Zamknięty przez: Sabikku Pią 20 Maj, 2011 20:15 |
Skrypty |
Autor |
Wiadomość |
przemo150
Preferowany:
Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 17
|
Wysłany: Czw 19 Maj, 2011 20:14
|
|
Skrypty
|
Z góry przepraszam za temat,jeśli był taki sam już na forum.Nie mogłem go po prostu znaleźć.Mój problem polega na tym,że nie wiem jak wywołać skrypt podczas gry.Moja wersja to rmxp,proszę o szybką odpowiedź i z góry dzięki. |
________________________ Legendarny bohater
mapy:0,03%
skrypty:100%
przedmioty:0%
potworki:0%
całość:25,0075% |
|
|
|
Amelanduil
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 464
|
Wysłany: Czw 19 Maj, 2011 20:51
|
|
|
Wywołujesz skrypty komendą zazwyczaj podaną w skrypcie, co w tym trudnego X.x |
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pią 20 Maj, 2011 09:26
|
|
|
Jest kilka zasad. Jeśli skrypt wskazuje Tobie, że masz wywołać kod np.
to wówczas w zdarzeniu użyj polecenia "Script" (ostatnia zakładka) a w treści wpisz powyższy kod.
Są jednak skrypty, które modyfikują klasy, takie jak Ekwipunek, gdzie oprócz umieszczenia skryptu, nie trzeba nic z nim więcej robić. |
________________________
|
|
|
|
przemo150
Preferowany:
Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 17
|
Wysłany: Pią 20 Maj, 2011 14:54
|
|
|
Dzięki za odpowiedź.Myślę,że temat można zamknąć,bo już wiem jak wywoływać skrypty |
________________________ Legendarny bohater
mapy:0,03%
skrypty:100%
przedmioty:0%
potworki:0%
całość:25,0075% |
|
|
|
|