Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Nie 08 Maj, 2011 11:31
Prośba o przerobienie skryptu 4 HeHe:]
Autor Wiadomość
raffallo 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 51
Skąd: Chełm
Wysłany: Pią 06 Maj, 2011 16:25
Prośba o przerobienie skryptu 4 HeHe:]
Mam problem ponieważ w jaskiniach zrobiłem coś takiego że jest wszędzie ciemno lecz wokół mnie jest jasno na zdarzeniach:]
I gdy wchodzę na mapkę to moje skrypty są pokryte ciemnością a chcę żeby były na wierzchu
To mapka w ciemnościach :

A to screen jak powinny wyglądać skrypty :
________________________
Mój projekt:
-Free Spirits (Demo) - 65% ukończenia
-Free Spirits (Full) - około 3% ukończenia
Maping-3%
Skrypty-33%
Questy-2%
Obmyślona gra-40%
Fabuła-1% :]

Poszukuję kogoś do pomocy przy układaniu dialogów jak i robienia grafiki w pixelarcie (chodzi tu głównie o chary roślin, grzybów, i innych naturalnych przedmiotów, które można wyłożyć na mapie)


Poszukuję Administracji i Moderatorów do strony : www.enaruto-x.cba.pl
Wcześniej : www.enaruto-x.yoyo.pl
 
 
shiwt 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 131
Skąd: z Polski
Wysłany: Pią 06 Maj, 2011 19:47
Wrzuć tutaj te skrypty, to raczej ci pomogę.
________________________

http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=6177

http://www.ultimateam.pl/...p?p=61308#61308

http://www.ultimateam.pl/...p?p=73767#73767
 
 
raffallo 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 51
Skąd: Chełm
Wysłany: Pią 06 Maj, 2011 21:10
Kod:
# Nazwa Lokacji
# W pictures wrzuć obrazek o nazwie NazwaMapy, a jak nie wrzucisz to też
# będzie wporzo ^@^
#_______________________________________________________________________________
# By Moghunter edited by Lartarin the Super Świnka ^@^
#_______________________________________________________________________________
module MOG
#Font Name.
MPFONT = "Comic Sans MS"
#Zanik true/false
MPNMFD = true
#Zanik
MPNMTM = 10
#Pozycja obrazka
# 0 = Górny lewy
# 1 = Dolny lewy
# 2 = Górny prawy
# 3 = Dolny prawy
MPNMPS = 2
# Nr przełącznika wyłączającego/włączającego nazwę lokacji
WM_SWITCH_VIS_DISABLE = 15
end
#_________________________________________________
$mogscript = {} if $mogscript == nil
$mogscript["Location_Name"] = true

class Game_System
attr_accessor :fdtm
attr_accessor :mpnm_x
attr_accessor :mpnm_y
alias mog24_initialize initialize
def initialize
mog24_initialize
@fdtm = 255 + 40 * MOG::MPNMTM
if MOG::MPNMPS == 0
@mpnm_x = -300
@mpnm_y = 0
elsif MOG::MPNMPS == 1
@mpnm_x = -300
@mpnm_y = 380
elsif MOG::MPNMPS == 2
@mpnm_x = 640
@mpnm_y = 0
else
@mpnm_x = 640
@mpnm_y = 380
end
end
def mpnm_x
return @mpnm_x
end
def mpnm_y
return @mpnm_y
end
def fdtm
if @fdtm <= 0
@fdtm = 0
end
return @fdtm
end
end

class Game_Map
attr_reader   :map_id
def mpname
$mpname = load_data("Data/MapInfos.rxdata")
$mpname[@map_id].name
end
end

class Window_Base < Window
def nd_mapic
mapic = RPG::Cache.picture("")     
end
def draw_mpname(x,y)
mapic = RPG::Cache.picture("NazwaMapy") rescue nd_mapic   
cw = mapic.width
ch = mapic.height
src_rect = Rect.new(0, 0, cw, ch)
self.contents.blt(x , y - ch + 65, mapic, src_rect)
self.contents.font.name = MOG::MPFONT
self.contents.font.size = 22
self.contents.font.bold = true
self.contents.font.color = Color.new(0,0,0,255)
self.contents.draw_text(x + 76, y + 27, 110, 32, $game_map.mpname.to_s,1)
self.contents.font.color = Color.new(255,255,255,255)
self.contents.draw_text(x + 75, y + 26, 110, 32, $game_map.mpname.to_s,1)
end
end

class Mpname < Window_Base
def initialize
super($game_system.mpnm_x, $game_system.mpnm_y, 250, 100)
self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
self.opacity = 0
refresh
end
def refresh
self.contents.clear
draw_mpname(10,0)   
end
end

class Scene_Map
alias mog24_main main
def main
@mpnm = Mpname.new
@mpnm.contents_opacity = $game_system.fdtm
if $game_switches[MOG::WM_SWITCH_VIS_DISABLE] == false
@mpnm.visible = true
else
@mpnm.visible = false
end
mog24_main
@mpnm.dispose
end
alias mog24_update update
def update
mog24_update
$game_system.mpnm_x = @mpnm.x
$game_system.mpnm_y = @mpnm.y
if $game_switches[MOG::WM_SWITCH_VIS_DISABLE] == true or $game_system.fdtm <= 0
@mpnm.visible = false
else
@mpnm.visible = true
end
if MOG::MPNMPS == 0 or MOG::MPNMPS == 1
if @mpnm.x < 0
   @mpnm.x += 8
elsif @mpnm.x >= 0
   @mpnm.x = 0
end   
else
if @mpnm.x > 400
   @mpnm.x -= 8
elsif @mpnm.x <= 400
   @mpnm.x = 400
end     
end
@mpnm.contents_opacity = $game_system.fdtm
if MOG::MPNMFD == true
$game_system.fdtm -= 3
end
end
alias mog24_transfer_player transfer_player
def transfer_player
mog24_transfer_player
if MOG::MPNMPS == 0
$game_system.mpnm_x = -300
$game_system.mpnm_y = 0
elsif MOG::MPNMPS == 1
$game_system.mpnm_x = -300
$game_system.mpnm_y = 380
elsif MOG::MPNMPS == 2
$game_system.mpnm_x = 640
$game_system.mpnm_y = 0
else
$game_system.mpnm_x = 640
$game_system.mpnm_y = 380
end
@mpnm.y = $game_system.mpnm_y
@mpnm.x = $game_system.mpnm_x
$game_system.fdtm = 255 + 40 * MOG::MPNMTM
@mpnm.refresh
end
end



Kod:
#==============================================================================
# MOG MPW Equip V1.1  /   HUD Ekwipunku XP         
#==============================================================================
# Autor: Moghunter   
#==============================================================================
# Tłumaczenie: Ayene   
#==============================================================================
# Skrypt wyświetla na mapie HUD z ekwipunkiem.
# Instalacja: Umieść skrypt nad Main.
#==============================================================================

if true # True = wyświetla HUD / False = nie wyświetla

module MOG
  # Przełącznik, kontrolujący wyświetlanie HUD
  EQPMAPVIS = 5

  # Przezroczystość okna HUD
  EQPMAPOPA = 0

  # Okno
  EQPMAPSKIN = "001-Blue01"

  # Położenie HUD - współrzędne x i y
  EQPMAPX = 410 # współrzędna x
  EQPMAPY = 390 # współrzędna y
end

$mogscript = {} if $mogscript == nil
$mogscript["mpequip"] = true

#==============================================================================
# Window_Base
#==============================================================================
class Window_Base < Window
  def draw_equip_map(item, x, y)
    if item == nil
      return
    end
    bitmap = RPG::Cache.icon(item.icon_name)
    self.contents.blt(x + 3, y + 34, bitmap, Rect.new(0, 0, 24, 24))
  end
  def draw_mequip(x, y)
    mequip = RPG::Cache.picture("Mequip")   
    cw = mequip.width
    ch = mequip.height
    src_rect = Rect.new(0, 0, cw, ch)
    self.contents.blt(x , y - ch + 65 ,mequip, src_rect)
  end
end

#==============================================================================
# Window_Equip_Map
#==============================================================================
class Window_Equipmap < Window_Base
  def initialize(actor)
    super(0, 0, 190, 100)
    self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
    self.opacity = MOG::EQPMAPOPA
    self.windowskin = RPG::Cache.windowskin(MOG::EQPMAPSKIN)
    @actor = actor
    refresh
  end
  def refresh
    self.contents.clear
    draw_mequip(0,0)
    @data = []
    @data.push($data_weapons[@actor.weapon_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor1_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor2_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor3_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor4_id])
    self.contents.font.color = system_color
    draw_equip_map(@data[0], 32 * 0, 0)
    draw_equip_map(@data[1], 32 * 1, 0)
    draw_equip_map(@data[2], 32 * 2, 0)
    draw_equip_map(@data[3], 32 * 3, 0)
    draw_equip_map(@data[4], 32 * 4, 0)
  end
end

