == false
      @eqmap.visible = true
    else
      @eqmap.visible = false     
    end     
    mog8_main
    @eqmap.dispose
  end
 
  alias mog8_update update
  def update
    if $game_switches[MOG::EQPMAPVIS] == false
      @eqmap.visible = true
    else
      @eqmap.visible = false     
    end
    if $eref == true
      @eqmap.refresh
      $eref = false
    end
    mog8_update
  end
end

#==============================================================================
# Game_Map
#==============================================================================
class Game_Map
  attr_accessor :eref
end

class Interpreter
  def eref
    $eref = true
  end
  alias mog319ref command_319
  def command_319
    eref
    return mog319ref
  end
end
end


Nazwa lokacji na mapie też z tego forum jak dobrze pamiętam:
Kod:
# Nazwa Lokacji
# W pictures wrzuć obrazek o nazwie NazwaMapy, a jak nie wrzucisz to też
# będzie wporzo ^@^
#_______________________________________________________________________________
# By Moghunter edited by Lartarin the Super Świnka ^@^
#_______________________________________________________________________________
module MOG
#Font Name.
MPFONT = "Comic Sans MS"
#Zanik true/false
MPNMFD = true
#Zanik
MPNMTM = 10
#Pozycja obrazka
# 0 = Górny lewy
# 1 = Dolny lewy
# 2 = Górny prawy
# 3 = Dolny prawy
MPNMPS = 2
# Nr przełącznika wyłączającego/włączającego nazwę lokacji
WM_SWITCH_VIS_DISABLE = 15
end
#_________________________________________________
$mogscript = {} if $mogscript == nil
$mogscript["Location_Name"] = true

class Game_System
attr_accessor :fdtm
attr_accessor :mpnm_x
attr_accessor :mpnm_y
alias mog24_initialize initialize
def initialize
mog24_initialize
@fdtm = 255 + 40 * MOG::MPNMTM
if MOG::MPNMPS == 0
@mpnm_x = -300
@mpnm_y = 0
elsif MOG::MPNMPS == 1
@mpnm_x = -300
@mpnm_y = 380
elsif MOG::MPNMPS == 2
@mpnm_x = 640
@mpnm_y = 0
else
@mpnm_x = 640
@mpnm_y = 380
end
end
def mpnm_x
return @mpnm_x
end
def mpnm_y
return @mpnm_y
end
def fdtm
if @fdtm <= 0
@fdtm = 0
end
return @fdtm
end
end

class Game_Map
attr_reader   :map_id
def mpname
$mpname = load_data("Data/MapInfos.rxdata")
$mpname[@map_id].name
end
end

class Window_Base < Window
def nd_mapic
mapic = RPG::Cache.picture("")     
end
def draw_mpname(x,y)
mapic = RPG::Cache.picture("NazwaMapy") rescue nd_mapic   
cw = mapic.width
ch = mapic.height
src_rect = Rect.new(0, 0, cw, ch)
self.contents.blt(x , y - ch + 65, mapic, src_rect)
self.contents.font.name = MOG::MPFONT
self.contents.font.size = 22
self.contents.font.bold = true
self.contents.font.color = Color.new(0,0,0,255)
self.contents.draw_text(x + 76, y + 27, 110, 32, $game_map.mpname.to_s,1)
self.contents.font.color = Color.new(255,255,255,255)
self.contents.draw_text(x + 75, y + 26, 110, 32, $game_map.mpname.to_s,1)
end
end

class Mpname < Window_Base
def initialize
super($game_system.mpnm_x, $game_system.mpnm_y, 250, 100)
self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
self.opacity = 0
refresh
end
def refresh
self.contents.clear
draw_mpname(10,0)   
end
end

class Scene_Map
alias mog24_main main
def main
@mpnm = Mpname.new
@mpnm.contents_opacity = $game_system.fdtm
if $game_switches[MOG::WM_SWITCH_VIS_DISABLE] == false
@mpnm.visible = true
else
@mpnm.visible = false
end
mog24_main
@mpnm.dispose
end
alias mog24_update update
def update
mog24_update
$game_system.mpnm_x = @mpnm.x
$game_system.mpnm_y = @mpnm.y
if $game_switches[MOG::WM_SWITCH_VIS_DISABLE] == true or $game_system.fdtm <= 0
@mpnm.visible = false
else
@mpnm.visible = true
end
if MOG::MPNMPS == 0 or MOG::MPNMPS == 1
if @mpnm.x < 0
   @mpnm.x += 8
elsif @mpnm.x >= 0
   @mpnm.x = 0
end   
else
if @mpnm.x > 400
   @mpnm.x -= 8
elsif @mpnm.x <= 400
   @mpnm.x = 400
end     
end
@mpnm.contents_opacity = $game_system.fdtm
if MOG::MPNMFD == true
$game_system.fdtm -= 3
end
end
alias mog24_transfer_player transfer_player
def transfer_player
mog24_transfer_player
if MOG::MPNMPS == 0
$game_system.mpnm_x = -300
$game_system.mpnm_y = 0
elsif MOG::MPNMPS == 1
$game_system.mpnm_x = -300
$game_system.mpnm_y = 380
elsif MOG::MPNMPS == 2
$game_system.mpnm_x = 640
$game_system.mpnm_y = 0
else
$game_system.mpnm_x = 640
$game_system.mpnm_y = 380
end
@mpnm.y = $game_system.mpnm_y
@mpnm.x = $game_system.mpnm_x
$game_system.fdtm = 255 + 40 * MOG::MPNMTM
@mpnm.refresh
end
end


I paski HP i MP ( o przy okazji może mi ktoś do tego skryptu dorobić takie coś że jeszcze pod tymi dwoma paskami co tam są będzie jeszce pasek expa na tej samej zasadze?? ) :
Kod:
class Spriteset_Map
alias nk92_pasek_initialize initialize
alias nk92_pasek_update update
alias nk92_dispose dispose
def initialize
@pasek = Sprite.new
@pasek.bitmap = Bitmap.new(32,9)
@pasek.x = $game_player.screen_x - 16
@pasek.y = $game_player.screen_y - 64
@pasek.z = $game_player.screen_z + 1
rysuj_pasek
nk92_pasek_initialize
end
def update
nk92_pasek_update
@pasek.x = $game_player.screen_x - 16
@pasek.y = $game_player.screen_y - 64
@pasek.z = $game_player.screen_z + 1
rysuj_pasek
end
def dispose
nk92_dispose
@pasek.bitmap.dispose
@pasek.dispose
end
def rysuj_pasek
@pasek.bitmap.clear
@pasek.bitmap.fill_rect(0,0,32,9, Color.new(255,255,255))
@pasek.bitmap.fill_rect(1,1,30,3, Color.new(5,5,5))
@pasek.bitmap.fill_rect(1,5,30,3, Color.new(5,5,5))
zycie = 30 * $game_party.actors[0].hp / $game_party.actors[0].maxhp
@pasek.bitmap.fill_rect(1,1,zycie,3, Color.new(255,64,64))
magia = 30 * $game_party.actors[0].sp / $game_party.actors[0].maxsp
@pasek.bitmap.fill_rect(1,5,magia,3, Color.new(64,64,255))
end
end


No i chyba tyle .
________________________
Mój projekt:
-Free Spirits (Demo) - 65% ukończenia
-Free Spirits (Full) - około 3% ukończenia
Maping-3%
Skrypty-33%
Questy-2%
Obmyślona gra-40%
Fabuła-1% :]

Poszukuję kogoś do pomocy przy układaniu dialogów jak i robienia grafiki w pixelarcie (chodzi tu głównie o chary roślin, grzybów, i innych naturalnych przedmiotów, które można wyłożyć na mapie)


Poszukuję Administracji i Moderatorów do strony : www.enaruto-x.cba.pl
Wcześniej : www.enaruto-x.yoyo.pl
 
 
shiwt 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 131
Skąd: z Polski
Wysłany: Sro 27 Kwi, 2011 18:41
W której linijce pojawia ci się błąd?
________________________

http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=6177

http://www.ultimateam.pl/...p?p=61308#61308

http://www.ultimateam.pl/...p?p=73767#73767
 
 
raffallo 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 51
Skąd: Chełm
Wysłany: Sro 27 Kwi, 2011 19:10
W Hudie ekwipunku w linijce 104, a w Nazwie Lokacji w 120 ......
A jak z przerobieniem Pasków HP i MP żeby był jeszcze pasek EXPa??:]
________________________
Mój projekt:
-Free Spirits (Demo) - 65% ukończenia
-Free Spirits (Full) - około 3% ukończenia
Maping-3%
Skrypty-33%
Questy-2%
Obmyślona gra-40%
Fabuła-1% :]

Poszukuję kogoś do pomocy przy układaniu dialogów jak i robienia grafiki w pixelarcie (chodzi tu głównie o chary roślin, grzybów, i innych naturalnych przedmiotów, które można wyłożyć na mapie)


Poszukuję Administracji i Moderatorów do strony : www.enaruto-x.cba.pl
Wcześniej : www.enaruto-x.yoyo.pl
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Sro 27 Kwi, 2011 21:11
Spróbuj przesunąć mój skrypt po Twoich skryptach - albo na początek - tuż po main.
A tak poza tym to ten mój skrypt jest słaby :-P zobacz Dziennik zadań v4.0. Chyba tu jest ale nie wiem. Na pewno jest na rmxp.pl

Pzdr
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
raffallo 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 51
Skąd: Chełm
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011 20:25
Dzięki działa tylko jest problem ponieważ ja ten kod dopasowałem do moich potrzeb żeby był wyświetlany na całej stronie a questy na środku tej strony lecz gdy używam teraz nazwę lokacji i HUD ekwipunku coś się pewnie dzieje z kodem w dzienniku zadań i tekst 1 i 2 zadania jest przesunięty w bok ( lewo )
________________________
Mój projekt:
-Free Spirits (Demo) - 65% ukończenia
-Free Spirits (Full) - około 3% ukończenia
Maping-3%
Skrypty-33%
Questy-2%
Obmyślona gra-40%
Fabuła-1% :]

Poszukuję kogoś do pomocy przy układaniu dialogów jak i robienia grafiki w pixelarcie (chodzi tu głównie o chary roślin, grzybów, i innych naturalnych przedmiotów, które można wyłożyć na mapie)


Poszukuję Administracji i Moderatorów do strony : www.enaruto-x.cba.pl
Wcześniej : www.enaruto-x.yoyo.pl
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011 23:06
Coś schrzaniłeś...
Zrób wszystko jeszcze raz i pokombinuj.. Ja już nie pamiętam co tam pisałem, więc Ci chyba za wiele nie pomogę :-P
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
raffallo 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 51
Skąd: Chełm
Wysłany: Pią 29 Kwi, 2011 20:45
Już wiem co Dzięks:]
Temat do zamknięcia
________________________
Mój projekt:
-Free Spirits (Demo) - 65% ukończenia
-Free Spirits (Full) - około 3% ukończenia
Maping-3%
Skrypty-33%
Questy-2%
Obmyślona gra-40%
Fabuła-1% :]

Poszukuję kogoś do pomocy przy układaniu dialogów jak i robienia grafiki w pixelarcie (chodzi tu głównie o chary roślin, grzybów, i innych naturalnych przedmiotów, które można wyłożyć na mapie)


Poszukuję Administracji i Moderatorów do strony : www.enaruto-x.cba.pl
Wcześniej : www.enaruto-x.yoyo.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene