Zamknięty przez: Ayene Wto 07 Cze, 2011 08:07 |
Kowal RPG XP |
Autor |
Wiadomość |
danielpandera
Preferowany:
Dołączył: 16 Kwi 2011 Posty: 5 Skąd: Nie pytajcie
|
Wysłany: Nie 01 Maj, 2011 00:23
|
|
Kowal RPG XP
|
Mam takie pytanie w sprawie kowala w rpg xp.Czy ktos ma jakis pomysł jak zrobic kowala ktory np. jak mamy miecz +3 to on wie ze on jest +3 to go ulepszy na +4 i moze tez go spalic i miecz nam zniknie?Jak macie pomysły to piscie |
________________________ Daniel Lachowski
NIEDŁUGO MOJA NOWA GRA DEVOLIAN 2 |
|
|
|
gomer
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 20 Kwi 2011 Posty: 93 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Nie 01 Maj, 2011 01:01
|
|
|
Za duzo czasu spedzasz w metinie :)
Mam link dla ciebie : www.google.pl było juz takich tematow tysiace |
________________________ Aktualny projekt : Księga zmarłych.
Mapy : 0,01 %
Skrypty : 0,00 %
Przedmioty : 0,10 %
Inne : 0,50 %
Niedługo dam filmik.
http://grawbank.tk/301/maciek_gomer kliknij prosze !
http://rpgmkhelp.ugu.pl/ moja strona ( nieukonczona ) |
|
|
|
danielpandera
Preferowany:
Dołączył: 16 Kwi 2011 Posty: 5 Skąd: Nie pytajcie
|
Wysłany: Nie 01 Maj, 2011 01:02
|
|
Kowal RPG XP
|
http://www.megaupload.com/?d=AQIGY8OT
POBIERZCIE Z TEGO LINKU MOJE DEMO KOWALA I SPROBOJCIE JE POPRAWIC BO MAM NIBY W ZDARZENIACH WSTYSTKO DOBRZE ALE NADAL NIE ULEPSZA POPRAWCIE DEMO I DAJCIE LINKA NA ULTIMA FORUM.
PS.
W archiwum plikow mam juz gotowe nazwy chodzi mi o miecz+1 +2 +3 i zbroja +1 +2 itd. |
________________________ Daniel Lachowski
NIEDŁUGO MOJA NOWA GRA DEVOLIAN 2 |
|
|
|
danielpandera
Preferowany:
Dołączył: 16 Kwi 2011 Posty: 5 Skąd: Nie pytajcie
|
Wysłany: Nie 01 Maj, 2011 01:05
|
|
Kowal RPG XP
|
W metina to ja nie gram.Poprostu lubie gdy gra ma wiecej elementow i roznych takich badziewi niby nie potrzebnych a jednak fajnych. |
________________________ Daniel Lachowski
NIEDŁUGO MOJA NOWA GRA DEVOLIAN 2 |
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Nie 01 Maj, 2011 01:09
|
|
Re: Kowal RPG XP
|
danielpandera napisał/a: | moze tez go spalic i miecz nam zniknie] |
CO?!
Od kiedy to miecz można spalić?
Ty wiesz co kto to wgl kowal?
@Top:
Można to łatwo zrobić na zdarzeniach.
Pokombinuj z warunkami.
Coś jak:
Cytat: | Jeśli masz miecz jakiś tam...
To ulepsz na jakiś tam...
Jeśli nie masz...
To nic nie rób czy coś... |
|
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
danielpandera
Preferowany:
Dołączył: 16 Kwi 2011 Posty: 5 Skąd: Nie pytajcie
|
Wysłany: Nie 01 Maj, 2011 01:15
|
|
Kowal RPG XP
|
DOBRA JUZ ŁAPIE JAK MAM TO ZEBRAC W KUPE POPROSTU NIE DAWAC JAKIS TAM ZMIENNYCH TYLKO USTAWIC WARUNEK MIECZ LUB ZBROJA POSIADA I PIENIADZE SA ROWNE NO I PO SPRAWIE.
PS.
A z tym spalaniem miecza miałes racje poco w RPG XP taki kowal co spala :D |
________________________ Daniel Lachowski
NIEDŁUGO MOJA NOWA GRA DEVOLIAN 2 |
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Nie 01 Maj, 2011 01:20
|
|
|
Nie pisz wielkimi literami.
Co do spalania miecza to już bardziej można przetopić, bo stali nie spalisz. |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Nie 22 Maj, 2011 18:37
|
|
|
Potrzebujesz jeszcze pomocy? (zrobię dobrze i zaawansowanie wykonane demo). |
________________________
|
|
|
|
|