#==============================================================================
# Scene_Map
#==============================================================================
class Scene_Map
  alias mog8_main main
  def main
    @actor = $game_party.actors[0]
    @eqmap = Window_Equipmap.new(@actor)
    @eqmap.x = MOG::EQPMAPX
    @eqmap.y = MOG::EQPMAPY
    if $game_switches[MOG::EQPMAPVIS] == false
      @eqmap.visible = true
    else
      @eqmap.visible = false     
    end     
    mog8_main
    @eqmap.dispose
  end
 
  alias mog8_update update
  def update
    if $game_switches[MOG::EQPMAPVIS] == false
      @eqmap.visible = true
    else
      @eqmap.visible = false     
    end
    if $eref == true
      @eqmap.refresh
      $eref = false
    end
    mog8_update
  end
end

#==============================================================================
# Game_Map
#==============================================================================
class Game_Map
  attr_accessor :eref
end

class Interpreter
  def eref
    $eref = true
  end
  alias mog319ref command_319
  def command_319
    eref
    return mog319ref
  end
end
end



To te 2:]
________________________
Mój projekt:
-Free Spirits (Demo) - 65% ukończenia
-Free Spirits (Full) - około 3% ukończenia
Maping-3%
Skrypty-33%
Questy-2%
Obmyślona gra-40%
Fabuła-1% :]

Poszukuję kogoś do pomocy przy układaniu dialogów jak i robienia grafiki w pixelarcie (chodzi tu głównie o chary roślin, grzybów, i innych naturalnych przedmiotów, które można wyłożyć na mapie)


Poszukuję Administracji i Moderatorów do strony : www.enaruto-x.cba.pl
Wcześniej : www.enaruto-x.yoyo.pl
 
 
shiwt 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 131
Skąd: z Polski
Wysłany: Pią 06 Maj, 2011 22:29
Zamień skrypt lokacji na ten:
Spoiler:

Kod:
# Nazwa Lokacji
# W pictures wrzuć obrazek o nazwie NazwaMapy, a jak nie wrzucisz to też
# będzie wporzo ^@^
#_______________________________________________________________________________
# By Moghunter edited by Lartarin the Super Świnka ^@^
#_______________________________________________________________________________
module MOG
#Font Name.
MPFONT = "Comic Sans MS"
#Zanik true/false
MPNMFD = true
#Zanik
MPNMTM = 10
#Pozycja obrazka
# 0 = Górny lewy
# 1 = Dolny lewy
# 2 = Górny prawy
# 3 = Dolny prawy
MPNMPS = 2
# Nr przełącznika wyłączającego/włączającego nazwę lokacji
WM_SWITCH_VIS_DISABLE = 15
end
#_________________________________________________
$mogscript = {} if $mogscript == nil
$mogscript["Location_Name"] = true

class Game_System
attr_accessor :fdtm
attr_accessor :mpnm_x
attr_accessor :mpnm_y
alias mog24_initialize initialize
def initialize
mog24_initialize
@fdtm = 255 + 40 * MOG::MPNMTM
if MOG::MPNMPS == 0
@mpnm_x = -300
@mpnm_y = 0
elsif MOG::MPNMPS == 1
@mpnm_x = -300
@mpnm_y = 380
elsif MOG::MPNMPS == 2
@mpnm_x = 640
@mpnm_y = 0
else
@mpnm_x = 640
@mpnm_y = 380
end
end
def mpnm_x
return @mpnm_x
end
def mpnm_y
return @mpnm_y
end
def fdtm
if @fdtm <= 0
@fdtm = 0
end
return @fdtm
end
end

class Game_Map
attr_reader   :map_id
def mpname
$mpname = load_data("Data/MapInfos.rxdata")
$mpname[@map_id].name
end
end

