Ogłoszenie
Administracja Forum
Wybór okna gry
Autor
Wiadomość
Mantiq
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2011 Posty: 48
Wysłany: Wto 17 Maj, 2011 20:58
Wybór okna gry
Autor:Mantiq
Opis:Skrypt dodaje przed titlem możliwość wyboru wielkości okienka gry.Czyli pełne i normalne.Działa na VX.
Instrukcja:
Wklej nad Main.
Wejdź w Main zejdź do 14 linijki i zamień na:
Kod: $scene = Scene_Window.new
Kod:
Spoiler:
Kod: #Wybór okna gry
#Autor:Mantiq/Mikolaj Orzechowski
#E-mail:Orzechowski_Mikolaj@wp.pl
#Umieść mnie w creditsach
class Scene_Window < Scene_Base
def main
if $BTEST
battle_test
else
super
end
end
def start
super
load_database
create_game_objects
create_command_window
end
def perform_transition
Graphics.transition(20)
end
def post_start
super
open_command_window
end
def pre_terminate
super
close_command_window
end
def terminate
super
dispose_command_window
snapshot_for_background
end
def update
super
@command_window.update
if Input.trigger?(Input::C)
case @command_window.index
when 0
command_full
when 1
command_normal
end
end
end
def load_database
$data_actors = load_data("Data/Actors.rvdata")
$data_classes = load_data("Data/Classes.rvdata")
$data_skills = load_data("Data/Skills.rvdata")
$data_items = load_data("Data/Items.rvdata")
$data_weapons = load_data("Data/Weapons.rvdata")
$data_armors = load_data("Data/Armors.rvdata")
$data_enemies = load_data("Data/Enemies.rvdata")
$data_troops = load_data("Data/Troops.rvdata")
$data_states = load_data("Data/States.rvdata")
$data_animations = load_data("Data/Animations.rvdata")
$data_common_events = load_data("Data/CommonEvents.rvdata")
$data_system = load_data("Data/System.rvdata")
$data_areas = load_data("Data/Areas.rvdata")
end
def load_bt_database
$data_actors = load_data("Data/BT_Actors.rvdata")
$data_classes = load_data("Data/BT_Classes.rvdata")
$data_skills = load_data("Data/BT_Skills.rvdata")
$data_items = load_data("Data/BT_Items.rvdata")
$data_weapons = load_data("Data/BT_Weapons.rvdata")
$data_armors = load_data("Data/BT_Armors.rvdata")
$data_enemies = load_data("Data/BT_Enemies.rvdata")
$data_troops = load_data("Data/BT_Troops.rvdata")
$data_states = load_data("Data/BT_States.rvdata")
$data_animations = load_data("Data/BT_Animations.rvdata")
$data_common_events = load_data("Data/BT_CommonEvents.rvdata")
$data_system = load_data("Data/BT_System.rvdata")
end
def create_game_objects
$game_temp = Game_Temp.new
$game_message = Game_Message.new
$game_system = Game_System.new
$game_switches = Game_Switches.new
$game_variables = Game_Variables.new
$game_self_switches = Game_SelfSwitches.new
$game_actors = Game_Actors.new
$game_party = Game_Party.new
$game_troop = Game_Troop.new
$game_map = Game_Map.new
$game_player = Game_Player.new
end
def create_command_window
s1 = "Pełny ekran"
s2 = "Normalny ekran"
@command_window = Window_Command.new(172, [s1, s2])
@command_window.x = (544 - @command_window.width) / 2
@command_window.y = 165
if @continue_enabled
@command_window.index = 1
else
@command_window.draw_item(3, false)
end
@command_window.openness = 0
@command_window.open
end
def dispose_command_window
@command_window.dispose
end
def open_command_window
@command_window.open
begin
@command_window.update
Graphics.update
end until @command_window.openness == 255
end
def close_command_window
@command_window.close
begin
@command_window.update
Graphics.update
end until @command_window.openness == 0
end
def command_full
Sound.play_decision
full = Win32API.new 'user32', 'keybd_event', %w(l l l l), ''
full.call(18,0,0,0)
full.call(13,0,0,0)
full.call(13,0,2,0)
full.call(18,0,2,0)
$scene = Scene_Title.new
end
def command_normal
Sound.play_decision
$scene = Scene_Title.new
end
def battle_test
load_bt_database
create_game_objects
Graphics.frame_count = 0
$game_party.setup_battle_test_members
$game_troop.setup($data_system.test_troop_id)
$game_troop.can_escape = true
$game_system.battle_bgm.play
snapshot_for_background
$scene = Scene_Battle.new
end
end
bartek2940
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 88
Wysłany: Sro 18 Maj, 2011 15:21
Nie, żebym się czepiał, ale w trakcie gry wystarczy wdusić na klawiaturze ALT+ENTER.
________________________ Obecny projekt - Chwilowo brak
Mantiq
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2011 Posty: 48
Wysłany: Sro 18 Maj, 2011 15:27
A jak ktoś nie wie,że gra była robiona w RPG Makerze?Popatrz z drugiej strony.Lepiej mieć taki skrypt niż zawsze wciskać Alt+Enter.
Nie możesz pisać nowych tematówNie możesz odpowiadać w tematachNie możesz zmieniać swoich postówNie możesz usuwać swoich postówNie możesz głosować w ankietachNie możesz załączać plików na tym forumMożesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku