Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
RUNO
Autor Wiadomość
RealFear 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 4
  Wysłany: Pią 13 Maj, 2011 19:37
RUNO
RUNO

Maker: 2k3 z PowerMode
Szacowany czas ukończenia: Początek Czerwca 2011.

Słowo od autora:
Jeśli szukacie kolejnej epickiej gry, to możecie od razu zamknąć ten temat. Gra Runo, jest prostą klimatyczną grą rpg, opartą o grafiki FFV i FFIV. Niezbyt długą, więc szanse na jej ukończenie są dość wysokie. Miałem w ogóle nie prezentować zapowiedzi, a zaskoczyć od razu grą, ale po prostu mi się nudziło.

Fabuła:
Trudno tutaj cokolwiek napisać, by nie napisać od razu wszystkiego. Kierujemy losami młodego złodziejaszka, który podczas swojej długiej wędrówki spotyka na drodze co raz to dziwniejszych bohaterów z którymi ramię w ramię będzie pokonywał kolejne zastępy wrogów. Wszystko na pozór proste, z biegiem czasu wydaję się co raz mocniej skomplikowane, by na końcu znów ułożyć się w jedną, spójną całość.

Mechanika:
W grze praktycznie tylko walczymy. Każda walka poprzedzona jest cut-scenką, właśnie w taki sposób odkrywamy kolejne elementy układanki, jaką jest fabuła. Przed każdą walką możemy zapisać grę, albo ewentualnie pozmieniać ustawienie, ekwipunek naszych bohaterów. W jednym zdaniu przygotować ich do nadchodzących batalii. Po pojedynku pojawia nam się ekran, gdzie z pośród 3 skrzynek wybieramy jedną, która jest naszą nagrodą za wygraną walkę.

Dodatkowe elementy:
- Zdarzeniówka na system skanowania
- Zdarzeniówka na tzw. limit breaks
- Zdarzeniówka na system kradzieży
- Zdarzeniówka na umiejętności zależne od przedmiotów
- Zdarzeniówka na bestiariusz

Screeny:
Spoiler:



Pierwsza lokacja

I znowu, pierwsza lokacja

Wspomniany wcześniej system wybierania nagród

Początek 2 lokacji

Tak wygląda walka.

Skan podczas walki



Czekam na Wasze uwagi...
Ostatnio zmieniony przez Nhadala Pon 05 Gru, 2011 22:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Prometherion 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 30
Wysłany: Sob 14 Maj, 2011 08:11
Ciężko cokolwiek powiedzieć. Gra oparta wyłącznie na walce i ciekawej fabule może okazać się dobra.

Wszystko zależy od fabuły, której de facto praktycznie nie zdradziłeś.
Wg mnie najważniejszą częścią będą walki. Pozostaje tylko pytanie jak będą się rozgrywać, czy zostaną odpowiednio wyważone.

Mógłbyś powiedzieć coś więcej o świecie gry.

Odnośnie dodatków podoba mi się pomysł na bestiariusz i system skakania. Oprawa graficzna jest dobra, mnie nie razi. Czekam na kolejne informacje.
________________________
Ostrzę tępy nóż...
 
 
Sabikku 




Nagrody:
UF i UFT2 Winner

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 428
Wysłany: Sob 14 Maj, 2011 11:30
Zapowiada się bardzo klimatycznie. Już po screenach można być pewnym, że walka będzie rozbudowana i dopracana, ale trudno powiedzieć cokolwiek o fabule. Wiesz, w takich grach cutscenki powinny zachęcać do kolejnych walk, więc są dość ważne.

No nic, na razie masz chyba mało (2 lokacje?), więc uzbrajam się w cierpliwość na pełniaka.
 
 
 
RealFear 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 4
Wysłany: Sob 14 Maj, 2011 13:51
Cytat:
No nic, na razie masz chyba mało (2 lokacje?), więc uzbrajam się w cierpliwość na pełniaka.

Można powiedzieć, że mam mało lokacji :), ale akurat w tej grze budowanie mapek i składanie dialogów to dużo mniej pracy, niż tworzenie wszystkich "zdarzeniówek", po to żeby trochę rozbudować system walki, jak zresztą Sabikku trafnie zauważył ;p
Zresztą tak jak wspomniałem gra nie będzie zbyt długa.

Prócz opinii czekam oczywiście na wszelkiego rodzaju propozycje, Wasze pomysły odnośnie gry.
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 16 Maj, 2011 10:56
Gra jak znalazł dla mnie :aww: Szczerze pisząc zawsze w grach wolałam dynamiczną rozgrywkę, która poprzeplatana jest jedynie znikomą ilością scenek fabularnych, niż półgodzinne przewijanie zazwyczaj nużących dialogów :->

Mógłbyś jednak coś więcej napisać. Nie tyle o fabule co realiach świata?! Runo... rozumiem, że takie leśne runo :-P Ale co to za świat? Chyba że ma być tak tajemniczo ;-)

Wizualnie gra prezentuje się bardzo dobrze. A ten status 'Normal'... może warto by zmienić na polsko-brzmiący, chyba że to skrót od 'normalny' :->

Pozdrawiam.
________________________


 
 
 
RealFear 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 4
Wysłany: Pon 16 Maj, 2011 15:48
Cytat:
A ten status 'Normal'... może warto by zmienić na polsko-brzmiący, chyba że to skrót od 'normalny'

Oczywiście będzie zmiana na "Normalny", nie zauważyłem tego wcześniej, a translacją zajmę się na samym końcu :p

Cytat:
Mógłbyś jednak coś więcej napisać. Nie tyle o fabule co realiach świata?! Runo... rozumiem, że takie leśne runo :-P Ale co to za świat? Chyba że ma być tak tajemniczo

Runo jako artefakt, niekoniecznie leśny ;)

Co do świata... Cóż typowe, oklepane, Tolkienowskie fantasy z tym wyjątkiem, że z moją małą koncepcją świata :) Widoczny podział na ludzi uparcie wierzących w siłę stali i elfów korzystających z magii. 4 wielkie rody sprawujące pieczę nad ludźmi i Wielka Królowa Elfów, dająca nadzieję i siłę dla jej podopiecznych.

Bardzo ogólnikowo, ale na razie nie widzę potrzeby rozbudowywania świata przedstawionego w grze, oczywiście postaram się, aby lokacje oddawały klimat świata, i grający dowiedzieli się jak najwięcej na temat lokacji po których będą kroczyć, a niektóre smaczki odnośnie świata mogli wyłapywać w dialogach bohaterów, opowieściach z ich przeżyć.

Cóż, chyba tak to wygląda :)
 
 
kocham_spamthir 



Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 0
Wysłany: Sob 27 Sie, 2011 11:15
Gra mi wygląda na lekkie kesro stylu rozgrywki i grafiki gry już mówię, którą sam reklamowałem na tsukuru u jest nią heros realm. (Prawdopodobnie też powyciągałeś z niej grafiki, które łatwo poznać. Szukanie popularności na popularności znanej gry na rma. Sama gra być może będzie choć niezła, ale samo poejście wydaje się śmieszne z racji, że nie pochwałałeś heros realm, a tu nagle robisz grę, która wygląda na jej ksero...
________________________
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Sob 27 Sie, 2011 13:52
RealFear napisał/a:
Runo jako artefakt

To wtedy złote runo? ^^
Mitologia się kłania.
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
RMSmak 




Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 67
Wysłany: Nie 23 Paź, 2011 23:08
Co z tą grą ? Premiera miała być w czerwcu.
________________________
RPGMaker jest tylko do JRPG. Kto tego nie rozumie niech znika precz.
 
 
Kasia13 




Dołączyła: 07 Lis 2011
Posty: 24
Wysłany: Pon 07 Lis, 2011 03:44
bardzo bym chciała w to zagrać :>
________________________
Konto szaleńczej wojowniczki
 
 
RealFear 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 4
Wysłany: Pon 05 Gru, 2011 14:23
O formę Runa, to się nie martwcie, przecież wszystko to moja inwencja twórcza...

@kocham_spamthir: do prowokacji, też trzeba mieć spryt ;)

Cytat:
Co z tą grą ? Premiera miała być w czerwcu.

Miała, miała, ale wyszło, jak wyszło, bardziej się nad wszystkim rozwodziłem na tsukuru.pl, ale gra wyjdzie, po prostu z opóźnieniem.

Sporo w projekcie się pozmieniało, dokładam, screeny z teraźniejszego etapu prac...
Spoiler:






(jeszcze bez ramek)
Ostatnio zmieniony przez Nhadala Pon 05 Gru, 2011 22:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Vrona 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 236
Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Pon 05 Gru, 2011 14:56
Póki co - jest gitnie!

Ramki ładne. Podobają mi się postacie. Mapping też - tilsety ładnie dobrane.Podobają mi się mgiełki.Do czego się przyczepię?Do tego,że w walce w lesie na planszy nie mgły, ale to taki bajer ;-) .
________________________
Pomogłem daj "Pomógł",BIJAAACZ!



 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Pon 05 Gru, 2011 15:16
Na jednym screenie jest po polsku, a na drugim po angielsku... W walce ;-)
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
RealFear 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 4
Wysłany: Pon 05 Gru, 2011 15:52
Tak, bo akurat spolszczaniem gry się zająłem niedawno, a niektóre screeny mają już kilka tygodni :)

Co do mgły w walce, to faktycznie, jest sposób, aby to zrobić. Może dodam mgłę do teł podczas walk, analogicznie z różnymi innymi efektami z mapek w tłach walk.
 
 
Oblivia 




Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 06 Gru 2011
Posty: 8
Skąd: XxX
Wysłany: Czw 08 Gru, 2011 13:23
Jak zazwyczaj nie grywam w produkcje z pod 2k3, tak dla "RUNO" zrobię wyjątek. Oby nie było to jedynie "lanie wody", jak zapowiedzi w GF-ach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene