Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sob 25 Cze, 2011 23:02
Pare pytań
Autor Wiadomość
kerpl 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 32
Skąd: Człuchów
Wysłany: Nie 15 Maj, 2011 14:28
Pare pytań
Siemka, mam pare pytań.
-Chciałbym wiedzieć czy da się zrobić skilla który wywoływal by światło, jeśli tak to jak i nalepiej żeby działał z Noce i Dnie.
-Jak zrobić żeby po rozmowie z NPC dostało się przedmiot ale losowy z iluś tam?
-Jak zrobić żeby po użuciu skilla przywowływałoby się dany item z mapy?
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Nie 15 Maj, 2011 15:01
1. Musisz ustawić typowe zdarzenie w bazie danych, które zmieniało będzie zmienną, w której "Noce i Dnie" zapisuje porę dnia. Albo zmienić barwę ekranu.
2. Losujesz zmienną, a potem ustawiasz warunki, jeśli zmienna jest równa 0, wtedy jeden przedmiot, jeśli zmienna = 1, wtedy inny, i tak dalej.
3. Item z mapy? Nie rozumiem pytania.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
kerpl 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 32
Skąd: Człuchów
Wysłany: Nie 15 Maj, 2011 15:23
2. Możesz szerej wytłumaczyć jak to srobić nie wiem o co chodzi z losuj zmienną
3. znaczy się ze jest jakaś grafika na mapie, a po użyciu czaru ją przyciąga do postaci
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Nie 15 Maj, 2011 15:29
2. W zdarzeniu ustawiasz zmienną, której wartość ustawiasz na zakres, powiedzmy od 0 do 2. Niżej ustawiasz warunki - jeśli ta zmienna ma wartość 0, dajesz jakiś przedmiot. Jeśli warunek niespełniony, wstawiasz tam drugi - zmienna = 1, jeśli tak, dajesz inny przedmiot, jeśli nie - trzeci warunek zmienna = 2, i tak dalej...

3. Wtedy w typowym zdarzeniu ustawiasz zmianę pozycji zdarzenia na najbliższą bohaterowi. Albo w ruchu dajesz tryb zjawy, kroki w stronę bohatera i najwyższą szybkość.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
kerpl 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 32
Skąd: Człuchów
Wysłany: Nie 15 Maj, 2011 19:35
Ok miejmy nadzieję że sobie poradzę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene