Ogłoszenie |
Administracja Forum
|
Zamknięty przez: Ayene Sob 30 Kwi, 2011 11:01 |
Przerobienie skryptu Prośba!!! :] |
Autor |
Wiadomość |
raffallo
Preferowany:
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Sty 2011 Posty: 51 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Sro 27 Kwi, 2011 17:49
|
|
Przerobienie skryptu Prośba!!! :]
|
Witam was.
Do tej pory korzystałem z paru skryptów, a dziś znalazłem kolejny, tylko że gdy go ustawiam i włączam grę testową to wyskakuje błąd że coś jest źle w tych co wcześniej miałem, a bez niego było dobrze....
To jest skrypt który dodałem dzisiaj:
Kod: | #==============================================================================
# Scene_Zadania
#------------------------------------------------------------------------------
# Dziennik zadań by Melvin (v1.5)
#==============================================================================
# Konfiguracja
module MOG
# Blokada okna.
MPPA = false # false - okno włączone
# true - okno wyłączone
# Przełącznik odpowiadający za włączanie/wyłączanie okna
MPPAP = 1
# Klawisz odpowiadający za pokazywanie okna
MPINP1 = Input::F5
# Klawisz odpowiadający za chowanie okna
MPINP2 = Input::F5
# Nazwa czcionki w oknie
MPFONT1 = "Times New Roman"
# Rozmiar czcionki w oknie
MPFONT2 = 22
# Windowskin okna
MPWIN = "001-blue01"
# Przezroczystość okna
MPOPC = 255
# Szybkość wjazdowa okna
MPXYW = 40
# Szybkość wyjazdowa okna
MPXYE = 20
# Pozycja okna
# 0 - Górny prawy róg (Wjazd z lewej strony)
# 1 - Dolny prawy róg (Wjazd z lewej strony)
# 2 - Górny lewy róg (Wjazd z lewej strony)
# 3 - Dolny lewy róg (Wjazd z lewej strony)
# 4 - Na środku
# 5 - Pełny ekran
# 6 - Pełny ekran i brak animacji wjazdowej
# 7 - Dowolnie
MPNMPS = 5
# Zmiana współrzędnych jeśli wybrano 7
if MOG::MPNMPS == 7
MPXYP1 = -320 # Pozycja X początkowa okna
MPXYP2 = 0 # Pozycja Y początkowa okna
MPXYP3 = 320 # Pozycja X wjeżdżającego okna (Wjazd)
MPXYP4 = 320 # Pozycja X wjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
MPXYP5 = -320 # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Wyjazd)
MPXYP6 = -320 # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
MPIR1 = 160 # Pozycja okna X
MPIR2 = 120 # Pozycja okna Y
MPIR3 = 320 # Szerokość okna
MPIR4 = 240 # Wysokość okna
end
# Koniec
end
if MOG::MPNMPS == 0
MPXYP1 = -320 # Pozycja X początkowa okna
MPXYP2 = 0 # Pozycja Y początkowa okna
MPXYP3 = 320 # Pozycja X wjeżdżającego okna (Wjazd)
MPXYP4 = 320 # Pozycja X wjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
MPXYP5 = -320 # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Wyjazd)
MPXYP6 = -320 # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
MPIR1 = 160 # Pozycja okna X
MPIR2 = 120 # Pozycja okna Y
MPIR3 = 320 # Szerokość okna
MPIR4 = 240 # Wysokość okna
end
if MOG::MPNMPS == 1
MPXYP1 = -320 # Pozycja X początkowa okna
MPXYP2 = 240 # Pozycja Y początkowa okna
MPXYP3 = 320 # Pozycja X wjeżdżającego okna (Wjazd)
MPXYP4 = 320 # Pozycja X wjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
MPXYP5 = -320 # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Wyjazd)
MPXYP6 = -320 # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
MPIR1 = 160 # Pozycja okna X
MPIR2 = 120 # Pozycja okna Y
MPIR3 = 320 # Szerokość okna
MPIR4 = 240 # Wysokość okna
end
if MOG::MPNMPS == 2
MPXYP1 = -320 # Pozycja X początkowa okna
MPXYP2 = 0 # Pozycja Y początkowa okna
MPXYP3 = 0 # Pozycja X wjeżdżającego okna (Wjazd)
MPXYP4 = 0 # Pozycja X wjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
MPXYP5 = -320 # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Wyjazd)
MPXYP6 = -320 # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
MPIR1 = 160 # Pozycja okna X
MPIR2 = 120 # Pozycja okna Y
MPIR3 = 320 # Szerokość okna
MPIR4 = 240 # Wysokość okna
end
if MOG::MPNMPS == 3
MPXYP1 = -320 # Pozycja X początkowa okna
MPXYP2 = 240 # Pozycja Y początkowa okna
MPXYP3 = 0 # Pozycja X wjeżdżającego okna (Wjazd)
MPXYP4 = 0 # Pozycja X wjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
MPXYP5 = -320 # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Wyjazd)
MPXYP6 = -320 # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
MPIR1 = 160 # Pozycja okna X
MPIR2 = 120 # Pozycja okna Y
MPIR3 = 320 # Szerokość okna
MPIR4 = 240 # Wysokość okna
end
if MOG::MPNMPS == 4
MPXYP1 = -320 # Pozycja X początkowa okna
MPXYP2 = 120 # Pozycja Y początkowa okna
MPXYP3 = 140 # Pozycja X wjeżdżającego okna (Wjazd)
MPXYP4 = 140 # Pozycja X wjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
MPXYP5 = -320 # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Wyjazd)
MPXYP6 = -320 # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
MPIR1 = 160 # Pozycja okna X
MPIR2 = 120 # Pozycja okna Y
MPIR3 = 320 # Szerokość okna
MPIR4 = 240 # Wysokość okna
end
if MOG::MPNMPS == 5
MPXYP1 = -640 # Pozycja X początkowa okna
MPXYP2 = 0 # Pozycja Y początkowa okna
MPXYP3 = 0 # Pozycja X wjeżdżającego okna (Wjazd)
MPXYP4 = 0 # Pozycja X wjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
MPXYP5 = -640 # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Wyjazd)
MPXYP6 = -640 # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
MPIR1 = 0 # Pozycja okna X
MPIR2 = 0 # Pozycja okna Y
MPIR3 = 640 # Szerokość okna
MPIR4 = 480 # Wysokość okna
end
if MOG::MPNMPS == 6
MPXYP1 = 0 # Pozycja X początkowa okna
MPXYP2 = 0 # Pozycja Y początkowa okna
MPXYP3 = 0 # Pozycja X wjeżdżającego okna (Wjazd)
MPXYP4 = 0 # Pozycja X wjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
MPXYP5 = 0 # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Wyjazd)
MPXYP6 = 0 # Pozycja X wyjeżdżającego okna (Zatrzymanie)
MPIR1 = 0 # Pozycja okna X
MPIR2 = 0 # Pozycja okna Y
MPIR3 = 640 # Szerokość okna
MPIR4 = 480 # Wysokość okna
end
#-----------------------------------------------------------------------------
# class Scene_Map
#-----------------------------------------------------------------------------
class Scene_Map
def main
@spriteset = Spriteset_Map.new
@message_window = Window_Message.new
Graphics.transition
loop do
if $game_switches[MOG::MPPAP] == MOG::MPPA
if Input.trigger?(MOG::MPINP1)
$scene = Scene_Zadania.new
end
end
Graphics.update
Input.update
update
if $scene != self
break
end
end
Graphics.freeze
@spriteset.dispose
@message_window.dispose
if $scene.is_a?(Scene_Title)
Graphics.transition
Graphics.freeze
end
end
end
#-----------------------------------------------------------------------------
# class Scene_Zadania
#-----------------------------------------------------------------------------
class Scene_Zadania
def main
@zadania = Window_Zadania.new
$game_system.se_play($data_system.decision_se)
@zadania.x = MPXYP1
@zadania.y = MPXYP2
@spriteset = Spriteset_Map.new
@appearing = true
@disappearing = false
Graphics.transition
loop do
Graphics.update
Input.update
update
if $scene != self
break
end
end
Graphics.freeze
@zadania.dispose
@spriteset.dispose
end
def appear
@zadania.x += MOG::MPXYW if @zadania.x < MPXYP3
if @zadania.x == MPXYP4
@appearing = false
end
end
def disappear
@zadania.x -= MOG::MPXYE if @zadania.x > MPXYP5
if @zadania.x == MPXYP6
$scene = Scene_Map.new
end
end
def update
if @appearing
appear
end
if @disappearing
disappear
end
@zadania.update
@spriteset.update
if $game_switches[MOG::MPPAP] == MOG::MPPA
if Input.trigger?(MOG::MPINP2)
$game_system.se_play($data_system.cancel_se)
@disappearing = true
end
end
end
end
#-----------------------------------------------------------------------------
# class Window_Zadania
#-----------------------------------------------------------------------------
class Window_Zadania < Window_Base
def initialize (x = MPIR1, y = MPIR2, width = MPIR3, height = MPIR4)
super(x, y, width, height)
self.windowskin = RPG::Cache.windowskin(MOG::MPWIN)
self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
self.contents.font.name = MOG::MPFONT1
self.contents.font.size = MOG::MPFONT2
self.back_opacity = MOG::MPOPC
refresh
end
def refresh
self.contents.draw_text(0, 0, 640, 32, "Zadania", 1)
if $game_variables[1] == 5
self.contents.draw_text(0, 0, 640, 64, "Mięso dla Unila - Ukończone", 1)
else
self.contents.draw_text(0, 0, 640, 64, "Mięso dla Unila - Nieukończone", 0)
end
if $game_variables[2] == 1
self.contents.draw_text(0, 0, 640, 96, "Siekierka dla drwala Tomaszka - Ukończone", 1)
else
self.contents.draw_text(0, 0, 640, 96, "Siekierka dla drwala Tomaszka - Nieukończone", 1)
end
if $game_variables[3] == 1
self.contents.draw_text(0, 0, 640, 128, "Pozbyć się szczurów ze studni - Ukończone", 1)
else
self.contents.draw_text(0, 0, 640, 128, "Pozbyć się szczurów ze studni - Nieukończone", 1)
end
if $game_variables[4] == 1
self.contents.draw_text(0, 0, 640, 160, "4 Zadanie - Ukończone", 1)
else
self.contents.draw_text(0, 0, 640, 160, "4 Zadanie - Nieukończone", 1)
end
if $game_variables[5] == 1
self.contents.draw_text(0, 0, 640, 192, "5 Zadanie - Ukończone", 1)
else
self.contents.draw_text(0, 0, 640, 192, "5 Zadanie - Nieukończone", 1)
end
if $game_variables[6] == 1
self.contents.draw_text(0, 0, 640, 224, "6 Zadanie - Ukończone", 1)
else
self.contents.draw_text(0, 0, 640, 224, "6 Zadanie - Nieukończone", 1)
end
if $game_variables[7] == 1
self.contents.draw_text(0, 0, 640, 256, "7 Zadanie - Ukończone", 1)
else
self.contents.draw_text(0, 0, 640, 256, "7 Zadanie - Nieukończone", 1)
end
if $game_variables[8] == 1
self.contents.draw_text(0, 0, 640, 288, "8 Zadanie - Ukończone", 1)
else
self.contents.draw_text(0, 0, 640, 288, "8 Zadanie - Nieukończone", 1)
end
if $game_variables[9] == 1
self.contents.draw_text(0, 0, 640, 320, "9 Zadanie - Ukończone", 1)
else
self.contents.draw_text(0, 0, 640, 320, "9 Zadanie - Nieukończone", 1)
end
if $game_variables[10] == 1
self.contents.draw_text(0, 0, 640, 352, "10 Zadanie - Ukończone", 1)
else
self.contents.draw_text(0, 0, 640, 352, "10 Zadanie - Nieukończone", 1)
end
end
end |
A tu są które używałem wcześniej i są sprawdzone:
HUD Ekwipunku z tego forum :
Kod: | #==============================================================================
# MOG MPW Equip V1.1 / HUD Ekwipunku XP
#==============================================================================
# Autor: Moghunter
#==============================================================================
# Tłumaczenie: Ayene
#==============================================================================
# Skrypt wyświetla na mapie HUD z ekwipunkiem.
# Instalacja: Umieść skrypt nad Main.
#==============================================================================
if true # True = wyświetla HUD / False = nie wyświetla
module MOG
# Przełącznik, kontrolujący wyświetlanie HUD
EQPMAPVIS = 5
# Przezroczystość okna HUD
EQPMAPOPA = 0
# Okno
EQPMAPSKIN = "001-Blue01"
# Położenie HUD - współrzędne x i y
EQPMAPX = 410 # współrzędna x
EQPMAPY = 390 # współrzędna y
end
$mogscript = {} if $mogscript == nil
$mogscript["mpequip"] = true
#==============================================================================
# Window_Base
#==============================================================================
class Window_Base < Window
def draw_equip_map(item, x, y)
if item == nil
return
end
bitmap = RPG::Cache.icon(item.icon_name)
self.contents.blt(x + 3, y + 34, bitmap, Rect.new(0, 0, 24, 24))
end
def draw_mequip(x, y)
mequip = RPG::Cache.picture("Mequip")
cw = mequip.width
ch = mequip.height
src_rect = Rect.new(0, 0, cw, ch)
self.contents.blt(x , y - ch + 65 ,mequip, src_rect)
end
end
#==============================================================================
# Window_Equip_Map
#==============================================================================
class Window_Equipmap < Window_Base
def initialize(actor)
super(0, 0, 190, 100)
self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
self.opacity = MOG::EQPMAPOPA
self.windowskin = RPG::Cache.windowskin(MOG::EQPMAPSKIN)
@actor = actor
refresh
end
def refresh
self.contents.clear
draw_mequip(0,0)
@data = []
@data.push($data_weapons[@actor.weapon_id])
@data.push($data_armors[@actor.armor1_id])
@data.push($data_armors[@actor.armor2_id])
@data.push($data_armors[@actor.armor3_id])
@data.push($data_armors[@actor.armor4_id])
self.contents.font.color = system_color
draw_equip_map(@data[0], 32 * 0, 0)
draw_equip_map(@data[1], 32 * 1, 0)
draw_equip_map(@data[2], 32 * 2, 0)
draw_equip_map(@data[3], 32 * 3, 0)
draw_equip_map(@data[4], 32 * 4, 0)
end
end
#==============================================================================
# Scene_Map
#==============================================================================
class Scene_Map
alias mog8_main main
def main
@actor = $game_party.actors[0]
@eqmap = Window_Equipmap.new(@actor)
@eqmap.x = MOG::EQPMAPX
@eqmap.y = MOG::EQPMAPY
if $game_switches[MOG::EQPMAPVIS] == false
@eqmap.visible = true
else
@eqmap.visible = false
end
mog8_main
@eqmap.dispose
end
alias mog8_update update
def update
if $game_switches[MOG::EQPMAPVIS] == false
@eqmap.visible = true
else
@eqmap.visible = false
end
if $eref == true
@eqmap.refresh
$eref = false
end
mog8_update
end
end
#==============================================================================
# Game_Map
#==============================================================================
class Game_Map
attr_accessor :eref
end
class Interpreter
def eref
$eref = true
end
alias mog319ref command_319
def command_319
eref
return mog319ref
end
end
end |
Nazwa lokacji na mapie też z tego forum jak dobrze pamiętam:
Kod: | # Nazwa Lokacji
# W pictures wrzuć obrazek o nazwie NazwaMapy, a jak nie wrzucisz to też
# będzie wporzo ^@^
#_______________________________________________________________________________
# By Moghunter edited by Lartarin the Super Świnka ^@^
#_______________________________________________________________________________
module MOG
#Font Name.
MPFONT = "Comic Sans MS"
#Zanik true/false
MPNMFD = true
#Zanik
MPNMTM = 10
#Pozycja obrazka
# 0 = Górny lewy
# 1 = Dolny lewy
# 2 = Górny prawy
# 3 = Dolny prawy
MPNMPS = 2
# Nr przełącznika wyłączającego/włączającego nazwę lokacji
WM_SWITCH_VIS_DISABLE = 15
end
#_________________________________________________
$mogscript = {} if $mogscript == nil
$mogscript["Location_Name"] = true
class Game_System
attr_accessor :fdtm
attr_accessor :mpnm_x
attr_accessor :mpnm_y
alias mog24_initialize initialize
def initialize
mog24_initialize
@fdtm = 255 + 40 * MOG::MPNMTM
if MOG::MPNMPS == 0
@mpnm_x = -300
@mpnm_y = 0
elsif MOG::MPNMPS == 1
@mpnm_x = -300
@mpnm_y = 380
elsif MOG::MPNMPS == 2
@mpnm_x = 640
@mpnm_y = 0
else
@mpnm_x = 640
@mpnm_y = 380
end
end
def mpnm_x
return @mpnm_x
end
def mpnm_y
return @mpnm_y
end
def fdtm
if @fdtm <= 0
@fdtm = 0
end
return @fdtm
end
end
class Game_Map
attr_reader :map_id
def mpname
$mpname = load_data("Data/MapInfos.rxdata")
$mpname[@map_id].name
end
end
class Window_Base < Window
def nd_mapic
mapic = RPG::Cache.picture("")
end
def draw_mpname(x,y)
mapic = RPG::Cache.picture("NazwaMapy") rescue nd_mapic
cw = mapic.width
ch = mapic.height
src_rect = Rect.new(0, 0, cw, ch)
self.contents.blt(x , y - ch + 65, mapic, src_rect)
self.contents.font.name = MOG::MPFONT
self.contents.font.size = 22
self.contents.font.bold = true
self.contents.font.color = Color.new(0,0,0,255)
self.contents.draw_text(x + 76, y + 27, 110, 32, $game_map.mpname.to_s,1)
self.contents.font.color = Color.new(255,255,255,255)
self.contents.draw_text(x + 75, y + 26, 110, 32, $game_map.mpname.to_s,1)
end
end
class Mpname < Window_Base
def initialize
super($game_system.mpnm_x, $game_system.mpnm_y, 250, 100)
self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
self.opacity = 0
refresh
end
def refresh
self.contents.clear
draw_mpname(10,0)
end
end
class Scene_Map
alias mog24_main main
def main
@mpnm = Mpname.new
@mpnm.contents_opacity = $game_system.fdtm
if $game_switches[MOG::WM_SWITCH_VIS_DISABLE] == false
@mpnm.visible = true
else
@mpnm.visible = false
end
mog24_main
@mpnm.dispose
end
alias mog24_update update
def update
mog24_update
$game_system.mpnm_x = @mpnm.x
$game_system.mpnm_y = @mpnm.y
if $game_switches[MOG::WM_SWITCH_VIS_DISABLE] == true or $game_system.fdtm <= 0
@mpnm.visible = false
else
@mpnm.visible = true
end
if MOG::MPNMPS == 0 or MOG::MPNMPS == 1
if @mpnm.x < 0
@mpnm.x += 8
elsif @mpnm.x >= 0
@mpnm.x = 0
end
else
if @mpnm.x > 400
@mpnm.x -= 8
elsif @mpnm.x <= 400
@mpnm.x = 400
end
end
@mpnm.contents_opacity = $game_system.fdtm
if MOG::MPNMFD == true
$game_system.fdtm -= 3
end
end
alias mog24_transfer_player transfer_player
def transfer_player
mog24_transfer_player
if MOG::MPNMPS == 0
$game_system.mpnm_x = -300
$game_system.mpnm_y = 0
elsif MOG::MPNMPS == 1
$game_system.mpnm_x = -300
$game_system.mpnm_y = 380
elsif MOG::MPNMPS == 2
$game_system.mpnm_x = 640
$game_system.mpnm_y = 0
else
$game_system.mpnm_x = 640
$game_system.mpnm_y = 380
end
@mpnm.y = $game_system.mpnm_y
@mpnm.x = $game_system.mpnm_x
$game_system.fdtm = 255 + 40 * MOG::MPNMTM
@mpnm.refresh
end
end |
I paski HP i MP ( o przy okazji może mi ktoś do tego skryptu dorobić takie coś że jeszcze pod tymi dwoma paskami co tam są będzie jeszce pasek expa na tej samej zasadze?? ) :
Kod: | class Spriteset_Map
alias nk92_pasek_initialize initialize
alias nk92_pasek_update update
alias nk92_dispose dispose
def initialize
@pasek = Sprite.new
@pasek.bitmap = Bitmap.new(32,9)
@pasek.x = $game_player.screen_x - 16
@pasek.y = $game_player.screen_y - 64
@pasek.z = $game_player.screen_z + 1
rysuj_pasek
nk92_pasek_initialize
end
def update
nk92_pasek_update
@pasek.x = $game_player.screen_x - 16
@pasek.y = $game_player.screen_y - 64
@pasek.z = $game_player.screen_z + 1
rysuj_pasek
end
def dispose
nk92_dispose
@pasek.bitmap.dispose
@pasek.dispose
end
def rysuj_pasek
@pasek.bitmap.clear
@pasek.bitmap.fill_rect(0,0,32,9, Color.new(255,255,255))
@pasek.bitmap.fill_rect(1,1,30,3, Color.new(5,5,5))
@pasek.bitmap.fill_rect(1,5,30,3, Color.new(5,5,5))
zycie = 30 * $game_party.actors[0].hp / $game_party.actors[0].maxhp
@pasek.bitmap.fill_rect(1,1,zycie,3, Color.new(255,64,64))
magia = 30 * $game_party.actors[0].sp / $game_party.actors[0].maxsp
@pasek.bitmap.fill_rect(1,5,magia,3, Color.new(64,64,255))
end
end |
No i chyba tyle . |
________________________ Mój projekt:
-Free Spirits (Demo) - 65% ukończenia
-Free Spirits (Full) - około 3% ukończenia
Maping-3%
Skrypty-33%
Questy-2%
Obmyślona gra-40%
Fabuła-1% :]
Poszukuję kogoś do pomocy przy układaniu dialogów jak i robienia grafiki w pixelarcie (chodzi tu głównie o chary roślin, grzybów, i innych naturalnych przedmiotów, które można wyłożyć na mapie)
Poszukuję Administracji i Moderatorów do strony : www.enaruto-x.cba.pl
Wcześniej : www.enaruto-x.yoyo.pl |
|
|
|
shiwt
Preferowany:
Pomógł: 13 razy Dołączył: 02 Lip 2010 Posty: 131 Skąd: z Polski
|
|
|
|
raffallo
Preferowany:
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Sty 2011 Posty: 51 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Sro 27 Kwi, 2011 19:10
|
|
|
W Hudie ekwipunku w linijce 104, a w Nazwie Lokacji w 120 ......
A jak z przerobieniem Pasków HP i MP żeby był jeszcze pasek EXPa??:] |
________________________ Mój projekt:
-Free Spirits (Demo) - 65% ukończenia
-Free Spirits (Full) - około 3% ukończenia
Maping-3%
Skrypty-33%
Questy-2%
Obmyślona gra-40%
Fabuła-1% :]
Poszukuję kogoś do pomocy przy układaniu dialogów jak i robienia grafiki w pixelarcie (chodzi tu głównie o chary roślin, grzybów, i innych naturalnych przedmiotów, które można wyłożyć na mapie)
Poszukuję Administracji i Moderatorów do strony : www.enaruto-x.cba.pl
Wcześniej : www.enaruto-x.yoyo.pl |
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Sro 27 Kwi, 2011 21:11
|
|
|
Spróbuj przesunąć mój skrypt po Twoich skryptach - albo na początek - tuż po main.
A tak poza tym to ten mój skrypt jest słaby zobacz Dziennik zadań v4.0. Chyba tu jest ale nie wiem. Na pewno jest na rmxp.pl
Pzdr |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
raffallo
Preferowany:
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Sty 2011 Posty: 51 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011 20:25
|
|
|
Dzięki działa tylko jest problem ponieważ ja ten kod dopasowałem do moich potrzeb żeby był wyświetlany na całej stronie a questy na środku tej strony lecz gdy używam teraz nazwę lokacji i HUD ekwipunku coś się pewnie dzieje z kodem w dzienniku zadań i tekst 1 i 2 zadania jest przesunięty w bok ( lewo ) |
________________________ Mój projekt:
-Free Spirits (Demo) - 65% ukończenia
-Free Spirits (Full) - około 3% ukończenia
Maping-3%
Skrypty-33%
Questy-2%
Obmyślona gra-40%
Fabuła-1% :]
Poszukuję kogoś do pomocy przy układaniu dialogów jak i robienia grafiki w pixelarcie (chodzi tu głównie o chary roślin, grzybów, i innych naturalnych przedmiotów, które można wyłożyć na mapie)
Poszukuję Administracji i Moderatorów do strony : www.enaruto-x.cba.pl
Wcześniej : www.enaruto-x.yoyo.pl |
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011 23:06
|
|
|
Coś schrzaniłeś...
Zrób wszystko jeszcze raz i pokombinuj.. Ja już nie pamiętam co tam pisałem, więc Ci chyba za wiele nie pomogę |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
raffallo
Preferowany:
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Sty 2011 Posty: 51 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Pią 29 Kwi, 2011 20:45
|
|
|
Już wiem co Dzięks:]
Temat do zamknięcia |
________________________ Mój projekt:
-Free Spirits (Demo) - 65% ukończenia
-Free Spirits (Full) - około 3% ukończenia
Maping-3%
Skrypty-33%
Questy-2%
Obmyślona gra-40%
Fabuła-1% :]
Poszukuję kogoś do pomocy przy układaniu dialogów jak i robienia grafiki w pixelarcie (chodzi tu głównie o chary roślin, grzybów, i innych naturalnych przedmiotów, które można wyłożyć na mapie)
Poszukuję Administracji i Moderatorów do strony : www.enaruto-x.cba.pl
Wcześniej : www.enaruto-x.yoyo.pl |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|