class Window_Base < Window
def nd_mapic
mapic = RPG::Cache.picture("")     
end
def draw_mpname(x,y)
mapic = RPG::Cache.picture("NazwaMapy") rescue nd_mapic
self.z = 10000
cw = mapic.width
ch = mapic.height
src_rect = Rect.new(0, 0, cw, ch)
self.contents.blt(x , y - ch + 65, mapic, src_rect)
self.contents.font.name = MOG::MPFONT
self.contents.font.size = 22
self.contents.font.bold = true
self.contents.font.color = Color.new(0,0,0,255)
self.contents.draw_text(x + 76, y + 27, 110, 32, $game_map.mpname.to_s,1)
self.contents.font.color = Color.new(255,255,255,255)
self.contents.draw_text(x + 75, y + 26, 110, 32, $game_map.mpname.to_s,1)
end
end

class Mpname < Window_Base
def initialize
super($game_system.mpnm_x, $game_system.mpnm_y, 250, 100)
self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
self.opacity = 0
refresh
end
def refresh
self.contents.clear
draw_mpname(10,0)   
end
end

class Scene_Map
alias mog24_main main
def main
@mpnm = Mpname.new
@mpnm.contents_opacity = $game_system.fdtm
if $game_switches[MOG::WM_SWITCH_VIS_DISABLE] == false
@mpnm.visible = true
else
@mpnm.visible = false
end
mog24_main
@mpnm.dispose
end
alias mog24_update update
def update
mog24_update
$game_system.mpnm_x = @mpnm.x
$game_system.mpnm_y = @mpnm.y
if $game_switches[MOG::WM_SWITCH_VIS_DISABLE] == true or $game_system.fdtm <= 0
@mpnm.visible = false
else
@mpnm.visible = true
end
if MOG::MPNMPS == 0 or MOG::MPNMPS == 1
if @mpnm.x < 0
   @mpnm.x += 8
elsif @mpnm.x >= 0
   @mpnm.x = 0
end   
else
if @mpnm.x > 400
   @mpnm.x -= 8
elsif @mpnm.x <= 400
   @mpnm.x = 400
end     
end
@mpnm.contents_opacity = $game_system.fdtm
if MOG::MPNMFD == true
$game_system.fdtm -= 3
end
end
alias mog24_transfer_player transfer_player
def transfer_player
mog24_transfer_player
if MOG::MPNMPS == 0
$game_system.mpnm_x = -300
$game_system.mpnm_y = 0
elsif MOG::MPNMPS == 1
$game_system.mpnm_x = -300
$game_system.mpnm_y = 380
elsif MOG::MPNMPS == 2
$game_system.mpnm_x = 640
$game_system.mpnm_y = 0
else
$game_system.mpnm_x = 640
$game_system.mpnm_y = 380
end
@mpnm.y = $game_system.mpnm_y
@mpnm.x = $game_system.mpnm_x
$game_system.fdtm = 255 + 40 * MOG::MPNMTM
@mpnm.refresh
end
end


Drugiego ci nie zrobię, bo nie mam grafiki odpowiedniej.
Jak wpisuję w szukaj 'MOG MPW Equip V1.1' to nie ma. Na stronie MOGa też (o dziwo) go nie znalazłem ;/
________________________

http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=6177

http://www.ultimateam.pl/...p?p=61308#61308

http://www.ultimateam.pl/...p?p=73767#73767
 
 
raffallo 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 51
Skąd: Chełm
Wysłany: Sob 07 Maj, 2011 10:06
shiwt, Tu masz linka do tego skryptu z ekwipunkiem:
http://www.ultimateam.pl/...?t=2454&start=0
________________________
Mój projekt:
-Free Spirits (Demo) - 65% ukończenia
-Free Spirits (Full) - około 3% ukończenia
Maping-3%
Skrypty-33%
Questy-2%
Obmyślona gra-40%
Fabuła-1% :]

Poszukuję kogoś do pomocy przy układaniu dialogów jak i robienia grafiki w pixelarcie (chodzi tu głównie o chary roślin, grzybów, i innych naturalnych przedmiotów, które można wyłożyć na mapie)


Poszukuję Administracji i Moderatorów do strony : www.enaruto-x.cba.pl
Wcześniej : www.enaruto-x.yoyo.pl
 
 
shiwt 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 131
Skąd: z Polski
Wysłany: Sob 07 Maj, 2011 23:18
Trzymaj:
Spoiler:

Kod:

#==============================================================================
# MOG MPW Equip V1.1  /   HUD Ekwipunku XP         
#==============================================================================
# Autor: Moghunter   
#==============================================================================
# Tłumaczenie: Ayene   
#==============================================================================
# Skrypt wyświetla na mapie HUD z ekwipunkiem.
# Instalacja: Umieść skrypt nad Main.
#==============================================================================

if true # True = wyświetla HUD / False = nie wyświetla

module MOG
  # Przełącznik, kontrolujący wyświetlanie HUD
  EQPMAPVIS = 30

  # Przezroczystość okna HUD
  EQPMAPOPA = 0

  # Okno
  EQPMAPSKIN = "001-Blue01"

  # Położenie HUD - współrzędne x i y
  EQPMAPX = 410 # współrzędna x
  EQPMAPY = 390 # współrzędna y
end

$mogscript = {} if $mogscript == nil
$mogscript["mpequip"] = true

#==============================================================================
# Window_Base
#==============================================================================
class Window_Base < Window   
  def draw_equip_map(item, x, y)
    if item == nil
      return
    end
    bitmap = RPG::Cache.icon(item.icon_name)
    self.contents.blt(x + 3, y + 34, bitmap, Rect.new(0, 0, 24, 24))
  end
  def draw_mequip(x, y)
    mequip = RPG::Cache.picture("Mequip")
    self.z = 10000
    cw = mequip.width
    ch = mequip.height
    src_rect = Rect.new(0, 0, cw, ch)
    self.contents.blt(x , y - ch + 65 ,mequip, src_rect)
  end
end

#==============================================================================
# Window_Equip_Map
#==============================================================================
class Window_Equipmap < Window_Base
  def initialize(actor)
    super(0, 0, 190, 100)
    self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
    self.opacity = MOG::EQPMAPOPA
    self.windowskin = RPG::Cache.windowskin(MOG::EQPMAPSKIN)
    @actor = actor
    refresh
  end
  def refresh
    self.contents.clear
    draw_mequip(0,0)
    @data = []
    @data.push($data_weapons[@actor.weapon_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor1_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor2_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor3_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor4_id])
    self.contents.font.color = system_color
    draw_equip_map(@data[0], 32 * 0, 0)
    draw_equip_map(@data[1], 32 * 1, 0)
    draw_equip_map(@data[2], 32 * 2, 0)
    draw_equip_map(@data[3], 32 * 3, 0)
    draw_equip_map(@data[4], 32 * 4, 0)
  end
end

#==============================================================================
# Scene_Map
#==============================================================================
class Scene_Map
  alias mog8_main main
  def main
    @actor = $game_party.actors[0]
    @eqmap = Window_Equipmap.new(@actor)
    @eqmap.x = MOG::EQPMAPX
    @eqmap.y = MOG::EQPMAPY
    if $game_switches[MOG::EQPMAPVIS] == false
      @eqmap.visible = true
    else
      @eqmap.visible = false     
    end     
    mog8_main
    @eqmap.dispose
  end
 
  alias mog8_update update
  def update
    if $game_switches[MOG::EQPMAPVIS] == false
      @eqmap.visible = true
    else
      @eqmap.visible = false     
    end
    if $eref == true
      @eqmap.refresh
      $eref = false
    end
    mog8_update
  end
end

#==============================================================================
# Game_Map
#==============================================================================
class Game_Map
  attr_accessor :eref
end

class Interpreter
  def eref
    $eref = true
  end
  alias mog319ref command_319
  def command_319
    eref
    return mog319ref
  end
end
end


Daj pomógł, a najlepiej 2.
________________________

http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=6177

http://www.ultimateam.pl/...p?p=61308#61308

http://www.ultimateam.pl/...p?p=73767#73767
 
 
raffallo 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 51
Skąd: Chełm
Wysłany: Sob 07 Maj, 2011 23:26
Dzięks, Temat do zamknięcia
________________________
Mój projekt:
-Free Spirits (Demo) - 65% ukończenia
-Free Spirits (Full) - około 3% ukończenia
Maping-3%
Skrypty-33%
Questy-2%
Obmyślona gra-40%
Fabuła-1% :]

Poszukuję kogoś do pomocy przy układaniu dialogów jak i robienia grafiki w pixelarcie (chodzi tu głównie o chary roślin, grzybów, i innych naturalnych przedmiotów, które można wyłożyć na mapie)


Poszukuję Administracji i Moderatorów do strony : www.enaruto-x.cba.pl
Wcześniej : www.enaruto-x.yoyo.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene